دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
30 ارديبهشت 1403 - 15:55

دستیار رئیس جمهور عضو افتخاری سازمان نظام پرستاری شد

دستیار رئیس جمهور عضو افتخاری سازمان نظام پرستاری شد
دستیار ویژه رئیس‌جمهور در پیگیری حقوق و آزادی‌های اجتماعی به عضویت افتخاری شورای عالی نظام پرستاری برگزیده شد.
کد خبر : 912280

به گزارش گروه سلامت خبرگزاری علم و فناوری آنا، «سکینه سادات پاد» در جلسه شورای عالی نظام پرستاری که پیش از ظهر امروز -۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳- برگزار شد، به عضویت افتخاری این شورا انتخاب شد.

در این جلسه رئیس شورای عالی نظام پرستاری، ضمن تقدیر از تلاش‌ها و پیگیری‌های دستیار ویژه رئیس جمهور در خصوص حل مسائل و مشکلات جامعه پرستاری به بیان برخی پیشنهادات در جهت بهبود شرایط جامعه پرستاری پرداخت.

در ادامه این نشست، پاد تصریح کرد: بلافاصله پس از دستور رئیس جمهور لایحه حقوق مادی و معنوی پرستاران در دست تدوین قرار گرفت که امیدواریم با تصویب این لایحه شاهد احقاق حقوق جامعه زحمتکش پرستاران باشیم.

دستیار ویژه رئیس‌جمهور در پیگیری حقوق و آزادی‌های اجتماعی، افزود: همواره خود را مکلف به پیگیری مسائل جامعه پرستاران دانسته و تاکنون دیدار‌ها و گفتگو‌های تخصصی بویژه با وزیر بهداشت و معاون پرستاری وزارت بهداشت را با هدف تسریع در حل مشکلات پرستاران انجام داده‌ام.

در بخش دیگری از این جلسه تعدادی از اعضای شورای عالی نظام پرستاری به طرح برخی مسائل جامعه پرستاران از جمله لزوم افزایش حقوق و دستمزد در احکام پرستاران، افزایش مجوز‌های استخدامی، تامین مسکن پرستاران در کلان شهر‌ها، حذف مالیات از مزایای مستمر و غیر مستمر جامعه پرستاری، ایجاد پانسیو‌های پرستاری و عدم اجرای قانون بهره وری در بخش‌های خصوصی و عمومی اشاره کردند.

جلسه شورای عالی نظام پرستاری با حضور سکینه سادات پاد دستیار رئیس جمهور در پیگیری حقوق و آزادی‌های اجتماعی، دکتر عباس عبادی معاون پرستاری وزارت بهداشت، دکتر وحید زمان زاده رئیس شورای عالی نظام پرستاری و دکتر محمد تقی جهانپور رئیس کل شورای عالی نظام پرستاری در محل نظام پرستاری برگزار شد.

در پایان این جلسه کارت عضویت افتخاری سازمان نظام پرستاری به سکینه سادات پاد دستیار رئیس جمهور در پیگیری حقوق و آزادی‌های اجتماعی اعطا شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته