روابط عمومی سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان اعلام کرد: امروز ٫جمعه٫ در حین انجام عملیات خنثیسازی، انفجار یکی از مهمات ناشناخته و عملنکرده منجر به وقوع حادثهای تلخ شد که در پی آن ۱۴ نفر از نیروهای خدوم و فداکار به درجه رفیع شهادت نائل آمدند و ۲ نفر دیگر مجروح شدند.
مردم زنجان نیز در قرار ایستادگی خود در میادین و خیابانها باز هم حضور خود را اعلام کردند و با حضور روبه روی حسینیه زنجان بار دیگر به انقلاب اسلامی ایران آری گفتند.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان با اشاره به حمله تروریستی و متجاوزانه رژیم صهیونیستی و آمریکا، به «ساختمان اداری حسینیه اعظم زنجان» گفت: سهشنبه ۱۱ فروردین حدود ساعت ۵ صبح در حمله متجاوزانه رژیم صهیونی آمریکایی به ساختمان اداری حسینیه اعظم زنجان، تا ساعت ۸ صبح ۳ نفر از هموطنان عزیزمان شهید شده، از زیر آوار خارج شده و پیکرهایشان منتقل شده است.