دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
13 دی 1393 - 16:15
یحیایی در گفت‌وگو با آنا:

نخستین دوره تخصصی مهارت‌افزایی انرژی هسته‌ای در واحد بوشهر برگزار می‌شود/مدارک لازم برای ثبت نام

خبرگزاری آنا: معاون پژوهش و فناوری واحد بوشهر گفت: این واحد دانشگاهی با همکاری شرکت مادر تخصصی تولید و توسعه انرژی اتمی و شرکت بهره‌برداری نیروگاه اتمی بوشهر، نخستین دوره تخصصی مهارت‌افزایی انرژی هسته‌ای را برگزار می‌کند.
کد خبر : 36

دکتر داود یحیایی با تأکید بر استفاده بهینه از ظرفیت‌های واحد بوشهر در گفت‌وگو با خبرنگار آنا افزود: با توجه به شرایط خاص دوره، فقط دانشجویان برادر می‌توانند در این دوره شرکت کنند که حداکثر سن برای دانشجویان کار‌شناسی 24 سال و کار‌شناسی ارشد 26 سال است.


وی خاطرنشان کرد: اولویت پذیرش ترجیحاً با دانشجویان بومی و دارای کارت پایان خدمت سربازی و در مقطع کار‌شناسی و ترم چهارم به بعد در رشته مهندسی برق گرایش قدرت، الکترونیک با معدل 17 و کار‌شناسی ارشد دانشجویان رشته مهندسی برق –قدرت و مهدسی راکتور با معدل 17 است.


معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوشهر تصریح کرد: دانشجویانی که این دوره را با موفقیت و نمره مطلوب سپری نمایند، موفق به دریافت گواهی طی دوره خواهند شد و استخدام داوطلبان منوط به شرکت و پذیرش در آزمون استخدامی در نیروگاه اتمی بوشهر است. با این وجود افرادی که موفق به اخذ گواهی‌نامه این دوره شوند و در شرایط برابر از اولویت استخدامی در نیروگاه اتمی بوشهر برخوردار خواهند شد.


یحیایی به آنا گفت: دانشجویان واجد شرایط در مقطع کار‌شناسی می‌توانند تا پایان ساعت اداری 30/10/93 با مراجعه به امید فرحی کار‌شناس دفتر ارتباط با صنعت و جامعه واقع در مجتمع آموزشی عالی‌شهر و دانشجویان در مقطع کار‌شناسی ارشد به بوشهر، چهارراه دادگستری سرکار خانم خدابنده لو کار‌شناس پژوهش تحصیلات تکمیلی ثبت نام کنند.


معاون پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوشهر اظهار کرد: مدارک لازم برای ثبت نام کپی شناسنامه، کپی کارت ملی، کپی کارت پایان خدمت یا معافیت تحصیلی، کارنامه دوره کار‌شناسی و در خواست متقاضی به همراه شماره تماس است.


انتهای پیام/ع




انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته