دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی در غزه منصوب می‌شود

رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی در غزه منصوب می‌شود
رئیس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی گفت: به زودی رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در نوار غزه منصوب خواهد شد تا اقدامات فرهنگی در قبال مساله فلسطین با انسجام گسترده تری صورت بگیرد.
کد خبر : 912254

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، حجت الاسلام والمسلمین محمد مهدی ایمانی رییس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی از انتصاب رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در غزه خبر داد و گفت: نسل کشی و جنایات تمام عیاری که امروز علیه فلسطینیان و خصوصاً ساکنان نوار غزه صورت می گیرد، صرفاً معطوف به اهداف نظامی و امنیتی رژیم اشغالگر قدس نبوده و ماهیتی فرهنگی دارد. تحریف تاریخ و فرهنگ غنی فلسطین و روایتگری کاذب در خصوص آنچه طی سالهای پس از اشغال این سرزمین گذشته، به صورتی گسترده در دستور کار رژیم غاصب صهیونیستی و حامیان غربی آن قرار دارد. در چنین شرایطی نباید حتی لحظه ای از جهاد تبیین در سطح جهانی و بین المللی در قبال مساله فلسطین غافل شد.

وی افزود: قرارگاه دیپلماسی فرهنگی کشور از ابتدا ورود مستقیم و دغدغه مندانه ای را به مساله جنگ غزه و حمایت از فلسطین داشته است اما با توجه به ابعاد فراگیر این موضوع و تبدیل شدن قطعی مساله فلسطین به مهم ترین دغدغه منطقه طی سالهای کنونی و آتی، تصمیم به ورود عملیاتی تری در این عرصه گرفتیم. به همین دلیل به زودی رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در نوار غزه منصوب و معرفی خواهد شد تا سازماندهی و اقدامات فرهنگی در قبال مساله غزه و فلسطین با تمرکز و انسجام گسترده تری از سوی دغدغه مندان این عرصه صورت گیرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته