دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
29 ارديبهشت 1403 - 15:59
معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت خبر داد؛

برگزاری سی‌امین جشنواره تحقیقات و فناوری علوم پزشکی رازی

برگزاری سی‌امین جشنواره تحقیقات و فناوری علوم پزشکی رازی
معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت از برگزاری سی‌امین جشنواره تحقیقات و فناوری علوم پزشکی رازی خبر داد.
کد خبر : 912046

به گزارش گروه سلامت خبرگزاری علم و فناوری آنا، معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت از برگزاری سی امین جشنواره تحقیقات و فناوری علوم پزشکی رازی در بهمن ماه سال جاری خبر داد.

یونس پناهی، با اعلام این خبر اظهار کرد: در سال جاری مبنای برگزاری جشنواره تحقیقات و فناوری علوم پزشکی رازی بر تحقق شعار سال «جهش تولید با مشارکت مردم» در حوزه سلامت کشور است، بر این اساس مطالعات اثربخش علمی و فناورانه مرتبط با بهداشت و درمان، محور این دوره از جشنواره خواهد بود.

معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت، دستیابی به مرجعیت علمی و قرار گرفتن در میان سرآمدان علمی دنیا و پاسخ به نیازهای فعلی و آینده کشور در حوزه سلامت را از اهداف و برنامه های تحقیقاتی سال جاری برشمرد و تاکید کرد: این برنامه ها بر چهار رکن نیروی انسانی نخبه و توانمند، جهش تولید با مشارکت مردم، دیپلماسی علمی، اثربخشی و ترجمان دانش قرار دارد.

وی افزود: بر این اساس هر نوع اقدامی در جهت تولید دانش باید اثرات آن منجر به محصول شده و دستاوردهای آن در سطح جامعه ملموس و قابل بهره برداری باشد.

دکتر پناهی با اشاره به اهمیت جشنواره تحقیقات و فناوری علوم پزشکی رازی، گفت: این جشنواره باید تبدیل به بستری برای ارائه آثار اثربخش، در راستای تولید علم و فناوری کشور قرار گیرد.

معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت خاطرنشان کرد: تسهیل روندهای اجرایی حضور متقاضیان، جذب حداکثری آثار فاخر محققان و همچنین ارائه بسته های مناسب تشویقی مادی و معنوی از اهداف این جشنواره در سال جاری است.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته