جمعه  15  آذر  1398
Print Short Link
Zoom In
Zoom Out

شوکی که سازمان سنجش به نظام قدیمی‌ها وارد کرد

پنجشنبه 27 تیر 1398 ساعت 11:20
سازمان سنجش بعد از برگزاری کنکور ۹۸ در اطلاعیه‌ای از همتراز بودن داوطلبان نظام قدیم و جدید در کنکور سراسری امسال خبر داده که حواشی زیادی را برای داوطلبان نظام قدیم به همراه داشت.

به گزارش گروه رسانه‌های دیگر خبرگزاری آنا، کنکور سراسری امسال با تمام ادوار گذشته‌اش متفاوت بود؛ کنکوری که در آن داوطلبان به نظام قدیم و نظام جدید تقسیم شده بودند و برای هر گروه نیز سوالات خاص خودشان طراحی شد، هرچند کنکور امسال امیدها را در دل داوطلبان هر دو نظام زنده کرد، اما بعد از پایان ماراتن کنکور خبر عدم‌تراز شدن نمرات هر نظام به صورت جداگانه شوک جدیدی را به هر دو گروه از داوطلبان وارد کرد، تا جایی که داوطلبان نظام قدیم حالا کمپین اعتراضی «نظام- قدیم» را در اینستاگرام راه‌اندازی کرده‌اند؛ کمپینی که اعضای آنها خواهان ارزیابی داوطلبان نظام قدیم در گروه خودشان هستند و معتقدند روندی که سازمان سنجش در پیش‌گرفته باعث می‌شود نه‌تنها آنها، بلکه داوطلبانی که در زمره نظام جدید تعریف می‌شوند نیز ضرر کنند.

 اطلاعیه دیرهنگام سازمان سنجش

اما نکته قابل‌تامل اینجاست که سازمان سنجش در اطلاعیه‌ای که در 20 تیر 98 منتشر کرده درباره نحوه ترازکردن داوطلبان این‌طور آورده است: «هرچند دو مجموعه سوال برای دو نظام آموزشی طراحی شده و ممکن است نوع سوالات در دو نظام متفاوت باشد، اما سوالات به‌گونه‌ای طراحی شده که سطح دشواری یکسانی دارند، به‌ویژه اینکه از مباحث مشترک دو نظام آموزشی قدیم و جدید (3-3-6) سوال یکسان طراحی شده است، بنابراین تراز نمرات خام آزمون به صورت کلی در هر درس و گروه با هم محاسبه خواهد شد و نمرات هر نظام به صورت جداگانه تراز نمی‌شود.» و نکته جالب اینجاست که حتی این اطلاعیه نیز خود باعث ایجاد ابهامات جدیدی در ذهن داوطلبان نظام قدیم شده است، اول اینکه چطور تراز نمرات خام هر درس و گروه با هم محاسبه خواهد شد، اما در مرحله بعدی قرار نیست تراز داوطلبان نظام قدیم و جدید به صورت جداگانه اعلام شود و هم‌ترازی برای آنها لحاظ خواهد شد؟ مساله‌ای که با توجه به عدم‌واکنش مسئولان سازمان سنجش علی‌رغم گذشت بیش از یک هفته از راه‌اندازی کمپین اعتراضی داوطلبان نظام، باعث شده هر روز بر ابهامات ذهنی آنها افزوده شود.

علاوه‌بر آن جمعیت داوطلبان نظام قدیمی که در کنکور امسال شرکت کردند به حدی است که نتوان به راحتی از کنار آنها گذشت، چراکه به گفته شاهین حسین‌زاده، داوطلب نظام قدیم گروه ریاضی که این روزها ادمین صفحه اعتراضی «نظام – قدیم» در اینستاگرام است، امسال 50 درصد داوطلبان نظام قدیم و 50 درصد دیگر نظام جدید بودند و این موضوع می‌طلبد تا مسئولان سازمان سنجش نسبت به این مساله توضیح دهند. اما نکته جالب اینجاست که در گروه علوم تجربی 60 درصد از داوطلبان نظام قدیم و 40 درصد نظام جدید بودند و این مساله نیز به خاطر اهمیت این گروه آزمایشی است.

داوطلبان نظام قدیم و جدید در 3 مولفه با یکدیگر متفاوتند

حسین‌زاده درباره مشکلات ایجاد‌شده برای داوطلبان نظام قدیم به خاطر هم‌ترازی با نظام جدیدی‌ها به «فرهیختگان» این‌طور می‌گوید: «قطعا زمانی که شرایط این دو گروه از داوطلبان با هم مساوی نبوده، هم‌ترازشدن‌شان مشکلاتی را ایجاد می‌کند و قطعا سنجش آنها در شرایط یکسان به ضرر هر دو طیف از داوطلبان تمام می‌شود. شما تصور کنید در درسی مانند زیست‌شناسی در رشته علوم تجربی داوطلبان نظام قدیم باید کتاب 660 صفحه‌ای را می‌خواندند، اما داوطلبان نظام جدید با کتاب 460 صفحه‌ای روبه‌رو بودند و این یک نمونه برای عدم‌یکسان بودن شرایط داوطلبان کافی است.»

این داوطلب نظام قدیم با تاکید بر اینکه آموزش و پرورش در بازنگری کتاب‌ها، ملاک اصلی را بر کم‌کردن حجم آثار و همچنین ساده‌تر کردن مطالب گذاشته است، درحالی که داوطلبان نظام قدیم اصلا با چنین وضعیتی روبه‌رو نبوده‌اند، تصریح می‌کند: «داوطلبان این دو گروه در کتاب‌هایشان با یکدیگر متفاوتند، حال چرا باید بعد از کنکور سازمان سنجش آنها را هم‌تراز کند؟ علاوه‌بر اینکه سطح سوالات نیز در کنکور امسال یکسان نبوده است.»

 حسین‌زاده معتقد است: «در درس شیمی داوطلبان نظام قدیم که کتاب درسی‌شان بیشتر مساله‌محور بوده، قطعا نیازمند زمان زیادی بودند و حتی در درسی مانند زیست‌شناسی خود اساتید این حوزه اذعان کردند که سوالات طرح‌شده این درس برای نظام قدیمی‌ها در کنکور 98 نسبت به نظام جدیدی‌ها چالشی‌تر بوده، این هم دلیل دومی است که می‌گوییم هم‌ترازی این دو نظام باعث نادیده گرفتن حق داوطلبان می‌شود.»

 در اطلاعیه‌های سنجش حرفی از همترازی داوطلبان نبوده است

ادمین صفحه اعتراضی «نظام- قدیم» می‌گوید: «ایراد سوم این است که در همه ادوار کنکور رسم بر این بود که از فصل کتاب‌ها تعداد مشخصی سوال طرح می‌شد که به اصطلاح به آن بودجه‌بندی هر درس می‌گویند و علی‌رغم ثابت بودن این مساله در 10 سال گذشته، داوطلبان نظام قدیم زمانی که در جلسه کنکور امسال حضور یافتند، متوجه شدند سازمان سنجش کتب نظام جدید را برای طراحی سوالات هم از نظر تعداد سوالات و هم از نظر سطح سوالات ملاک قرار داده است.»

حسین‌زاده با تاکید بر اینکه طبیعتا شرایط داوطلبان نظام قدیم با نظام جدید در کنکور 98 یکسان نبوده است، ادامه می‌دهد: «اما نکته اصلی اینجاست که نه‌تنها در سایت سازمان سنجش، بلکه در دفترچه ثبت‌نام نیز اصلا به هم‌تراز شدن نظام قدیمی‌ها و جدیدها اشاره‌ای نشده بود و تصور داوطلبان این بود که هر داوطلب براساس نظام خود مورد ارزیابی قرار می‌گیرد.»

او می‌گوید: «در درس شیمی نیز بسیاری از اساتید این درس معترف هستند که این درس در نظام قدیم 30 درصد نسبت به کتاب شیمی نظام جدید سخت‌تر است اما هیچ‌کدام از این مولفه‌ها در اعلام نمره تراز داوطلبان نظام قدیم لحاظ نمی‌شود که این مساله مهمی است. علاوه‌بر این نباید فراموش کرد که تنها تغییر 10 درصدی در تراز هر داوطلب می‌تواند رتبه او را تا چهار برابر تغییر دهد.»  داوطلب نظام قدیم به اطلاعیه‌های سازمان سنجش اشاره می‌کند و می‌گوید: «این سازمان تنها اعلام کرده بود از بخش‌های مشترک کتب نظام قدیم و جدید، سوالات مشترکی در کنکور خواهد آمد، اما در عمل تمرکز اصلی سوالات با نظام جدید بود و همین مساله هم باعث شد عملا بحث بودجه‌بندی فصل‌های درسی برای داوطلبان نظام قدیم از بین برود و کار برای این دسته از داوطلبان سخت شود، بعد از این اتفاق امروز با هم‌تراز شدن داوطلبان نظام قدیم و جدید روبه‌رو هستیم که بالطبع در نتیجه نهایی برای داوطلبان نظام قدیم بسیار اثرگذار است.» حسین‌زاده با بیان اینکه قطعا وقتی دو نوع داوطلب شرکت‌کننده در کنکور امسال داشتیم، سازمان سنجش باید تراز هر گروه را به صورت جداگانه محاسبه و اعلام کند، تصریح می‌کند: «بعد از اینکه تراز هر گروه به صورت مجزا اعلام شد، باید در مرحله بعدی رتبه داوطلبان به صورت یکجا اعلام شود، نه اینکه علی‌رغم متفاوت بودن شرایط داوطلبان شرکت‌کننده، در نمره‌دهی به آنها شرایط‌شان یکسان لحاظ شود.»

او می‌گوید: «البته هم‌تراز شدن تنها به داوطلبان نظام قدیم آسیب نمی‌زند، چراکه نظام جدیدی‌ها نیز معتقدند کتاب‌هایشان جدید بوده و معلمان‌شان تسلط کافی بر آنها نداشتند و از سوی دیگر نتوانسته‌اند کتاب‌های تست‌زدنی قوی نیز داشته باشند و قطعا هم‌تراز کردن هر دو گروه به ضرر هر دو خواهد بود.»
 داوطلب نظام قدیم معتقد است: «قطعا زمانی که نمره تراز به معنی نمره ارزش هر داوطلب محسوب می‌شود، نمی‌توان به راحتی از هم‌تراز کردن داوطلبان هر دو گروه چشم‌پوشی کرد، چراکه این کار به نتیجه نهایی هر داوطلب ضرر زیادی می‌زند.»

منبع:فرهیختگان

انتهای پیام/4112/

http://ana.ir/i/405388
نتایج کنکور سراسری سال ۹۸  هفته آینده اعلام می‌شود

نتایج کنکور سراسری سال ۹۸ هفته آینده اعلام می‌شود

جزئیات و شرایط کنکور 98 و 99 قطعی شد/ نحوه تأثیر معدل نظام‌های قدیم و جدید

جزئیات و شرایط کنکور 98 و 99 قطعی شد/ نحوه تأثیر معدل نظام‌های قدیم و جدید

مکانیزم طراحی سئوال کنکور 98 اعلام شد/ پذیرش در 90 درصد رشته‌ها براساس سوابق تحصیلی

مکانیزم طراحی سئوال کنکور 98 اعلام شد/ پذیرش در 90 درصد رشته‌ها براساس سوابق تحصیلی

تمدید ثبت‌نام کاردانی پیوسته و ناپیوسته دانشگاه آزاد اسلامی

تمدید ثبت‌نام کاردانی پیوسته و ناپیوسته دانشگاه آزاد اسلامی

25/06/1398 05:23:41 ب.ظ
این که نظام جدیدی باشی یا قدیمی فرقی نمیکنه مهم این که با یکی کردنمون با این که سطح کتابهای یکی نبوده...
25/06/1398 12:40:16 ب.ظ
خدایی رییس سازمان سنجش تو را به خدا واگذار میکنم با این ظلمی که در حق نظام قدیمیا کردید چوب خدا صدا نداره فرزند من دچار افسردگی شدید شده است وهر گریه می کند ونمازش هم ترک کرد ه است اما یک پیشنهاد شما میتوانید بهد از اعلام نتایج اصلی به هر یک از کد رشته ها فقط یک سهمیه اضافه کنید وانرا مختص نظام قدیمیا قرار دهید واعلام کنید فقط داوطلبی که از رشته قبولی خود راضی نیست در سایت اعلام کند براساس اولویت وانتخاب رشته از این سهمیه استفاده کند لطفا اگر کسی میتواند این پیشنهاد را به مسئولین برساند
25/06/1398 11:22:02 ق.ظ
مافیای سازمان آموزش و پرورش و سنجش سمبل اجحاف حقند الکی زور نزنید صداتونم به جایی نمیرسه نظام قدیمیا چون هدف یه چیزه اونم اینکه القا کنند نظام جدید آموزشی تواناتر است و تصمیم نابخرادانه تغییر نظام آموزشی کاری درست بوده است
25/06/1398 12:51:07 ق.ظ
بزیا چنان نیومدن میگن نظام قدیمی ها پشت کنکور بودن وقت خوندن داشتن پس باید سنجش به نظام جدیدا عنایت بفرماید؟؟!!! اینجوری باشه ی عمری نظام قدیما با قدیمی تر از خودشون کنکور میدادن.هیچ فرقیم با سال اولیو سال چندمی کنکور نبود چی؟ چنان نمیگید معلمای ماتسلط کافی نداشتن.انگار معلمای ما استاد کنکوری بودن..بعدشم تاخودت درست نخونی معلم هیچکارست..چندبار ی مبحثو بخونید از خوده معلم بهتر توضیح میدید.نظام جدیدا رو باز نکنید دیگ.قبول کنید سخت بوده مبحاث ما سنگین تر بوده.و مام با پشت کنکوریای قبل از خودمون کنکور میدادیم و هیچ برتری نسبت ب اونا نداشتیم.درسته تعطیلاتتون کمتر بود اما حجم درساتونم کمتربود
24/06/1398 09:53:09 ق.ظ
خلاصه که ما نظام قدیمای بدبخت به فنا رفتیم با درصدایی که امسال زدم پارسال قطعا پزشکی میاوردم اما امسال پرستاری اوردم نمی دونم این نظام جدیدا به چی اعتراض دارن وقتی ریاضیاشون انتگرال ندارن،وقتی ریاضیاشون منحنی های درجه دو ندارن وقتی خیلی چیزهارو ندارن وقتی تو زیست باکتری و ویروس و قارچ ها و آغازیان ندارن وقتی نصف کتاب فیزیک ما رو زدن یه کتاب نصفه تحویلشون دادن ادبیات به معنای واقعی کلمه هیچی ندارن و همینطور زبان،دیگه به چی اعتراض میکنن؟دست پیش رو گرفتن که پس نیفتن؟ما رو در شرایط مسابقه قرار دادن اما نظام جدیدا با یه ماشین مسابقه فوق سریع و ما با یه خر لنگ معلومه ما عقب می افتیم به قدری هم دروغ خودشون رو باورشون شده که واقعا فکر می کنن تراز مشترک به ضررشونه فقط تنها اتفاقی که افتاد آینده ام به فنا رفت با این نحوه تراز گیری
24/06/1398 01:28:18 ق.ظ
بچه ها يه لحظه بينيد نتايج اومد ميخوام يه چيزي بگم مشكل أصلا نظام قديم يا جديد نيست هر كدوم از نظام ها بهش ظلم شده به خدا هم نظام جديد و هم قديم هر كدوم اون چيزي كه فكر ميكردن نشدن خيلي بيش تر شدن سؤالات نظام جديد إيون بنوده از نظر خيليا أين طوريه كه إيون نبودم تازه اگرم إسون بوده بچه ها سال أولشون بود نمونه سؤال نداشتن بودجه بندي تغيير كرده بود غلط داشتن من به شخصه كلي زحمت كشيدم برا تاريخ ادبيات اونم اشتباه دادن بعد ميگن نموه رو پيش ميكنن كه بايد به الطاعتون دروعه وضع نظام قديمم مشخصه كاملا كه چه قدر بد بوده حالا سؤال اينجاست چه اتفاقي داره ميوفته كه نتايج أين طوريه چرا ؟؟؟ !!!!!!! خب ببينيد هيشكي نميدونه دقيقا بچه يه نگاهي به سهميه داراي كشورمون بكنين از ٧٠٠٠٠٠ نفر شركت كننده تجربي كم كم ٥٠٠٠٠٠ نفر سهميه دارن بچه توي مدرسه ما امسال به خدا قسم به مرگ خودم بچه هاي تنبلمون پزشكي و دندون و دارو قبول شدن بچه ها من دو ماهه دارم گريه ميكنن من يه نظام جديدهم ولي أين سهميه ها خيلي خيلي خيلي دارن حق ما رو ميخورن مقصر اصلي أين ها هستن تو رو خدا به جون هم نيوفتين پشت هم باشين در حق همه ما ها بي إنصافي شده به خدا 😞😞😞😞😞
24/06/1398 01:21:36 ق.ظ
بچه ها يه لحظه بينيد نتايج اومد ميخوام يه چيزي بگم مشكل أصلا نظام قديم يا جديد نيست هر كدوم از نظام ها بهش ظلم شده به خدا هم نظام جديد و هم قديم هر كدوم اون چيزي كه فكر ميكردن نشدن خيلي بيش تر شدن سؤالات نظام جديد إيون بنوده از نظر خيليا أين طوريه كه إيون نبودم تازه اگرم إسون بوده بچه ها سال أولشون بود نمونه سؤال نداشتن بودجه بندي تغيير كرده بود غلط داشتن من به شخصه كلي زحمت كشيدم برا تاريخ ادبيات اونم اشتباه دادن بعد ميگن نموه رو پيش ميكنن كه بايد به الطاعتون دروعه وضع نظام قديمم مشخصه كاملا كه چه قدر بد بوده حالا سؤال اينجاست چه اتفاقي داره ميوفته كه نتايج أين طوريه چرا ؟؟؟ !!!!!!! خب ببينيد هيشكي نميدونه دقيقا بچه يه نگاهي به سهميه داراي كشورمون بكنين از ٧٠٠٠٠٠ نفر شركت كننده تجربي كم كم ٥٠٠٠٠٠ نفر سهميه دارن بچه توي مدرسه ما امسال به خدا قسم به مرگ خودم بچه هاي تنبلمون پزشكي و دندون و دارو قبول شدن بچه ها من دو ماهه دارم گريه ميكنن من يه نظام جديدهم ولي أين سهميه ها خيلي خيلي خيلي دارن حق ما رو ميخورن مقصر اصلي أين ها هستن تو رو خدا به جون هم نيوفتين پشت هم باشين در حق همه ما ها بي إنصافي شده به خدا 😞😞😞😞😞
24/06/1398 01:21:35 ق.ظ
بچه ها يه لحظه بينيد نتايج اومد ميخوام يه چيزي بگم مشكل أصلا نظام قديم يا جديد نيست هر كدوم از نظام ها بهش ظلم شده به خدا هم نظام جديد و هم قديم هر كدوم اون چيزي كه فكر ميكردن نشدن خيلي بيش تر شدن سؤالات نظام جديد إيون بنوده از نظر خيليا أين طوريه كه إيون نبودم تازه اگرم إسون بوده بچه ها سال أولشون بود نمونه سؤال نداشتن بودجه بندي تغيير كرده بود غلط داشتن من به شخصه كلي زحمت كشيدم برا تاريخ ادبيات اونم اشتباه دادن بعد ميگن نموه رو پيش ميكنن كه بايد به الطاعتون دروعه وضع نظام قديمم مشخصه كاملا كه چه قدر بد بوده حالا سؤال اينجاست چه اتفاقي داره ميوفته كه نتايج أين طوريه چرا ؟؟؟ !!!!!!! خب ببينيد هيشكي نميدونه دقيقا بچه يه نگاهي به سهميه داراي كشورمون بكنين از ٧٠٠٠٠٠ نفر شركت كننده تجربي كم كم ٥٠٠٠٠٠ نفر سهميه دارن بچه توي مدرسه ما امسال به خدا قسم به مرگ خودم بچه هاي تنبلمون پزشكي و دندون و دارو قبول شدن بچه ها من دو ماهه دارم گريه ميكنن من يه نظام جديدهم ولي أين سهميه ها خيلي خيلي خيلي دارن حق ما رو ميخورن مقصر اصلي أين ها هستن تو رو خدا به جون هم نيوفتين پشت هم باشين در حق همه ما ها بي إنصافي شده به خدا 😞😞😞😞😞
24/06/1398 01:21:34 ق.ظ
بچه ها يه لحظه بينيد نتايج اومد ميخوام يه چيزي بگم مشكل أصلا نظام قديم يا جديد نيست هر كدوم از نظام ها بهش ظلم شده به خدا هم نظام جديد و هم قديم هر كدوم اون چيزي كه فكر ميكردن نشدن خيلي بيش تر شدن سؤالات نظام جديد إيون بنوده از نظر خيليا أين طوريه كه إيون نبودم تازه اگرم إسون بوده بچه ها سال أولشون بود نمونه سؤال نداشتن بودجه بندي تغيير كرده بود غلط داشتن من به شخصه كلي زحمت كشيدم برا تاريخ ادبيات اونم اشتباه دادن بعد ميگن نموه رو پيش ميكنن كه بايد به الطاعتون دروعه وضع نظام قديمم مشخصه كاملا كه چه قدر بد بوده حالا سؤال اينجاست چه اتفاقي داره ميوفته كه نتايج أين طوريه چرا ؟؟؟ !!!!!!! خب ببينيد هيشكي نميدونه دقيقا بچه يه نگاهي به سهميه داراي كشورمون بكنين از ٧٠٠٠٠٠ نفر شركت كننده تجربي كم كم ٥٠٠٠٠٠ نفر سهميه دارن بچه توي مدرسه ما امسال به خدا قسم به مرگ خودم بچه هاي تنبلمون پزشكي و دندون و دارو قبول شدن بچه ها من دو ماهه دارم گريه ميكنن من يه نظام جديدهم ولي أين سهميه ها خيلي خيلي خيلي دارن حق ما رو ميخورن مقصر اصلي أين ها هستن تو رو خدا به جون هم نيوفتين پشت هم باشين در حق همه ما ها بي إنصافي شده به خدا 😞😞😞😞😞
23/06/1398 05:37:18 ب.ظ
متاسفم برا این کشور و عدالتشششششششش
23/06/1398 03:57:05 ب.ظ
لعنت به شما سازمان سنجش با درصدای بالای ۸۰ پزشکی مردود شدم الهی سر اقا زاده های خودتون بلایی بیاد که این اشکای ما نظام قدیم ها رو تا اخر عمرتون فراموش نکنید من حلالتون نمیکنم و منتظر روزی هستم که عدالت مهدی خودش رو نشون بده .
23/06/1398 03:00:55 ق.ظ
لطفا دلتون به حال نظام قدیما به رحم بیاد سهمیشونو بیشتر کنید فقط امیدشون به آخرین سالیه که کنکور میدن با تموم هزینه های کلانی که کردن وزحمتای زیادی که کشیدن وجواب ندیدن یکی صدای مارو به گوش مسولین برسونه یه سهمیه واسه فرزندای فرهنگی بزارین که ما هم دلمون خوش بشه باور کنید یه نظام بیشتر باید به فرهنگیا اهمیت بده سرمایه کشورن خواهشن به بچه های ماهم اهمیت بدین ما که هیچ سهمیه ای تو کنکور واسه بچه هامون نیس جی کار کنیم بخصوص اینکه نظام قدیم هم هستن 😞
23/06/1398 02:42:35 ق.ظ
لطفا فکری به حال نظام قدیما کنید وبیشتر از اونها تو کنکور پذیرش داشته باشین این چه عدالتیه که سوالای سخت فقط برای نظام قدیم طرح بشه درسای نظام جدیدا واقعا خیلی راحته بخصوص شیمی زیست فیزیک بخشای سختو ندارن حداقل واسه نظام قدیما ژنتیک وحرکت شناسی تو کنکور سال بعد حذف بشه اینجوری شاید یه کم عدالت بر قرار بشه به بچه های معلمای فرهنگی زحمت کش یه سهمیه اختصاص بدن واقعا حق ماست
22/06/1398 09:39:29 ب.ظ
اگر هم ظلم شده به نظام جدیدا شده. این هوچی بازی ها و مانیفست های نظام قدیما همش الکیه . چون شاگرد زرنگای نظام قدیم یا پارسال قبول شدن و یا امسال رتبه اوردن. پس بهتره نظام قدیمیا ی محترم سکوت کنن. و نظام جدیدا صدای اعتراضشون رو بیشتر کنن. درصدهایی که دخترنظام جدید من زده با رتبه ی 2000 ریاضی پارسال برابره ولی امسال رتبه داده 6000. حالا ظلم به نظام قدیما شده یانظام جدیدا؟ #سکوت نظام قدیمی
19/06/1398 01:52:06 ب.ظ
نظام جدید اوضاعش بده چرا هر کی فکر خودشه
18/06/1398 02:30:20 ق.ظ
سلام. من خودم نظام قدیم هستم... یه حرفایی دارم... ببینید واقعا انصاف نیست که من با اون درصدایی که تو کنکور زدم یه همچین رتبه ای بگیرم... بخدا وقتی رتبمو بهم گفتن اصلا باورم نمیشد. یه لحظه فکر کردم که نکنه من یه درسی رو منفی زدم که رتبم این شده... ولی وقتی کارناممو نگاه کردم دیدم درصدام با اختلاف کمی همونایی شده بود که حساب کرده بودم ولی رتبه م بیشتر از دوبرابر تخمینم شده بود. نظام جدیدی های عزیز. ما هم پارسال که اولین کنکورمون بود با پشت کنکوری هایی بودیم که مدرسه نمیرفتن و امتحان نهایی نداشتن... ما هم پارسال با همونا رقابت میکردیم... اما سوالامون با پشت کنکوری ها یکسان بود... هممون یه نوع سوال داشتیم... سازمان سنجش بهمون نگفت که شماهایی که سال اولتون هست سطح سوالاتون رو اسون تر میدیم یا یه منبع مخفی بهمون معرفی کنه که بچه ها سوالا از توی اون منبع میان... ولی امسال با ماها چکار کرد؟ وقتی یک دهه بودجه بندی سوالا عوض نشده... وقتی یکی روی فیزیک پیش دو سرمایه گذاری میکنه و میاد تو کنکورش میبینه بودجه ها عوض شده... میدونی چه حسی داره؟ نه نمیدونی... درسته ما امسال کلی وقت داشتیم... اما ماها انسانیم... دختر و پسر هم نداره... از لحاظ روحی تحت فشار بودیم... سال اول به دلایلی نشد... هرکی داستان کنکوری خودشو داره... همدیگرو قضاوت نکنیم که نظام جدیدا میان به قدیما میگن میخواستی سال اول قبول شی... ولی این همترازی نیست که وقتی سوالای ریاضی از کتاب درسی شماها طرح میشه با همترازی فقط 0/4 درصد اضافه شه... با این 0/4 درصد عدالت برقرار نمیشه... حل مساله ی شیمی با حل سوالای توضیحی از لحاظ زمانی زمین تا اسمون فرق میکنه... سهمیه ها هم که بماند... اونا بحثشون مفصله.. امیدوارم به حق همین ماه عزیز... عدالت برقرار شه... توروخدا درست و عادلانه رسیدگی کنین... توروخدا جوری نباشه که واسه اینکه دهن نظام قدیمیا رو ببندین سمبلیک این کارگروه تشکیل شده باشه.. در اخر هم یه صلوات بفرستید که بهتون ارامش بده...
18/06/1398 12:17:25 ق.ظ
مانمیتونیم کتاب نظام جدید بخریم توان خریدشو نداریم بخاطر این باید ب ما ظلم بشه چرا مگه شما وجدان ندارین
17/06/1398 10:12:04 ب.ظ
اگه رحم دارید ومیخواهید بچه هاتون رشدکنند مسولین یک کاری کنید درصدبارتبه سنج حساب میکنم رتبه ام زیر ۱۰۰۰ولی توکنکور ۱۰هزارشده اگه خودکشی نکنم همش باید عذاب وغصه بکشم وای این همه زحمت ۴سال پشت کنکورمونم تااین درصدها رازدم
17/06/1398 10:07:59 ب.ظ
من بدبخت درصدام همه بالای ۸۰است زیست ۸۰ فیزیک ۸۳ریاضی ۶۰دینی۹۰شیمی۶۰فقط ادبیات ۵درصدوعری ۳درصد ولی رتبه ۱۰۰۰۰شده به کی شکایت کنم به خدا
17/06/1398 10:03:40 ب.ظ
شمارابه قران تجدیدنظرکنیددرحق ماخدابچه های اونایی رابکشه که به بچه های مردم ظلم میکنند من تمام درصدام بالای ۸۰است ولی رتبه ام ۱۰۰۰۰است انتقام با خدا
16/06/1398 03:49:48 ب.ظ
بنظرم الویت تحصیل با نظام جدید ها هست و اون ایی که 5 سال یا بیشتر یا با لیسانس دوباره کنکور بدن و برن دندانپزشکی و پزشکی بخونن ظلم در حق بچه های نظام جدید میکنن دوره شما برای تحصیلات رایگان تموم شده و به وقتش اگه میتونستین میخوندین نه اینکه الان با 30 سال سن دنبال پزشکی باشین چونبهجای درمان میخاهید پول اون 10سال عقب افتادگی تون دربیارید دکتر بهزاد 31ساله
16/06/1398 10:23:42 ق.ظ
واقعا ممنون بخاطر بی عدالتی و ظلمی که در حق ما نظام قدیمی ها کردید خدا ازتون نگذره اعصاب برامون نذاشین واقعا متاسفم برای این نظام آموزشی کشور. حقمونو بدین .
15/06/1398 04:36:20 ب.ظ
توروبه امام حسین لااقل توی پذیرش یه کاری بکنید
15/06/1398 12:40:23 ب.ظ
بچه ها. از نظام قديم من حداقل ٣-٤ تا رو از نزديك ميشناسم كه رتبه٢ رقمي آوردن. پس غير ممكن نيست . درضمن، اينكه شما با درصدهاي بالا ، رتبه تون زياد اومده اصلا اعتراض منطقي نيست. سطح سوالات آسون بوده. بالتبع شمايي كه هدفگذاريت طبق كنكور پارسال اين بوده كه ٥٠ درصد بزني، وقتي سر جلسه ميبيني سوالات راحته بايد بيشتر بزني! پس جاي اعتراضي نيست .
15/06/1398 12:32:58 ب.ظ
بچه ها ترو قران دست رو دست نذارید تا چند روز دیگه که جواب کنکور بیاد دیگه دستمون به جایی بند نیست با تمام توانتون به نماینده های شهرتون مراجعه کنید یا پیامک بدید و مطلعشون کنید از بلایی که سنجش سر داوطلبای نظام قدیم اورده کوتاه نیایید نزاریم یه عده با ندونم کاری گند بزنن به ایندمون اگه پای کمسیون اموزش مجلس بیاد وسط ممکنه خیلی چیزا تغیر کنه پس بجنبید تورو خدا
15/06/1398 12:19:29 ب.ظ
خانم زهرا عسگری شما چی میفرمایید واقعا خنده داره شما نظام جدیدا فقط از مطالب تمرین های کتابتون سوالا طرح شد یک بچه ی هفت ساله که سواد داشته باشه و خود ازمایی و تمرین های کتاب را حفظ کند میتونه درصد بالا بزنه .واقعا دلیله بی منطقی واسه موش ازمایشگاهی شدن خودتون دادید موش ازمایشگاهی ما بودیم که کلی درس خوندیم و درنهایت تمرین کتاب شما واسه ما هم طرح شد .اگه اقایون سازمان سنجش میگفتن که فقط فقط مباحث مشترک طرح میشه ما هم رو اونا تمرکز میکردیم و مثل شما خیلی کم درس میخوندیم و با سواد پایین پزشکی قبول میشدیم . پس لطفا دفاع بی خود نکنید
15/06/1398 12:18:09 ب.ظ
خانم زهرا عسگری شما چی میفرمایید واقعا خنده داره شما نظام جدیدا فقط از مطالب تمرین های کتابتون سوالا طرح شد یک بچه ی هفت ساله که سواد داشته باشه و خود ازمایی و تمرین های کتاب را حفظ کند میتونه درصد بالا بزنه .واقعا دلیله بی منطقی واسه موش ازمایشگاهی شدن خودتون دادید موش ازمایشگاهی ما بودیم که کلی درس خوندیم و درنهایت تمرین کتاب شما واسه ما هم طرح شد .اگه اقایون سازمان سنجش میگفتن که فقط فقط مباحث مشترک طرح میشه ما هم رو اونا تمرکز میکردیم و مثل شما خیلی کم درس میخوندیم و با سواد پایین پزشکی قبول میشدیم . پس لطفا دفاع بی خود نکنید
15/06/1398 10:31:03 ق.ظ
بچه ها. از نظام قديم من حداقل ٣-٤ تا رو از نزديك ميشناسم كه رتبه٢ رقمي آوردن. پس غير ممكن نيست . درضمن، اينكه شما با درصدهاي بالا ، رتبه تون زياد اومده اصلا اعتراض منطقي نيست. سطح سوالات آسون بوده. بالتبع شمايي كه هدفگذاريت طبق كنكور پارسال اين بوده كه ٥٠ درصد بزني، وقتي سر جلسه ميبيني سوالات راحته بايد بيشتر بزني! پس جاي اعتراضي نيست .
14/06/1398 09:46:08 ب.ظ
پس یکی بگه چرا رتبه نظام جدیدها بدتر شده؟ واقعا که ۶ سال ما رو بدبخت کردن با این نظام جدیدشون آخرشم گند زدن به رتبه های کنکورمون!
14/06/1398 02:33:00 ب.ظ
اخه توی این کشور یکی نباید باشه سازمان سنجشو نظارت کنه؟؟هرکاری برای خودش میکنه و به هیچ کس جوابگو نیست.
14/06/1398 01:56:54 ب.ظ
واقعا که. متاسفم براتون. ما نظام جدید ها موش آزمایشگاهی بودیم. هر سال مهر کتابامون چاپ میشد و نمیتونستیم پیش خوانی داشته باشیم.کتابا تازه بعد از سال ما اصلاح میشدن. به خاطر کمبود منابع تا وسطای سال دنبال کتاب تست بودیم . بعدشم اون امتحان نهایی که شما یک سال قبل کنکورتون دادین بعد با خیال راحت کنکور خوندین ما یک ماه و نیم قبل کنکور دادیم . فقط دنبال بهونه میگردین
14/06/1398 01:02:55 ب.ظ
من خودم معلم فیزیکم و دخترم پشت کنکوری رشته تجربی بود در درس فیزیک و ریاضی که بررسی کردم اولا بودجه بندی را رعایت نکردن و سوالات بیشتر از مباحث و تمرین کتابهای درسی نظام جدید بوده و نهایت بی انصافی است و در بقیه ی درسهای اختصاصی به همین صورت بود و دانش آموزان نظام قدیم که خیلی وقتشون صرف مطالبی کردن که ازش تو کنکور نیومد اوج بی عدالتی آموزشی است و سازمان سنجش بایستی از 10ماه قبل از کنکور دومدل سوال در سایت می گذاشت تا دانش آموزان نظام قدیم اینقدر سردرگم نمی شدند و مطالب کتاب نظام قدیم و جدید در همه ی درس ها اختصاصی خیلی با هم متفاوت بودن و اونایی که سئوال طرح می کنند پیش خودشون چه فکر کردن همه کسانیکه به داوطلبان نظام قدیم ظلم کردن خداوند از سر تقصیراتشون نگذره.
14/06/1398 12:35:07 ب.ظ
مطمنم ک صدای اعتراض دانش آموزان نظام قدیمی به گوش همه اونایی ک باید میرسید رسیده... الان ک دارم اینو مینویسم پرم از بعضو کینه و‌نفرت از همه چی از کشورم از مسوولان از خودم ک چرا این همه تلاش کردم و با وجود اینکه درصدام خوب بوده و اینکه چرا رتبه م بد شده؟! آهای اونایی ک شدید نمیانده مردم و پشت میز نشین شدیدو هر سال ی ایده جدید برای این جوانان بدبخت میچینید بدونین ک انقد بی کفایتین ک کشورو به گند کشیدید. جمع کنید این بساط کنکورو سهمیه رزمندگان و ایثار گرو فرزند هیات علمی و هزارتا سهمیه دیگه ک ما ازش خبر نداریم که خودتونم میدونین شده بساط جمع کردن پول و ثروت برای موسسات برگزاری کلاسای کنکور و کتابای پر حجمو بی ارزشی ک هر ساله به درد عده ای دانش آموز بدبخت میدن؛ چرا علم و سوادو ارزشو تمدنو فدای سهمیه و باندیازی کردید؟! چطور میشه دو گروه متفاوت رو با دو حجم کتاب متفاوت با هم‌مقایسه کرد. مطمن باشید با این کارتون شاهد خودکشی و افسردگی خیلی از جوونای نظام قدیم میشین. ما دانش آموزان نظام قدیم تنها یک سازمان سنجش یک کنکور و یک نتیجه عادلانه میخواستیم نه بیشتر که اونم ازمون گرفتین. ما جوانای این کشور ک دستمون به جایی بند نیست و هیچ حق انتخابی نداشته و نداریم فقط اگه خدایی وجود داره ک حتما حق تمام کسانی رو که گرفتین ازتون میگیره. دیگه فقط میتونیم نفس بکشیم...
14/06/1398 11:31:06 ق.ظ
اقای توکلی اقای خدایی هنوز دیر نشده نظام قدیمو جدا از نظام جدید پذیرششو انجام بدین خواااااااهش میکنم زندگیه ما رو تباه نکنیییییییییییین
14/06/1398 02:37:35 ق.ظ
امسال ظلم فقط به نظام جدید شده نه قدیم
14/06/1398 02:36:25 ق.ظ
شوک به نظام جدید شده که با درصدهای مشابه پارسال رتبه آنها 10 برابر بدتر و شانس قبولی شان یک دهم شده است چرا دروغ می گویید
14/06/1398 02:36:07 ق.ظ
شوک به نظام جدید شده که با درصدهای مشابه پارسال رتبه آنها 10 برابر بدتر و شانس قبولی شان یک دهم شده است چرا دروغ می گویید
13/06/1398 07:18:28 ب.ظ
تو خیلی از نظرات سازمان سنجش رو خطاب قرارد ادن ولی تا جایی که من می دونم سنجش فقط مصوبت رو اجرا میکنه و این آموزش و پرورش و وزارتعلوم هست که این مبحث های تبعیض آمیز رو به سازمان سنجش دیکته میکنه.
13/06/1398 07:06:56 ب.ظ
همش تقضیر آموزش و پرورش هست من خودم می دونم که سنجش فقط دشتور اجرا مکینه اونهایی که این خط ها رو علیه نظام قدیمی ها صادر می کنند از آموزش و پرورش هستند. چرا که از بس نمی فهمند!
13/06/1398 04:57:11 ب.ظ
ازمدیریت سایت بی نهایت متشکریم اگرچه اقایان مسول حتی به خودشان زحمت ندهندنظرات مانظام قدیمیهارابخوانند.اقایان توکلی وخدایی لطفاتوجه کنیدسی درصدسهمیهای ایثارگرفلان قدرمنطقه سه فلان قدرفرزندان هیات علمی ونمایندگان مجلس که امروزمتوجه شدیم سهمیه های فرزندان هیات علمی درصورتیکه دانشجوباشندهررشته ای که بخواهندمیتوانندتحصیل کنندیعنی تغییررشته بدهند..نظام جدیدیها هم که همه میدانندکه چه کردید.اون پایین ماییناهم اگرچیزی باقی ماندمال بدبخت نظام قدیمیهاست شماقضاوت کنیدکه چه بلایی به سرمان اوردید.ان شاا...که بابدان محشورنشوید.یاحق...
13/06/1398 12:01:31 ب.ظ
واقعا متاسفم واسه نظام جدیدیها ما ها که چهارم بودیم نهایی داشتیم اونم درسای سخت با میانگین بالای ۱۹.۵۰ و مجبور بودیم ما ها هم بخونیم واسه نهایی تازه درسای ما از شما خیلی سنگین تر بود شما چی میگید با این درسای چرت و پرت و میانگین کارنامتون افتضاح واقعا متاسفم که دفاع میکنید میدونید اگه ما نظام قدیم ها با رتبه ی ۲۰۰۰ و ۳۰۰۰ و درصدای بالای۷۰ و ۸۰ امسال پشت کنکور بمونیم سال بعد درصدامون بالای۹۰ میزنیم.مطمئن باش اگه سال بعد هم کنکور بدیم و رتبمون افتضاح بیاد دیگه حقی به شما ها براس تحصیل در دانشگاه نمیدیم و چنان ضربه ای به نظان اموزشی بزنیم که اقایون سازمان سنجش از بی سوادی پزشکان سهمیه دار و امثال شما نظام جدیدها زیر تیغ جراحی بمیرن . واقعا ارزوی ظهور اقا امام زمان رو دارم به حق این روز های محرم امام حسین حق نظام قدیم ها رو برمیگردونه حق این اشکهایمان شب بیداری هایمان مریضی های روحی و افسردگی اونم تو این سن را بر میگردونه. یا علی
12/06/1398 10:43:51 ب.ظ
خدا ازتون نگذره...من ۳ساله پشت کنکور بودم...تلاش کردم ...درصدام عالی شدن که هرسال با این درصدا پزشکی دولتی میوردم...الان فیزیوتراپی هم نمیارم...من الان توان مالی برای خرید کتاب ندارم...خیلی خستم ...روحم پژمرده شده...حس میکنم تو ایران هرچی تلاش کنی به جایی نمیرسی...وسلام
12/06/1398 05:11:25 ب.ظ
من نظام جدیدم به شما ظلم نشده من خودم شخصا پدرررم درومد با امتحان نهاییی و هر روز مدرسه ما چی بگیم
12/06/1398 05:09:47 ب.ظ
با توجه به سختی سوالات نظام قدیم واسان بودن سوالات نظام جدید خواهشمنداست هر کدام از نظام ها به تعداد جمعیت شان جداگانه پذیرش شوند
12/06/1398 04:24:40 ب.ظ
به خداتمامی نظرات نظام قدیمیهادرست است.اقای توکلی واقای خدایی ازروی انصاف وعدالت بانظام قدیمیهاعمل کنید.باباجان اینجاکشوراسلامی است.چراکسی به فریادمان نمی رسد./؟
12/06/1398 04:04:42 ب.ظ
از طریق نماینده های مجلس شهر هاتون اقدام کنید نظام قدیمی ها
12/06/1398 03:15:50 ب.ظ
لياقت پيشرفت نداريم چون دليلي براي پيشرفت كردن نداريم وقتي اوضاع سازمان سنجش كشورمون اينجوري باشه بيشتر از اين نميشه توقع داشته باشيم....چرا بايد اون هايي ك سوادشون كمتره فقط بخاطر سهميه و بي عدالتي ب در دانشگاه ها و رشته هايي تحصيل كنن ك لياقتشو ندارن.چرا بايد حق ما نظام قديمي ها ك براي سرنوشتمون اين همه تلاش كرديم تضيع بشهههههه.انشاءالله آب خوش از گلوشون پايين نره و بد تَر از اينا سر بچه هاشون بياد اين هايي ك خيلي راحت حق ديگران رو پايمال ميكنن و اصلا براشون مهم هم نيست
12/06/1398 03:07:02 ب.ظ
واقعا كشورمون لياقت پيشرفت نداره
12/06/1398 01:33:39 ب.ظ
انقدر گفتن جامعه مون بر اساس عدل علی، عدل علی نه واقعا این بود عدل علی
12/06/1398 08:36:08 ق.ظ
اقایان سازمان سنجش کمی به خودتان بیایید فکر کنید که دانش آموزان نظام قدیم بچه های خودتان هستن انقدر در حقشون ظلم نکنید همشونو ناامید کردید با امید و عشق درس خواندندشما این ظلم یزرگ رو بهشون کردید و برای بچه های خودتون از آیین نامه فرزندان هیات علمی استفده میکنید و با کمترین بار علمی در بهترین دانشگاهها و بهترین رشته ها مشغول به تحصیل می شوند خدا حق دانش آموزان نظام قدیمو ازتون بگیره که با این تصمیم به روح و روان و جسم و دین بچه ها ظلم کردید.
11/06/1398 10:23:10 ب.ظ
واقعا این چه کاری بود که تراز این دو گروه رو با هم گرفتین ننگتان باد مگه از محتوای کتابها اطلاعی نداشتین من دبیر ادبیات هستم کتابهای نظام قدیم کجا و این کتابهای کم حجم و آسون نظام جدید کجا ؟ دخترم با روزی ده دوازده ساعت درس خوندن و اینکه سمپادی بود رتبه اش سه هزاره ، خدا از بانیان این مشکلی که ایجاد کردن نگذرد و جوابنان را به حضرت حق واگذار میکنم میتوانستید با توجه به تعداد شرکت کنندگان هر گروه رشته ها را هم به هر دو گروه اختصاص دهید اون از پارسالتون و این از امسال ، ظلمتون پایدار بعدا صداش در میاد که بخاطر این کنکور بی ارزشتون چند نفر خودکشی کردن چند نفر فرار مغزها و غیره و شما کلاه پر افتخارتان را بالا بگذارید نفرین این جوانان دامن شما و فرزندانتان را خواهد گرفت .
11/06/1398 05:06:24 ب.ظ
سلام. من یه دانش اموز نظام جدیدم. بله درسته من نمیگم شما نظام قدیما حق ندارین کنکور بدین.ولی نظر من اینه اگرچه سوالای شما سخت تر بوده اما درمقابل ما هم مشکلاتی داریم که شرایطمونو از شما سخت تر میکنه. مثلا همین امتحان نهایی.شما فقط 4تا نهایی داشتین این درحالیه که ماتمام کتابامون نهایی بود. دوم اینکه شما همش کتابایی رو سال آخر داشتین که تو کنکور بود البته عربی هم نداشتین.این در حالیه که ما درسایی مثل مدیریت خانواده،سلامت و بهداشت و...پاس کردیم. شما چهارشنبه مدرسه نمیرفتین.درحالی که ما نه تنها چهارشنبه ها بلکه پنج شنبه ها هم گاهی میرفتیم. از اون طرف تا 25اردیبهشت مدرسه رفتیم و نهایت نامردی بود درحق ما.بحث امتحان های شبه نهایی هم که اردیبهشت دادیم به کنار. و شما تمام این مدت برای کنکور خوندین. حالا قضاوت با خودتون...
11/06/1398 03:34:44 ب.ظ
مرگ بر سازمان سنجش و عواملش که این همه مفت خوری میکنن و در حق همه چه نظام جدید و چه قدیم ظلم کردن
10/06/1398 04:16:07 ب.ظ
شما که کارتونو کردید اقای خدایی و خودتونم میدونید چه ظلمی کردید به ما.ما که زورمون بهتون نمیرسه.ایشالا همون خدایی که دم ازش میزنید بهتون نشون میده هم تو این دنیا هم اون دنیا
10/06/1398 12:59:42 ب.ظ
سلام.داوطلبان عزیز کنکور ۹۸ متاسفانه حق درکشور ماگرفتنی است نه دادنی.پس پیگیر حقتون از مسیر دیوان عدالت اداری ونمایندگان شهرخودتان درمجلس شورای اسلامی باشید.
10/06/1398 12:10:18 ب.ظ
سلام‌ فقط‌ قبل‌ اعلام‌ نتایج‌ قطعی‌ به‌ فریاد‌ نظام‌ قدیمیها‌ برسید‌ تغییرات‌ ناگهانی‌آموزش‌ و‌ پرورش‌ و‌ سوء مدیریتها‌ رو‌ نظام‌ قدیمیهای‌ بدبخت‌ باید‌ تاوان‌ بدن‌ خداییش‌ عادلانه تره‌ تعداد‌ پذیرش‌ نظام‌ قدیمها‌ رو‌ زیاد‌ کنید
10/06/1398 10:29:06 ق.ظ
رئیس سازمان سنجش خواهشا حق نظام قدیمها در سخوان وزحمت کش خصوصامنطقه سه (که محرومند وخودشان باتلاش خودشان با وجود سختی سوالات ومتفاوت بودن آن جواب داده اند بدون وجود هر گونه امکانات )را بدهیدچون حق الناس است وترازشان راجداکنید تا حق چندصد هزار پایمال نشود وبا عث تباهی سرنوشت نشوید.
09/06/1398 04:12:22 ب.ظ
توروخدا تورو به امام حسین قسمتون میدم پذیرش رو جوری انجام بدین ک ما ضرر نکنیم به ما هم سوال اسون میدادین اما ضریب سختی رو ب نظام جدید میدادید بخدا حق ما نیس ک این ظلمو بهمون بکنین دوباره شروع کردن وقتی همه چیرو طوری خونده بودی ک میدونستی رتبت خوب میشه واقعا سخته ب دادمون برسین
05/06/1398 10:05:07 ب.ظ
آقای دکتر تو رو جاااااااان ماااادرت تو رو ب حق حسین ت رو ب دستان بریده اباالفضل تو رو ب حق امام رضا تو رو ب حق علی اکبر تورو ب حق فاطمه ت رو ب حق علییییییییی ب داد نظام قدیم برس.
05/06/1398 03:47:44 ب.ظ
بچه ها هنوز وقت هست اعتراض زد به نتایج کنکور؟
05/06/1398 03:23:37 ب.ظ
من امسال از بس خوندم کور شدم. دردمونو به ترامپ بگیم بیشتر دلش میسوزه فک کنم. واقعن بی عدالتیه اینا حق یه مشت انسانه که یکسال باامید و ارزو درس خوندن متاسفم
05/06/1398 07:34:01 ق.ظ
آقا ی خدایی و سایر سنجشی ها اگر می خواستید تراز مشترک بدهید حداقل سختی سوالات رابرابر میکردید یا فقط سوالات راازکتاب های خودمان بدهید یا حداقل قبل از کنکور اطلاعاعیه های مبهم و دروغ نمی دادید شما خودتان هم بهتر از ما میدانید که چه ظلمی در حق نظام قدیمیا کردید شاید بتوانید قبل از اعلام نتایج پایانی جبران کنید پس منتظر چوب خدا باشید که چوب خدا صدا نداره
04/06/1398 01:19:19 ق.ظ
این چه حرفیه میزنیدجوری میگین امتحان نهایی تو سال کنکور انگار نظام قدیمیا سال اخری که مدرسه میرفتن امتحان نهایی پاس نکردن تو سال کنکورنظام قدیم هم داشته کی گفته ما تعطیلی سه شنبه داشتیم انقد حرف در نیارین یع جوری نظام جدیدا میگن ما پشت منکوریا رقابت کردیم انگار امسال این بلا فقط به سره اینا اومده نظام قدیم هم در سال اولش با پشت کنکوری رقابت کرد
03/06/1398 10:57:36 ق.ظ
بخدا حقمون خوردن . من با میانگین عمومی 55 تخصصی63 رتبم توی منطقه3 شدم ده هزار. مگ میشه.خداازتون نگذره
03/06/1398 10:41:36 ق.ظ
یه سال پشت کنکور بمون با هزار تا آرزو تلاش بکن اخرش بیان گند بزنن به همه چی، برای نظام قدیما سال واقعا ظلم کردن ، درصد در برابر رتبه اصلا قابل مقایسه نیس بعد میگن سوالا چون آسون بوده درصدام بالا رفت د لامصبا سوالای نطام جدید با قدیم کجا مثه هم دیگن، مگه میشه منی که یه سال خونه موندم رتبم از کسی که مدرسه میرفته بیشتر باشه
03/06/1398 10:32:35 ق.ظ
درسته که به شما ظلم شده ولی نسبت به بی عدالتی هایی که به ما شده هیچی نیست.ما تعطیلی سه و چهارشنبه نداشتیم و هم بعد عید هم مجبور بودیم بریم مدرسه و بدتر از همه امتحان نهایی هم تو سالی که کنکور میدادیم داشتیم .با این همه سختی که برما وارد کردن و وقت کم که داشتیم باز هم میگین بی عدالتی!
03/06/1398 10:29:21 ق.ظ
درسته که به شما ظلم شده ولی نسبت به بی عدالتی هایی که به ما شده هیچی نیست.ما تعطیلی سه و چهارشنبه نداشتیم و هم بعد عید هم مجبور بودیم بریم مدرسه و بدتر از همه امتحان نهایی هم تو سالی که کنکور میدادیم داشتیم .با این همه سختی که برما وارد کردن و وقت کم که داشتیم باز هم میگین بی عدالتی!
03/06/1398 08:27:55 ق.ظ
آقا ی خدایی رئیس سازمان سنجش با توجه به حق کشی که در ۴ نظام قدیمیا کردید و خود تان هم بهتر میدانید پسر من هم که نظام قدیمیه و از لطف شما بی نصیب نمانده دچار افسردگی شدید شده و حتی دیگرنماز هم نمی خواند پس تو را به خدا واگذار میکنم با اعلام نتایج اصلی تو هم جوابت رامیگیری تادیر نشده فکر ی ......................
03/06/1398 08:18:39 ق.ظ
آقای خدایی بعد از حق کشی که در حق نظام قدیمیا کرید وخودتان هم بهتر میدانید پسر من هم که نظام قدیم بود واز لطف شما بی نصیب نمانده دچار افسردگی شدید شده حتی دیگر نماز هم نمی خواند پس تو را به خدا واگذار میکنم با اعلام نتایج اصلی تو هم جوابت رامیگیری تادیر نشده یک فکری. .................. ...............
02/06/1398 03:44:21 ب.ظ
ممنون بابت این همه بی عدالتی
01/06/1398 01:14:14 ب.ظ
تو رو خدا به فکر نظام قدیم باشید
01/06/1398 11:35:24 ق.ظ
با سلام ازشما سازمان سنجش میخوام بیشتر عدالت رو رعایت کنین
01/06/1398 12:05:26 ق.ظ
خداازتون نگذره
29/05/1398 09:40:13 ب.ظ
سلام .شبتون بخیر .کنکور .مقوله ای است که عادلانه نیست و مسئولن همیشه از جوابددادن فرار کردن .سهمیه دوست داریدباشه خوب باشاما یک دانشگاه جدا براشون بسازید نه اینکه طرف هیچی ازدعلم نفهمیده بعد به خاطر جانبازی یا سهمیه شهید ووو هزار چیز دیگه بهترین رشته و دانشگاه قبول ممیشه بعد میمونه تو دانشگاه چیکار بکنه چون هیچی بارش نیست و به خدا عدل هم راضی نیست به چنین جریانی تا کی باید به اون بیچاره هایی که سهمیه ندارن ظلم بشه
29/05/1398 01:06:08 ب.ظ
فریاد از دست این دولت بی کفایت همه ش دورغ وعده ی دروغ پدر مونو دراوردید جمع کنید دیگه جوانی عمر مونو به باد دادید دیگه خسته شدیم
28/05/1398 09:55:12 ب.ظ
من که از شما نمیگذرم اگر ضریب تعادل برای بچه های نظام قدیم نگذارید اقای دکتر خدایی دیدارمان قیامت
28/05/1398 07:17:53 ب.ظ
ظلمی که به ما کردید رو هیشکی نه میتونه به گردن بگیره نه میتونه منکرش شه ما شماها رو نمی بخشیم کسایی که اون بالا معلوم نیست چه غلطی می کنید که باید واژه ای به اسم هم ترازی تو کشور بیان شه متاسفم برای تموم کسایی که این ظلمو دیدن و کاری از دستشون بر میومد و کاری نکردن تهش چی میشه تموم حرفایی که دانش آموزان نظام قدیم زدن؟ هیچی ته تموم استریا فقط تو سالهای آتی میشه ام اس و نظیر اینجور بیماریها...شب بیداریامون میشه ضعف اعصاب یروزی تو چند سال آینده از کنکور ۹۸ یاد میشه اشک چشمهای که زحمت کشیدنو خدا ازتون بگیره ما که الان هیچ کاری از دوستمون بر نمیاد
28/05/1398 03:28:04 ب.ظ
چه ظلمی شد به نظان قدیم تنها رته تجمع سراسری جلوی سازمان سنجش واستمداد از دفتر رهبری برای اعاده حق به نظام قدیمی هاست .سوالات هردرس از ۱۰ درصد تا ۳۰ درصد سختر بودند .من پدرم دبیر فیزیک بوده حد اقل ۳ سوال غیره مشترک که حدود ۱۰ درصد آسون تر بود جه برسد به زیست وشیمی
28/05/1398 03:06:03 ب.ظ
به نظرم باید تراز ها رو جدا بدن .وبرای کنکور 99 سهمیه نظام قدیم ونظام جدید ارائه بدن .عادلانه ترین راهش همین .اگر بیامیم تعدا داوطلبای کنکور جدید وقدیم رو حاسبه کنیم براسا تعدا داوطلبین هر گروه مثلا 40 نظام قدیم جدا پذیرش بشن و 60 درصد هم نظام جدید جدا پذیرش بشن
28/05/1398 01:27:37 ق.ظ
تصحیح میکنم منظور از ژنتیک که جدیدا گفتم ندارن ژنتیک مندلی وشجرنامه بود ن همه ی نباحث ژنتیک
27/05/1398 07:16:32 ب.ظ
میدونید مشکل چیه.....مشکل این که اصلا هم تراز کردن این دوتا نظام کار غیر ممکنی است.....الان تو رتبه ها که نگاه کنید هر ایکس مال یه گروه.....تو رتبه های زیر هزار وضعیت تقریبا برابر از هزار تا ۵۰۰۰ رتبه ها مال نظام قدیم و از ۵۰۰۰تا ۱۰۰۰۰مال نظام جدید بعد از اون جا به بعد که اصلا دیگه وضعیت یه چیز درهم و برعکس که اصلا آدم هنگ می‌کنه مثل آدم بیاید درصدی کنید بیخیال این تراز دهی بشید و راحت مون کنید
27/05/1398 11:03:14 ق.ظ
با سلام خسته نباشید از درس خواند ن.با تاسف امسال سازمان سنجش آب پاکی روی هرچه دانشآموز زرنگ نظام قدیم ریخت .سهمیه استادان وفرزندان آنها حق کشی است .قرار دادن دیپلم گرفته های خارج از کشور ومعلولان جسمی در منطقه 3اجحاف بزرگی در حق داوطلبان این منطقه است .دادن رتبه 25به نظام قدیم و30به نظام جدید هم بسیار درد آور است .آیا بهتر نیست کنکور را حذف کنید
25/05/1398 12:10:26 ب.ظ
جان من این بچه بازی ها و آه و ناله چیه والا زشته بخدا. برهمه روشنه که به نظام قدیم ها ظلم شده.به جای این آه و نفرین ها یه کاری بکنید.فکر میکنید سازمان سنجش میاد به خاطر آه و ناله تون حقتونو میده نه والا نمیده.باید اعتراض بشه که همه باهم یه جایی و در یک زمان مشخص اعتراض بشه.
25/05/1398 12:03:18 ب.ظ
یه موضوع مهم به جای این همه آه و ناله و نفرین مرد عمل باشید همه باهم یه زمانی رو برای اعتراض بزارید که همه یه جا جمع بشن.حداقل اونایی که در تهران هستند یا به تهران نزدیک.این راهشه و خلاص
24/05/1398 05:08:21 ق.ظ
قابل توجه مسئولان یه نگاهی به نفرات ۱تا۱۰هزار کشوری بندازین همه نظام جدیدن خوب این یعنی نا عدالتی در حق نظام قدیم ها . اگه بچه خودتون هم نظام قدیم بود این ناعدالتی رو در حقش میکردین
23/05/1398 03:52:26 ب.ظ
اصلا نظام قدیم امسال قبولی پزشکی داشته؟ خدا از ظلمتون نگذره.واقعا این چه وضعه مملکته هرچی سهمیه بود که دادین.اصلا علم طرف مهمه واستون؟؟؟؟چی بشه این مملکتی که همه باشانس و سهمیه رفتن جلو
22/05/1398 12:16:33 ب.ظ
اگه خودتون هم جوون دارین مراقب باشین که آه این جوونا نگیر شمارو یه بنده خدا اعتیادش و ترک کرد و درس خوند که الان با نظام جدیدها هم تراز بشه خب اینم امیدی که شما ازش گرفتین این در حالیه که میگد رتبه تقسیم بر دو میشه رتبه اصلی خب وقتی دیدید همه قبولیهای کنکور نظام قدیم هستن این کار رو کردین یه کم به عاقبتتون هم فکر کیند با این مشکلاتی که کنکور در کشور ما داره
22/05/1398 02:11:42 ق.ظ
بچه ها بیایید پیج نظام قدیم اینستا nezam_ghadim
22/05/1398 12:53:48 ق.ظ
حالا خوبه تیتر همه سایتا اینه شوکی که سنجش به نظام قدیم وارد کرد بعد کارشناش بالای همین صفحه به تحلیلی کرده باز نظام جدیدی مقابل قدیما گارد میگیرن
22/05/1398 12:46:27 ق.ظ
سلام ای بابا بسته دیگه نظام قدیمی ها میخوان از حقشون دفاع کنن نظام جدیدا جلوشون گارد گرفتن کتابای نظام جدید کم حجم شده مثلا یه مبحث یختی مثل ژنتیک ودودمانه اصلا ندارن به اضافه یه فصلای دیگه زیستشون ۲۰۰ صفحه کمتره از نظام قدیمه تو درسی مثله ریاضی دوتا مبخث سخت وسنگین کاربرد مشتق ومقاطع ندارن تو فیزیک کم یه سری فصلای نظام قدیم براشون حذف شده خوده کارشناش بالا توضیح دادن در مورد شیمی نظام قدیم وجدید اصلا تو عر سایتی برنید میتونید تحلیل دروی هرد نطامو ببینید پس لطفا انقد نگید سال اولمونه نطام قدیم هم پارسال نهایی داشته سال اولش بوده با پست کنکوری ها رقابت کرده سنجش پارسال وسال قبل هیچ کار خاصی براشون نکرد که شماها اینجری برداشت میکنید.
20/05/1398 03:38:22 ب.ظ
همه کنکوری های نظام قدیم 21م در سازمان سنجش ساعت10 جمع بشیم
20/05/1398 12:08:12 ب.ظ
خوب بیاین بریم جلو سازمان سنجشالان فقط رتبه ها اومده هنوز کسی قبول نشده ک!!!! نظام جدیدا فقط بخاطر شانسی ک اوردن با رتبه ۲۰۰ بیان کلاس بزارن درحالیکه شاید یک هزارم من تلاش نکردن یعنی خدا اینا رو نمیبینهههههههههههه؟؟؟ پس عدالت تو این کشور کجاااااااااااس؟؟؟؟؟؟؟
20/05/1398 10:37:22 ق.ظ
اون احمقاااییی که میان میگن ما نظام جدیدا اولین سالی بود که کنکور تجربه کردیم مغز فندقیشون متوجه این نیست که ما هم سال اول با پشت کنکوری های رقابت کردیم که شاید ۶سال پشت کنکور بودن با این تفاوت که به اونا نمیگفتن نظام قدیم پس فندق پوک بفهم ما هم یه سال اولی داشتیم ولی نگفتیم چون سال اولین حق پشت کنکوریارو بگیرید بدید به ما
20/05/1398 10:27:57 ق.ظ
آخه این کارا یعنی چی. کلا حق نظام قدیم ها را ضایع کردن.
20/05/1398 01:33:09 ق.ظ
تنها راهش تحصن جلو مجلسه ُسازمان سنجش و ... است و کسی برای ما کاری نمیکند.فقط باید خودمون عملا وارد بشیم.
20/05/1398 12:58:11 ق.ظ
میشه واقعنی سازمان سنجش رسیدگی کنه و بر اساس رتبه همتراز شده پذیرشو انجام بدن !!! خوابو ازمون گرفتین خدا رو خوش میاااااااااااد ! این حق ما نیییییییییس تورو امام حسین ی کاری کنین اگه تلاش نکرده بودم اینقد زجر نمیکشیدم
18/05/1398 08:44:26 ب.ظ
متاسفانه به دلیل طراحی نادرست سوالات و نا متوازن بودن سختی سوالات در حق ما نظام قدیمی ها ظلم شده بیاییدو در تراز متفاوت هردو گروه متحد باشیم تا حقمان را بگیریم
18/05/1398 07:41:59 ب.ظ
روز قیامت منتظرت هستم سازمان سنجش
18/05/1398 06:48:15 ب.ظ
پیگیر باشیددددد
18/05/1398 06:27:24 ب.ظ
واقعا بی عدالتی داد میزنه تو جامعه...کی باید جوابگو باشه..من شخصا نمیگذرم از حقم پس اینهمه تلاشمون چی میشه..انشاالله به حق فاطمه زهرا چنان ضربه ای بخورن که بدونن حق ضایع کردن یعنی چه
18/05/1398 12:59:03 ق.ظ
سلام .من هم نظام قدیم هستم سال دوم بود که کنکور میدادم وکلی زحمت کشیدم تا بتونم امسال قبول بشم اما وقتی رفتم جواب کنکور رو گرفتم سرم صوت کشید .خیلی ناراحت شدن حق ما بچه ها این نبود .واقعا ظلم کردید درحق ما. .
18/05/1398 12:42:26 ق.ظ
ای باباااااا نظام قدیمای محترم بهتره که سکوت کنید چراکه شما یکسال پیش کنکور رو تجربه کردید. و این دفعه دومین باری بود که کنکور دادید . بچه های ما چی بگن که اولین گروه نظام جدید بودن و موش آزمایشگاهی شدن. شما ها نمی دونید که چه به سر بچه های ما اومد. هم کنکور هم نهایی. اینم از رتبه های کنکوری که واسمون فرستادن. درصد هایی که پارسال رتبه ی 2500 ریاضی رو میداده. شده 5900. اونوقت شماها مینالید. شما ها سال دوم کنکورتون بوده و سا زمان سنجش می بایست عنایت بیشتری به نظام جدیدا داشته باشه. در پناه حق.
17/05/1398 06:23:00 ب.ظ
بخدا نامردیه بخداااا نامردیهههه
17/05/1398 04:07:15 ب.ظ
لعنت ب هرچی حق خوره زندگی و آیندم تباه شد بعد این همه تلاش:)
17/05/1398 01:15:12 ب.ظ
پارسال اگه این درصدارو میزدم بهم رتبه19000می داد الان بهم داده37000 من نظام قدیمم فامیلمون نظام جدیده اگه پارسال کنکور میداد رتبه اش میشد14000الان شده20000 کشوری که اسلامی نامیده میشه عدالت اسلامی اش کجاس؟سازمان سنجش خجالت بکش.دوستان زیاد نفرین کردن مرسی.فقط بگم که ایران برات متاسفم.کنکور آینده ی مارو داره نابود میکنه.کنکورتموم نشده موسسه ها واسه سال بعد دارن کتاب کنکور میفروشن.هرسال هم همین آش وهمین کاسه.فکر ها،اندیشه ها باید متحول بشن.تاکی بی خردی و نادانی گاهی اوقات میگم ای کاش تو ایران به دنیا نمیومدم.تصور کنید به اینجامون رسیده دیگه دوستان دم همه تون گرم.عشقید به مولا
17/05/1398 12:37:40 ب.ظ
خدا ازتون نگذره ارزوهامو ب باد فنا دادین..دیگ امیدی واسمون نمونده..کسی هست ببینه شبا خابم نمیبره مثل دیوونه ها تو خونه میچرخم خدااااایااااا کجایی ببینی
17/05/1398 08:20:04 ق.ظ
با سلام و احترام. حتما خبرهای شاهکار سازمان سنجش به گوش شما هم رسیده است. نمی شود سال ها زحمت بکشیم، تلاش کنیم، یکسال روزی ده ساعت درس بخوانیم، بعد اینگونه حق ما خورده شود. همانگونه که اطلاع دارید، امسال سوال نظام قدیم بسیار سخت تر از نظام جدیدی ها بود، و سازمان بی عدالت سنجش، تراز ها را مشترک در نظر گرفته و حق ما را خورده است. عاجزانه از شما تقاضا داریم به این مهم رسیدگی نمایید. بنده با درصد های ادبیات40، عربی52 دینی84 زبان38 ریاضی51 زیست55 فیزیک53 و شیمی12 رتبه ام شده 15000 منطقه یک و 54000 کشور!!! در حالی که طبق سال قبل، میشده7000ّمنطقه. اینها بی عدالتی است.لطفا رسیدگی نمایید. پيامبر صلي الله عليه و آله: مَنْ أَخَذَ لِلْمَظْلومِ مِنَ الظّالِمِ كانَ مَعىَ فِى الْجَنَّةِ تَصاحُبا .انشاءالله
17/05/1398 07:22:55 ق.ظ
با سلام خدمت نظام قدیمی ها ۱۹هم ساعت۱۰:۳۰همه در سازمان سنجش بیاید جمع بشویم
17/05/1398 01:10:14 ق.ظ
منم امسال کنکور دادم نظام قدیم رتبم با همین درصدا پارسال 400 میشده حالا شده 780 این ته نامردیه الانم همه برین تو سایت سازمان سنجش بنویسید اینجا فایده نداره از مراحل طولانی ثبت نظرشم نترسید
16/05/1398 10:55:23 ب.ظ
خدا ازشون نگذره دختر من سال دوم بود که کنکور داد وچقدر زحمت کشید ولی رتبه اش مثل پارسال شد
16/05/1398 05:11:19 ب.ظ
فقط میگم خدا شما را لعنت کنه با این ندانم به کاریهایتون.
16/05/1398 04:12:05 ب.ظ
جمهوری اسلامی سپاه آقای ریسی کجان رسیدگی کجاست کجای دنیا به این شدت بی عدالتی هست واقعا بی عدالتی از این واضع تر دیگه نمی دونم چی بگم هر چی گفتم و گفتم آخرشم هیچی چند که عدالتی در کار نیست وقت اسمی ازش مونده
16/05/1398 02:54:52 ب.ظ
اومدین با یصریب سختی الکی ما رو ساکت کردییییییییین !!!!!! یعنی خدا اینا رو نمیبینننننهههه ؟؟؟؟؟حق ما این نبووووووود خدا ازتون نگذره
16/05/1398 02:52:54 ب.ظ
حلالتون نمیکنم چون من خ زحمت کشیدم اگه خدایی هس حقمو ازتون بگیره
16/05/1398 02:10:34 ب.ظ
با سلام میدونم اعتراضمان به جای نمی‌رسه ولی شما هم بدانید آینده کشورم همین سازمان سنجش با این کاراش خراب کرد
16/05/1398 01:31:31 ب.ظ
به داوطلبان نظام قدیم واقعا ظلم شده رفتیم پیش رییس سازمان سنجش خودشم قبول کرد ولی چیکار میتونه بکنه رتبم با شبیه سازی بیشتز از دو برابر کمتر میشه خیلی ظلم کردن خدا نگذره
16/05/1398 12:39:46 ب.ظ
نمی‌دونم‌این‌نظام‌جدیدا‌چرا‌دخالت‌می‌کنن‌ما‌که‌با‌اونا‌‌کاری‌نداریم‌ما‌فقط‌حق‌خودمونو‌می‌خواهیم‌یعنیچی‌می‌گن‌نظام‌قدیما‌باید‌پارسال قبول می‌شدن‌مگه‌همه‌شما‌ها‌امسال‌قبول‌می‌شین‌سال‌بعد‌دیگه‌شرکت‌نمی‌کنین‌
16/05/1398 12:25:48 ب.ظ
هرسال تا بوده همین بوده منی که تازه فارغ التحصیل شدم سال نودهفت با کسایی که شاید سال پنجمشون بود کنکور دادم باید میگفتم اونا وقت بیشتری داشتن و ناعادلانه اس کتاب هایی که مطالباسون تر شده
16/05/1398 10:56:56 ق.ظ
واقعا سال به سال بدتر میشه دیگه نمی دونم چی کار کنیم دیگه پشت کنکور موندن ارزش ندارد سال دیگه ارزش ندارد تف تو روح این سازمان سنجش رتبه ها خیلی خیلی بد شده
15/05/1398 11:39:34 ب.ظ
کمک کنید و همه اعتراض کنیم واقعا به ما نظام قدیمیها دارند ظلم میکنند رتبه های ما کلی جابجا میشه اگر حقمان را بگیریم
15/05/1398 09:30:32 ب.ظ
بارا دیگه حق خوری رخ دادو این بار هم سازمان سنجش دزد و تقلب گر خون داوطلبان و تو شیشه کرد سزا شون با مهدی الهی که مرض های نا علاج بگیرند همه در کمپین اعتراضی شرکت کنیم
15/05/1398 08:18:00 ب.ظ
واقعاااا متاسفم براشونننن.ایندمون رو سوزوندن.نظام قدیمهارو بدبخت کردن.درصدا دوبرابر پارساله اما رتبه افتضاححححح.واقعا چی باید گفت.روز قیامت بخاطر تک تک شب بیداریها و بیرون نترفتنا و استرسا و تنهاییها و درد و مریضیها و گریه های این بچه ها باید تقاص پس بدن مسئولین.من یکی که هرگز حلالشون نمیکنم.
15/05/1398 07:46:35 ب.ظ
خدا به حق امام زمان ازتون نگذره که جوون مردم و بدبخت کردین خدا لعنتتون کنه انشالله بچه های خودتون به این درد گرفتار بشن نامررررررردا این چه بی عدالتی پس خدا کجاست ک جواب شمارو بده
15/05/1398 06:59:22 ب.ظ
کسی که حداقل سیکل هم داشته باشه متوجه هستش که با سوالاس متفاوت نمیشه افراد رو با یک معیار تراز کرد چطور این مسولیت سنجش که ادعای تخصص در آمار (لنگر سازی !!!!!) دارند نمی دونن مگه میشه سوال با دشواری یکسان باشه خوبه حالا اقلیت هم نبودیم اینجوری حقمون خورده شد متاسفم برای همچین سازمان و دم دستگاه بيسوادي
15/05/1398 04:50:12 ب.ظ
از الان گفته باشم اگه رتبه ام بد بشه ديگه هيچ اميدي براي زنده موندن ندارم ومسئول اين بد بخت شدنا تويي سازمان سنجش
15/05/1398 10:22:46 ق.ظ
یک سلام گرم به آقایان و خانم های حق خور تبریک میگم بازم به هدف حق خوردن تون رسیدید و کسی نبود و نتونست جلو تونو بگیره
15/05/1398 08:25:08 ق.ظ
دوستان فردا یعنی سه شنبه 15 مرداد ماه ، اخرین و نهایی ترین تلاشی هست که میتونیم انجام بدیم تا این اعتراضات رو به ثمر بنشونیم . لطفا دوستان ساکن تهران ، با مادر یا پدر یا فامیل ، راس ساعت 11 صیح جلوی دیوان عدالت اداری حضور داشته باشید .یک تجمع ساده و بدون سر و صداست. این قضایای اخیر به این دیوان ارجاع داده شده و پیگیری هایی در حال انجامه . رئیس این دیوان گفته اگر فردا تعداد زیادی تجمع کنن ، حدودا 100 نفر ، شخصا وارد پرونده شده و این پرونده رو مدعی العموم اعلام میکنن و به سنجش دستور توقف میدن تا فعلا تنایج نیاد و بازبینی های لازم انجام بشه . لطفا به پیج اینستاگرام Nezam_ghadim سربزنید تا بیشتر مطلع بشیند . #ادمین_لطفا_ثبت_کنید
14/05/1398 05:58:16 ب.ظ
فایده ای نداره اینجا جرو بحث کردن در یک کلام هم تراز کردن فرصت رو از داوطلبان قدیمی میگیره ورتبه هاشون کلی جابجا میشه خدا ازشون نگذره
14/05/1398 12:32:59 ب.ظ
لطفا اون نظام جدیدایی که میان میگن نظام قدیما یه سال بیشتر وقت داشتن یکم وجدان داشته باشن آخه بی انصاف ها ما پارسال به خاطر شایعه هایی که بود پرجمعیت ترین کنکور رو داشتیم افرادی بودن که سال سوم چهارم یا حتی پنجمشون بود قبول شدن و رفتن و ما موندیم حالا درسته بیایم بگیم چون اونا سال چهارمشون بود نباید با ما سنجیده میشدن چون اونا خیلی بیشتر وقت داشتن خدا جای حقه این دل شکستنا جواب داره. یا حق
14/05/1398 11:54:49 ق.ظ
واقعا برای خودم متاسفم ک توو چنین جامعه یی درس خوندم سرآخرم حقم پایمال شده لعنت به هرچی حق خوره😭😭
14/05/1398 12:26:58 ق.ظ
من که اگه بهم ظلم بشه نمی گذرم چون معده درد سفیدی مو بی حسی دست و پا و....درس خواندن صبح تا شب خستم دیگه خستم
13/05/1398 03:16:38 ب.ظ
بعد از سه سال درس خوندن برای کنکور برای این بی عدالتی اگه من از هدفم جا بمونم تا آخر عمرم این کینه تو ذهنم میمونه و یک جا بروز میکنه بترسید از امسال ما که چیزی برای از دست دادن نداریم دنیا با عدل برقراره فراموش نکنید
13/05/1398 01:44:24 ق.ظ
نه به تراز مشترک
10/05/1398 01:33:01 ب.ظ
با توجه به فهرست منابع و حذفیات نظام قدیم و جدید که سازمان سنجش منتشر کرد، برای درس ریاضی(گروه آزمایشی ریاضی) با مقایسه تعداد صفحات دروس ریاضی دو نظام، به راحتی قابل محاسبه است که حجم درس ریاضی نظام قدیم شصت درصد بیشتر از ریاضی نظام جدید هستش. همچنین اگر حجم همه دروس نظام قدیم و جدید را در گروه آزمایشی ریاضی مقایسه کنید، خواهید دید که حجم نظام قدیم «هزار و صد صفحه» بیشتر از حجم نظام جدید است. به بیان دیگر مجموع تعداد صفحات کل دروس نظام جدید با لحاظ حذفیات، حدود 3200 صفحه است، در حالی که این رقم برای نظام قدیم 4300 صفحه میباشد. بنابراین حتی اگر سوالات دو نظام کاملا یکسان هم طراحی میشد باز به شدت دور از عدالت است که این تفاوت حجم در سنجش داوطلبان لحاظ نشه. گویا واسه رشته تجربی و انسانی هم همینجوره .... پس واقعاً اگه این تفاوت حجم تو نمره بندی داوطلبا لحاظ نشه واقعاً ظلم بزرگیه
09/05/1398 06:21:38 ب.ظ
سلام ... تفاوت حجم - تفاوت حجم زیاد ... با توجه به فهرست منابع و حذفیات که سازمان سنجش منتشر کرده بود اگه برید حجم درس ریاضی نظام جدید و قدیم رو تو گروه آزمایشی ریاضی مقایسه کنید خواهید دید که حجم دروس ریاضی نظام قدیم 60% بیشتر از نظام جدید هستش ... من این محاسبه رو واسه کل دروس گروه ریاضی کردم و نتیجه این شد که مجموع کل صفحات دروس گروه آزمایشی ریاضی برای نظام جدید حدوداً 3200 صفحه است در حالی واسه نظام قدیمی ها 4300 صفحه است ... یعنی «هزار و صد صفحه» تفاوت حجم ! ... واضحه که حتی اگه همه سوالات هم یکسان طراحی میشد باز به شدت دور از عدالت است که داوطلبان نظام جدید و قدیم ریاضی بدون ملاحظه این تفاوت«هزار و صد صفحه ای» ارزیابی بشن. ..
09/05/1398 01:20:15 ب.ظ
در جواب اون نظام جدیدی که گفته امسال حق ما بوده کنکور بدیم بگم که اولا امسال ۶۰ درصد داوطلب ها نظام قدیم بودن پس حق با اونایی که جمعیت بیشتری دارن دوما تراز مشترک به سوالاتی که سطح دشواری اش اصلا یکسان نبود یه ظلم بزرگ به بچه های نظام قدیم هست و در دانشگاه ها به روشون بسته میشه مسئولین سازمان سنجش باید رسیدگی کنن و تراز ها رو جداگانه حساب کنن تا عدالت برقرار شه و کسی اعتراض نکنه
09/05/1398 12:12:03 ب.ظ
توروخدا یه کاری کنین،ماکه دوستمون به جایی بندنیس اگه شما میتونین صدای ماروبرسونین به خدادعاتون میکنیم🙏🙏🙏
08/05/1398 06:38:37 ب.ظ
نظام جدیدی ها چی میگن این وسط؟ یکی نوشته شما باید قبلا قبول میشدید و هزار تا چرت و پرت اولا همه اونا ک پشت موندن درس نخون نیستن و شاید از همین شو من ها هم خیلی بیشتر خوندن و رتبه بهتر هم بیارن ولی کنکور تو یه روز برگزار میشه و امکان این هم خیلی بالاست ک نشه اونجور ک میخواد بزنه که حالا مریضی و استرس و هزار کوفت و زهرمار بعدشم یکی گفتع حق ماست امسال قبول شیم😐 یعنی چی خب سالای قبل هم پس باید پشت کنکور هارو میزدن و میگفتن حق ندارید قبول شید؟ یعنی مزخرف تر از این حرف مگه داریم؟ در کل ما با شما بچه ها کاری نداریم و فقط شما چی میگید رو من نمیفهمم ما چیزی بیشتر از حقمون نمیخوایم میگیم تراز جدا بدین ک هرکس نسبت به سختی سوالاش نمره بگیره حالا چی میگین من موندم
07/05/1398 06:59:54 ب.ظ
دوستان با این حرفا اینا نظرشون عوض نمیشه نتایجم بیاد دیگه نمیشه کاریش کرد برین سایت سنجش اعتراض بدین اگه تعداد زیاد باشه شاید یه تکونی به خودشون بدن.لطفا همه برین اعتراض بدین حق نظام قدیمارو بگیریم.الکی با این حرفا اینا درس نمیشن نمیشن
07/05/1398 02:51:54 ب.ظ
چرا هیچ کسی جواب گو نیست این ی بی عدالتی وحشتناکه.چرا وزیر علوم هیچ کاری نمی کنه.بخدا ما نظام قدیمی ها هم حقی داریم چرا به این راحتی دارین حق ما رو ضایع میکنین و هیچ کس هم جوابگو نیست؟
07/05/1398 12:19:29 ب.ظ
من داوطلب نظام جدیدم .واقعیتش من موافق نیستم با نظام قدیمای عزیز باشه شما یکم سوالاتون سختتر بوده ولی به هیچ وجه در اونحد که شماها انقدر میگین سخت نبودش انصافا. در ضمن ما کل سال با بدبختی کتابای مزخرفیو مجبورشدیم بخونیم و امتحیان بدیم که شما اصلا نداشتین کتاب تستی که سطحش خوب باشه هم نداشتیم .کتابا پر اشکال بود.معلما تسلط روی کتاب نداشتن.نمیدونستیم امسال سوالا چطور طرح میشن مارو مجبور کردن تا اخر اسفند بریم مدرسه ولی همه میدونن که پیشا کلا تا اذر میرفتن مدرسه پس فرقی که بین زمان داده شده واسه درس خوندنمون بوده زیاد هست در ضمن امسال سال98هستش و کنکور با توجه به ما طرح باید میشد که شد شما فرصتتی که واسه کنکوتون داده شده بودو از دست دادین الان انتظار دارین از حق ما بزنن به شما بدن انتظاراتتون بیهوده هستش بنظرم عدالت اونه که امسال حق ما بود کنکور بدیم پس سوالا بر اساس کتابای ما باید طرح میشد که شد در کل یادتون نره امسال98هستش و ما داوطلبای اصلی امسال بودیم شما فرصت به اندازه کافی داشتید سال قبل. موفق باشید
07/05/1398 11:03:40 ق.ظ
ظلم اشکار در حق بچه های ما بعد از سه سال
07/05/1398 08:48:53 ق.ظ
خواهشن به منظور عدالت وجلوگیری از ظلم آشکار به نظام قدیم ها که چند صد هزار نفر است مسئولین گوش شنوا داشته باشد به خدا آه این همه خیل کثیری ازدانش آموزان با این همه تلاش ومشقت دودمان عامل مقصر رانیست ونابود می کند.
07/05/1398 05:04:50 ق.ظ
من با هزار ارزو امسال کنکور دادم با ازمون های ازمایشی که میدادم امیدم به پزسکی هرروز بیشتر میشد چرا سازمان سنجش طبق بودجه بندی سوالات مارو انتخاب نکرد و تو ازمونهای جامع لااقل سوالاتشو مثل شبیه سازه کنکور ۹۸ میگرفت تاما بادیدن سوالات شوکه نشیم واقعا عادلانه نیست
06/05/1398 10:13:31 ب.ظ
واقعا عادلانه نیست تراز مشترک.تمام سوالای کنکور تمرکزش نظام جدید بود و حتی بودجه بندی سوالا هم فرق کرده بود.به خدا من که الآن پشت کنکورم دو ساله خواب و خوشی ندارم.از صبح تا شب فقط درس.آخرشم نتیجه ی زحمت ها مو نمی بینم. واقعا این درد خیلی خیلی از پشت کنکوریهاست.من مطمئنم اگه درصد های نظام قدیم و جدید رو مقایسه کنن خودشون می فهمند.من که اگه حقم ضایع بشه اگه تمام بهشت رو هم بدن از این آدمها که زنگی رو به کام ما تلخ کردن نمی گذرم.
06/05/1398 05:18:43 ب.ظ
دوستان عزیز یه جوری صحبت میکنید که انگار تمام نظام جدیدا همه درسا رو نود زدن اگر برید با دقت بیشتری سوال هارو نگاه کنید میبینید که نظام جدیدها کنکورشون حداقل بالای هشتاد درصد سوال مشترک داشته با کنکور شما همون درس ریاضی رو تو دو سه سوال باهم اختلاف داشتیم نگران نباشید نظام جدیدا هم خراب کردن همون نظام جدید هایی که میگن ساده بوده و خوب دادیم یا خیلی عالین در حد دورقمی یا رتبشون که بیاد حتی روشون نمیشه نگاش کنن این اتفاق هم به ضرر شماس هم ما ولی دوستان عزیز خوبه بی انصاف نباشید ما موش های آزمایشگاهی بودیم که حتی نصف کتاب تستامون دی اومد معلما درس دادن مطالب رو بلد نبودن سال آخرمون با مدرسه رفتن به هدر رفت و یک ماه طلایی خرداد رو پای امتحان نهایی سلامت و بهداشت از بین رفت از همه بد بخت تر مابودیم مام وضعیتمون خیلی از شماها بهتر نیس نگران نباسید امسال به نفع شماس نه ما
06/05/1398 05:01:16 ب.ظ
سازمان سنجش فکر راحتی خودشو میکنه نه صلاح داوطلبان رو
06/05/1398 10:40:33 ق.ظ
واقعا نمی دونم چی بگم چون همه چی واضح و میدونم هر چی هم بکنیم آخرش هیچیه فقط خدایا کمک............
06/05/1398 07:13:13 ق.ظ
من فرزندم 3 سالا پشت کنکور است وخیلی هم زحمت کشیده حتی سال قبل ذخیره پزشکی دانشگاه ازاد قبول شد ولی باز پشت کنکور موند وامسال هم که این بلا رو سر نظام قدیمیها اوردند. تفا نگذارید حق فرزندان ما پیمال شود
06/05/1398 02:44:21 ق.ظ
بخدا اگه تراز مشترک بگیرن عین عین بیعدالتی است برای هردو گروه مخصوصا نظام قدیم
04/05/1398 01:04:57 ب.ظ
این همه ظلم و ناعدالتی تا کی ؟؟؟چرا نگران باشید اگه بچه های خودتون بود قطعا این برخورد و نمیکردید خدا جواب این ظلم و بده
04/05/1398 01:11:03 ق.ظ
اقایون عزیزتوروبه هرکی دوس دارین دنبال حق نظام قدیمی ها باشین اگه بدونین چقدبی خوابی داشتیم اگه بدونین چن سال خریدعیدم خریدکتاب بوده فقط به خاطراینکه اون چیزی که میخوام وتلاش کردم برسم ساده نگذرین ازحق ما،به خدا منه شادوسرحال به ادم افسرده تبدیل شدم،توروخدابه حق رفتارکنین اگه ناحق میگیم اوکی باشه بیاین دلیل بگین وگرنه من به شخص تااخرعمرم ازتون نمیگذرم.
03/05/1398 07:51:21 ب.ظ
سلام بچه های نظام قدیم برید سایت سازمان سنجش داخل سایت عضو بشید و درخواست بدید برای کنکور 1399 حجم کتب نظام قدیم رو کمش کنن و بعضی از فصل ها رو حذف کنند تا حجم کتابا مثل نظام جدیدا بشه این پیام رو توی همه ی سایت ها نشر بدید مثل پیام زیر با سلام با توجه به """حجم""" زياد كتب نظام قديم نسبت به نظام جديد در درس ها ( مانند زيست ديني و....) همانطور كه خودتان نيز آگاهي داريد ما داوطلبين نظام قديم تقاضاي حذف تعدادي از فصل ها كتب نظام قدم براي كنكور 1399 را داريم تا در جهت عدالت آموزشي حجم مطالبنظام قديم با نظام جديد ( كه هر دو گروه بايد طي مدت زمان مساوي يك سال بخوانند) يكسان شود شايان ذكر است مشكل "اصلي" ما داوطلبين نظام قديم """حجم زياد""" مطالب كتب نظام قديم در مقايسه با كتب نظام جديد است كه وقت بسيار زيادي از ما نظام قديم ها مي گيرد ( كما اينكه مطالب نظام قديم سختر نيز است) و با توجه به هزينه اي كه جهت خريد كتب نظام قديم و ..... اينجانب مثل خيلي از ديگران متحمل شده ام امكان خريد كتب نظام جديد و شركت در گروه نظام جديد را ندارم خواهشمندم براي كنكور 1399 حجم كتب نظام قديم را ""هم اندازه"" با كتب نظام جديد كرده و حق انتخاب در گروه نظام قديم وجديد را به عهده داوطلبين بگذاريد. خواهشمندم درخواست اينجانب را به گوش مسولين مربوطه برسانيد. با تشكر از تمامي كاركنان سازمان سنجش
03/05/1398 05:52:31 ب.ظ
خدایا، از حقم نمیگذرم، کسایی که امسال با آینده ی من و چندصدهزار دانش اموز بازی کردن رو به خودت میسپرم.................
03/05/1398 07:42:41 ق.ظ
جناب الف ح که مثلا گفتین دبیر هم هستین و دوست س . س نظام جدید سالهای قبل هم اونایی که پست کنکور بودن فرصت بیشتری داشتن ولی براشون سوال سخت تر طرح نمیشد همه سر یک ازمون مینشستن .این چه حرف غیر منطقی هست که میزنین س .س عزیز خوبه خودتون خم معترفین سوالاتتون اسون تر بوده ولی میگین چون امتحان نهایی داستین و مدرسه میرفتین و وقت کمتر داشتین حقتون بوده ؟؟؟!! اخه این چه حرف مسخره ای هست کسی که یکسال پشت کنکور مونده و خونده یک سال از عمرش رو هزینه کرده این هزینه ی کمی نیست .
01/05/1398 10:05:12 ب.ظ
چند نفر زنگ زدن صداوسیما وروزنامه هاو........؟؟؟با اینکه مابیایم اینجا ونفرین کنیم ب رتبه های دلخواهمون نمیرسیم ب تلاش کردنامون نمیرسیم به آینده ای ک فکرشومیکردیم نمیرسیم باید بریم یه جایی اعتراض کنیم ک بدونیم آخرعاقبت داره دوباره هم میگم بچه ها خواهشا زنگ بزنیم صداوسیما پیامک بدیم برنامه های تلویزیونی روزنامه ها اعتراض کنیم هرررررررجا وب هررررطریقی کارو پیش ببریم خداپشمونه بریم جلو یاعلی
01/05/1398 04:05:47 ب.ظ
واقعا حق جوان خوردن خوب نیست اون از پارسال اینم از امسال جوانیم پشت کنکور رفت
01/05/1398 02:16:13 ب.ظ
مسئولین محترم سنجش من خطابم به شما تصمیم گیرندگان هست.لطفا با سرنوشت زندگی ما نظام قدیما با تصمیمات نسنجیده تون بازی نکنید .وهر گروه را جدا از هم ترازی کنید
01/05/1398 02:05:47 ب.ظ
وایییی بعد از اون افتضاح پارسال باز یه افتضاح دیگ داریمممم من امسال کلی زحمت کشیدم صبح تا شب درس خودم الان اگ اینجوری بشه ک خیلی ب ضررمونه چون سوالای اونا اسونتر بوده الان تخمین رتبه میزنم رتبه 400-600 بهم میده ولی با این حساب چهل هزار تا شصت هزار میشم😳ترازا رو چرا یکی کردن اخههههه
01/05/1398 01:12:38 ب.ظ
سلام آخه این چه حرفیه که شما نظام جدیدی میگی چون درگیر امتحان نهایی بودین باید کنکورتون راحت تر باشه مگه اون نظام قدیم اون سالی که داشت امتحان نهایی تو سال چهارم پاس میکرد کسی نیمد بگه انصاف هست با پشت کنکوری ها تو یه سطح کنکور بدن یان ولی خب درنهایت یه کنکور دادن
31/04/1398 10:01:53 ب.ظ
این جوری با اینکه از پارسال بهتر آزمون دادیم، رتبه خیلی بد تری میگیریم خود معلما و بچه ها نظام جدید میگن سوالاتشون آسون بوده. چرا هیچکس صدامون رو نمیشنوه
31/04/1398 09:58:42 ب.ظ
این جور شکایت کردن ها به هیجا نمیرسه. ما نهایت 10 روز وقت داریم بیاید همه با هم به صدا و سیما ، روز نامه ها و سنجش زنگ.بزنیم و پیام بدیم و اعتراض کنیم. اگه جواب ها بیاد ، دیگه نمیشه کاریش کرد . بیایید فریاد اعتراضمان را به همه برسانیم سازمان سنجش باید بفهمد که ما تسلیم نمیشیم و از آینده خود نمیگذریم
31/04/1398 08:17:12 ب.ظ
تورو خدا ، هر روز یه چیز جدید نیارید ، اگه میارید از قبل اعلام کنید ، ما که راضی نیستیم ، خوب لا اقل از قبل می گفتید
31/04/1398 02:55:04 ب.ظ
تراز مشترک برای دوتا سطح متفاوت چقدر دیگه باید ناعادلانه پشت این کنکور لعنتی منتظر سوپرایزای کثیفتون باشیم من امسال زیست و شیمی رو بالای 80 میزنم چقدر خوش حال بودم ولی زهی خیال باطل...
31/04/1398 11:07:56 ق.ظ
سلام بسیار ناعادلانه است تراز مشترک دادن.کمی وجدان داشته باشین نظام قدیم اینجوری ضررمیکنه
31/04/1398 02:50:23 ق.ظ
لطفا یکی جواب بده من نظام قدیمیم نمرات پیشم و سوم افتضاحن حالا برای پیش ک با تک ماده قبول شدم چیکار کنم پیش خیلی افتضاس ترمیمی هم ک نداره تاثیرشم ک قطعیه حسابی رتبمو داغون میکنه برای کنکور 99 چ غلطی بکنم یکی راهکار بده لطفاا اعتراض کنیم ک تاثیرو مثبت کنن یا ترمیمشو بزارن ای خدااا دارن دیونمون میکنن مگ ما بچه های دولت بیگانه ایم ک اینقدر باهامون دشمنین مگ چیکارتون کردیم توروخدا انصاف داشته باشین فک کنین بچتونیم از خونتونیم درحقمون پدری کنین همونجوری ک ی پدر بچشو دراغوش میکشه نه اینکه طردش کنه و رهاش
31/04/1398 12:24:17 ق.ظ
واقعا دلم میخواد ببینم چند تا از همین نظام جدیدی های موش ازمایشگاهی که اعتماد به سقف هم دارن میفتن پشت کنکور99!بدم نیست اتفاقا، بمونین پشت کنکور بفهمین نظام قدیمی هایی که بقول کاربر "محمد" ، قبول بشو نبودن چی کشیدن!! هیچ ایده ای دارین این سهمیه ها ، چقدر از قبول بشو هارو ، قبول نشو کرد!؟؟ما هم پارسال اعتماد به نفس عجیب شما رو داشتیم و موندیم پشت کنکور عزیزان! رتبه های پارسال ما برای یه سری تون مطمئنم رویایی هست.خیلی از بچه هایی که خود 97 قبول بشو (! )بودن باز خواستن دوباره تلاش کنن.این چه طرز قضاوت کردنه؟اصلا همه قبول نشو بودن...دلیل میشه نتیجه ازمون ،ناعادلانه باشه؟من احساس میکنم نطام جدیدی ها بیخود دارن به ما حمله میکنن.ما مشکلمون این نیست که چرا نظام جدید کنکورش اسون تر بود.نوش جونتون اصلا...ما میگیم چرا سوالات ما و نظام جدید ، طبق توصیحاتی که قبلا سنجش داده بود،هم سطح نبود؟؟ما طرف اعتراضاتمون سازمان سنجشه ولی نظام جدیدی ها دارن توجیه میکنن اوضاع رو!!!اصلا طرف صحبت ما شما ها نیستین!سوالات ما به طور کل از شما ها وقت گیر تر بود و این باعث میشه ازمون هم سطح نباشه و در نتیجه ، تراز دادن به بچه ها سخت تر میشه چون معلوم نیست مثلا درصد 70 زیست ما با درصد چند زیست شما تراز مشترک میده. ما هم مظلوم نیستیم...نه ما مظلومیم نه نظام جدیدی ها..اینقدری بیچاره نشدبم از شما ها بخوایم غصه مونو بخورین...در ضمن نظام جدیدی ها برن دعا کنن که این محاسبات تراز،به هر شیوه که هست به ضرر نظام قدیمی ها نباشه تا زودتر از شر ما ها خلاص شین که وقتی موندین برای 99 ، فقط با علما ی هم نظام خودتون مسابقه بدید چون به اندازه کافی سهمیه ای و ژن خوب هست که حالتونو بگیره . البته بعضی از دوستان نظام جدیدی که خیلی راحت نظر میدن،فکر کنم سهمیه ای جیزی دارن که اینقدر نفسشون از جای گرم بلند میشه.
30/04/1398 11:29:42 ب.ظ
خداب راه راست هدایتشون کنه......مابیایم اینجاوحرف بزنیم درست نمیشه بایدیه راه دیگه انتخاب کنیم ک مستقیما رییس سازمان سنجش پاسخگوباشن...مثلن هممون ب صداوسیما زنگ بزنیم وخاستاربشیم ک رییس سازمان سنجش بیان تویه برنامه ای ودراین باره صحبت کنن مثلن گفتگوبعداخبار۲۲ ازشبکه دو......موافقا ازهمین الان زنگ بزنین صداوسیما حقمونو نخورن ب هرررررررطریقی ازخودمون دفاع کنیم حتا نشد بعداعلام رتبه ها دست برنداریم خداپشتو پناه هممون یاعلی شررروووووووع
30/04/1398 11:12:28 ب.ظ
واقعا بدشانسی ک نظام قدیم و جدید رقابت کنن
30/04/1398 10:01:01 ب.ظ
من نظام قدیمم تصادف کرده بودم و مامانمم تو کما بود البته الانم هس من با کلی بدبختی به دور از خا نواده درس خوندم که حالا این بشه
30/04/1398 08:40:37 ب.ظ
لعنت به بی عدالتی.فکربچه های نظام قدیم باشید. شماره پدرکشتگی با ما دارین.شوک بودجه بندی سرمایه به ما به اندازه کافی ضرر زد
30/04/1398 11:20:24 ق.ظ
یکی از بچه ها تشبیه و مثال قشنگی زد؛ حکایت کنکور 98 مثل این بود که به بچه های نظام قدیم و نظام جدید بگن در نهایت باید برسید به طبقه 20اُم برج، حالا نظام جدید با آسانسور میرن بالا، نظام قدیم هم با پله میرن بالا! بعد استدلال و منطق یه سری از بچه ها و سازمان سنجش اینه که چون تعداد طبقات برای هر دو گروه 20 طبقه است، محاسبه زمان (ترازدهی) برای هر دو گروه یکسان خواهد بود! حالا شما این وسط بیاب پرتقال فروش رو!
30/04/1398 01:38:57 ق.ظ
همیشه حق ما نظام قدیمیاا ضایع شده تورو خدا یکم به فکر ماهم باشین اقایون به ظاهر مسئول واقعا متاسفم برا همتون
29/04/1398 07:39:44 ب.ظ
سلام. کی گفته سطح دشواری سوالا یکی بوده؟ کجاش یکی بود خود بچه های نظام جدید به آسون بودن سوالاشون معترفن.. این چه وضعیه برا ما درست کردین اون از پارسال اونم از امسال.. و در پاسخ به نظام جدیدیای عزیز اینکه معلوم نبود وضعتون چی میشه وضعیتی بود که برا همتون یکسان بود وقتی شرایط یکسان باشه دانش آموز خوب به نسبت خوب بودنش افت میکنه بدم به نسبت بد بودنش ظلمی صورت نمیگیره اما الان درسای ما سخت‌تر بوده کنکور مون سختتربوده و شما هم درستون هم کنکورت ن آسون بوده این ظلمه که ما باهم مقایسه شیم
29/04/1398 04:42:51 ب.ظ
اگه ترازها جدا حساب نشه عدالت زیر سوال میره اونم در کشوری که ادعای عدالت محوری داره وبچه ها از همه چیز زده میشن .شمارو بخدا بفکر نظام قدیما باشین
29/04/1398 04:17:41 ب.ظ
به شدت موافق با خانم "فاطمه" ام. مگه سال های قبل پشت کنکوری هارو از کنکور اولی ها جدا میکردن و میگفتن چون شما یه سال بیشتر وقت داشتید باید سوالاتتون سخت تر باشه؟!؟!
29/04/1398 04:10:24 ب.ظ
آخه مگه ما به غیر از عدالت چی میخوایم؟؟ یعنی تو این کشور واسه اعتراض به نتایج کنکور هم دموکراسی نیست؟؟ تو سایت سازمان سنجش جواب اعتراضمو که ندادن هیچ، اصلا دیگه نتونستم وارد سامانه شون بشم چون منو حذف کرده بودند. نظام قدیمی ها مگه کم بدبختی کشیدن؟؟ این همه آدم معترض صداشون به جایی نمیرسه؟؟
29/04/1398 03:45:00 ب.ظ
من خودم نظام قدیمم واقعا این دو ساله عذر میخام پدرم درامده اینقدر درس خوندم حالا میخان با این نظام جدیدا ک سوالاتی ب شدت چرت براشون اوردن همترازبکنند اگر اینکاروبکنین خدا ازتون نگذره
29/04/1398 01:47:12 ب.ظ
سلام واقعا" انصاف نیست که بعد از کنکور این تصمیم گرفته شود با توجه به تعداد زیاد داوطلبان نظام قدیم خواهشمندم ترازها جدا جدا سنجیده شود با تشکر
29/04/1398 11:30:10 ق.ظ
به نظر من بایدنظام قدیم راحذف میکردند اخه اگه اینا قبول بشوبودند همون پارسال قبول میشدند انشاالله سال ویگر کنکور ۹۹فقط جدید
29/04/1398 10:58:25 ق.ظ
خواهش میکنم پیگیر موضوع عدم هم تراز شدن باشید. اجازه ندید این ظلم بزرگ به نظام قدیم بشه.شوکی که سرجلسه کنکور به خاطر تغییر بودجه بندی به ما وارد شد کافی نیس؟😭
29/04/1398 05:06:48 ق.ظ
آخه یعنی چی هر نظر و خواسته ای که سازمان سنجش داشته باشه باید برآورده شه واقعا بی عدالتی تو این ایرانمون بیش از اندازه زیاد شده.
29/04/1398 01:45:17 ق.ظ
در چنین آزمون حساس و دقیقی که با چندتست کمتر وبیشتر کلی رتبه جابجا میشه با کدام معیاری میشه ادعا کرد سختی سوالات دو نظام یکسان بوده ؟؟ وقتی منابع مطالعه متفاوت هست حتی با طرح سوالات یکسان هم نمیتوانند مدعی شوند که میزان سختی سوالات برای دو گروه یکی بوده!!!!واقعا درک چنین مسئله واضحی برای چنین سازمان عریض وطویلی اینقدر سخت هست؟؟؟؟؟
29/04/1398 01:07:14 ق.ظ
بی عدالتی تا این حد
29/04/1398 12:10:25 ق.ظ
شمارو ب آبروی فاطمه الزهرا قسممممم نذارید پشت کنکوری های نظام قدیم بازم زمین بخورم خدا لعنتشون کنه سال 94با معدل 20 از تجربی فارغ‌التحصیل شدم خداااا لعنتشون کنه بحق شرمندگی دلم
28/04/1398 10:42:36 ب.ظ
بنظرم این مسوولانی ک تو سازمان سنجشن ی لحظه خودشو بذارن جای کنکوریا،اصلا انصاف نیس ک انقد ظلم کنن کاردرستی نیس ک اینجوری جواب اینهمه زحمتای دانش آموزا رو بدن،التماس تفکر از مسوولان.
28/04/1398 10:36:24 ب.ظ
من امسال تخمین رتبه زدم ۸۰۰ منطقه ۲ میام و نظام قدیم هستم تورو خدا این کاررو با ما نظام قدیمیا نکنین!!!!!!
28/04/1398 09:53:18 ب.ظ
ما نظام جدیدی ها از هر نظر ک بگی بهمون ظلم شد،واقعا این مظلوم نمایی هاتون رو درک نمیکنم،شما هم سال چهارم وقت داشتین و هم سال بعدش،معلم هاتون روی کتاب ها تسلط کافی داشتن،یک سال تجربه کنکور دادنو داشتین...،به جز اینها چیز دیگه ای هم میخواید؟؟؟؟؟؟ اگر از ۶ سال موش آزمایشگاهی بودنمون بگذریم،میرسیم ب اینکه ماها سال اولی بود ک هم باید امتحانات نهایی رو کنترل میکرد و هم کنکور،تازه کتاب های ما کلی اشتباه داشت،اون هایی هم ک درست بودن،معلم ها تسلط کافی نداشتن،و خیلی چیز های دیگ ک اگر بخوام بگم واقعن هممون خسته میشیم، انصافتون کجا رفته،با این همه ظلمی ک به ما شد بازم مظلوم نمایی میکنین؟؟؟؟خوبه والا😤
28/04/1398 09:40:00 ب.ظ
حمایت از نظام قدیم
28/04/1398 09:35:40 ب.ظ
اولا اگر سنجش در سال گذشته در حق نظام قدیمی ها اجحاف نمی کرد،پشت کنکور نمی ماندند.... ثانیا نظام قدیمی ها هم در اولین سالی که کنکور داده اند،با معزل امتحان نهایی درگیر بوده اند.... ثالثا درس های نظام قدیم حجیم تر است و بازیابی مباحث سر جلسه ی کنکور،دشوار تر است... رابعا دانش آموزان نظام قدیم،یک سال از عمر خودشان را در چاردیواری صرف درس خواندن کرده اند،بدون هیچ تفریحی...به امید آنکه در رشته ی مورد نظر خود پذیرفته شوند خامسا اینکه نظام جدید ،فرصت کمتری برای درس خواندن داشته اند،دلیل نمی شود که حق را به آنها داد....در سال های گذشته،عده ی زیادی پشت کنکور می ماندند و داوطلبانی که سال اولی بودند،با همین پشت کنکوری ها رقابت می کردند.....خب دانش آموزان نظام جدید هم می توانند پشت کنکور بمانند تا فرصت بیشتری برای درس خواندن داشته باشند!!!!!
28/04/1398 09:23:08 ب.ظ
من سال چهارممه توی کنکور تجربی شرکت میکنم پارسال که اونجور شد نتایج امسالو خواهشا به گند نکشید تاکی میخواید عمرمارو تباه کنید ....
28/04/1398 09:18:18 ب.ظ
این کارواقعاناعادلانه است من خودم به کنارخانواده ام چندساله بیشترازمن زجرکشیدن خداروخوش نمیادبخدا
28/04/1398 09:11:11 ب.ظ
اون عزیزی که خیلی راحت میگه نظام قدیمی ها یک سال بیشتر وقت داشتن یا فکر میکنه خیلی اوضاع خیلی بر وفق مراد نظام قدیمی ها و پشت کنکوری هاست نمیرد مگر به وضع ما دچار شود!
28/04/1398 07:04:55 ب.ظ
نظام جدیدی ها!درسته سال کنکور خیلی فشار اومد بهتون و به قولی چون نسل اول نظام جدید بودبد شابد فکر کنید موش آزمایشگاهی بودید ولی خواهشا به خودتون اجازه ندید که بگید نظام قدیم ها باید همون اول از شانس شون استفاده میکردن و سال های قبل، دانشگاه میرفتن.شاید اونا موش ازمایشگاهی مثل شماها نبودن ولی بی تحربه بودن مثل خودتون ..بچه های‌نظام جدید تجربی، شما ها هر قدر هم بی تجربه باشید، خوب خوب میدونید‌ چه فشار رقابتی بین بچه ها هست و چه رتبه های خوبی تو رنج ۶۰۰ و ۷۰۰ از پارسال باز موندن پشت کنکور که بتونن دولتی بیارن...کاری که‌خود شما دوست نظام جدیدی ممکنه انجام بدی.چه از نظر شما اینکار منطقی باشه چه نباشه ، اینکه ادم از وضع فعلیش راضی نباشه و باز بخواد این انرژی رو بذاره که یک سال دیگه تلاش کنه تا حداقل خوشحالی پدر مادرشو ببینه بسیار ستودنیه .بچه های پارسال (۹۷) معضلی به اسم تراز مشترک یا غیر مشترک نداشتن ولی سنجش باز ثابت کرد که میتونه حساب کتاب همه رو بهم بریزه و با ادغام سهمیه های ناحق(!) رتبه های عجیب غریب اعلام کنه.البته به دنبالش بعد انتخاب رشته هم اتفاقات جالب افتاد..کما‌اینکه رتبه ۱۶۰ و خورده ای منطقه ۱ که شاید پیش خودش فکر میکرد بهشتی قبول میشه،‌ایران قبول شد!نمیگم اتفاق بدی براش افتاده ولی خب خواستم بگم روال ثابتی تو کار های این سازمان سنجش نیست که بخواین دلتون رو به چیزی خوش کنید.در ضمن حالا محاسبه تراز به هر شیوه که باشه،از اسون بودن ازمونتون خوشحال نباشید به دو دلیل!چون اولا وقتی اسون شه خییلیی ها جواب میدن و رتبه اوردن و تراز کسب کردن واقعا سخت میشه،دوما وقتی اسون شه یه سری با اعتماد به تفس کلی نمره منفی میزنن و رتبه خودشون رو خراب میکنند.خلاصه خواهشا زمانی که خودتون افتادین پشت کنکور یاد حرف های الان و اعتماد به نفس الانتون بیفتید! جمعیت قابل توجهی از بچه ها مخصوصا تجربی ها پشت کنکور میمونن .چه قدیم چه جدید.کسی از شما نمیخواد غصه ما نظام قدیمی ها رو بخورید یا اصلا مخالف تراز مشترک باشید...فقط قبل حرف زدن و حمله کردن یکم فکر کنید. همین!
28/04/1398 06:55:14 ب.ظ
من با نظر همکارم الف. ح. کاملا موافقم. وبه عنوان یک مشاور به همه نظام قدیمی ها میگم که این جریان همترازی قبلا توسط سنجش اعلام شده بود ولی متاسفانه داوطلبین به این نکته توجهی نداشتن. چون بیشتر به نفع نظام قدیمی ها بود تا نظام جدید. نظام جدیدی ها امسال به عنوان اولین گروه سختی های زیادی کشیدن وسال بسیار پراسترسی راپشت سرگذاشتن، سازمان سنجش ملزم به اجرا بودجه بندی که موسسات کنکوری تبلیغ می کردند که نیست.تازه این همترازی بیشتر به نفع نظام قدیمی هاست تا نظام جدیدی ها. چون ازنظر آماریبیشترند
28/04/1398 06:32:19 ب.ظ
خدا از حق خودش میگذره ولی از حق الناس هیچ وقت. ما هم دانش آموزای همین مملکتیم اصلا هم دلمون نمیخواد به نظام جدیدا ظلم بشه یا تبعیضی بین دو نظام قائل بشه. ما فقط خواهان عدالتیم. عدالت بر اساس متفاوت بودن شرایط دو نظام. اصلا منصفانه نیست داوطلبان نظام قدیم با حجم دروس سنگین تر و دشوار هم تراز بشن با نظام جدیدا.
28/04/1398 06:06:16 ب.ظ
همه اینا به کنار ، چرا انتخاب شرکت در نظام قدیم و جدید رو اختیاری نمی کنن؟ من دانشجو هستم می خوام برگردم دو باره کنکور بدم و از جهتی نظام جدید آسون شده ، و می خوام نظام جدید شرکت کنم ولی نمی تونم . خواهشا رسیدگی کنید!
28/04/1398 05:56:43 ب.ظ
یکسال بمون پشت کنکور عمرت بره ب باد بعد زحمتاتو هدر بدن ب همین راحتی پیش خودتون فک نکنین بهترین تصمیمو گرفتینا تقاصشو میدین اگه در حق کسی ظلم شه
28/04/1398 05:26:58 ب.ظ
همینو کم داشتیم بودجه بندیو که کلا زیرو رو کردن اون همه مبحث سخت نظام قدیمو برا نظام جدیدا حذف کردن وضعیت سوالا هم که مشخصه برا نظام قدیما چقد سخت تر بود اون دوست نظام جدید که میگه ما یه سال بیشتر وقت داشتیم خدمتتون باید بگم که بجای اون یه سال کلی مبحث سخت براتون حذف شده و حجم درسا هم همینطور گذشته از اون اگه قرار باشه امتیازی به سال جاریا نسبت به پشت کنکوری ها داده بشه این امتیاز رو باید برای کنکور ۹۷ و از اون قبل هم میدادن خب
28/04/1398 05:00:29 ب.ظ
آخه کدوم عقل سلیمی قبول میکنه دو دسته از افراد که به سوالات به درجه ی سختی متفاوت پاسخ دادن و اکثر دبیرای به نام کشور اعلام کردن که سختی سوالات نظام قدیم بیشتر بوده با هم تراز بندی بشن .