دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
29 ارديبهشت 1403 - 14:51

درس بزرگی که یوونتوس به باشگاه های ایرانی داد/ برکناری آلگری یک روز بعد از قهرمانی به خاطر یک مصاحبه!

درس بزرگی که یوونتوس به باشگاه های ایرانی داد  برکناری آلگری یک روز بعد از قهرمانی به خاطر یک مصاحبه!
مسئولان باشگاه یوونتوس بلافاصله بعد از فتح جام حذفی آلگری را برکنار کردند اما این برکناری حاوی پیامی مهم بود.
کد خبر : 912027

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، آلگری که از مربیان کارنامه‌دار ایتالیایی است، هنوز سرمست از پیروزی مقابل آتالانتا و قهرمانی در جام حذفی بود که خبر رسید از کار برکنار شده و باید جای خود را به مربی دیگری بدهد اما اینکه چرا این اتفاق رخ داده شاید درسی بزرگ برای فوتبال ایران باشد.

باشگاه یوونتوس صراحتاً اعلام کرد آلگری به خاطر مصاحبه‌ای که انجام داده بود از کار برکنار شده است. مصاحبه‌ای که سرمربی معروف ایتالیایی اصول باشگاه و هویت یوونتوس را به نوعی رعایت نکرد و حرف‌هایی زد که کاملاً مشخص بود بلافاصله هم پشیمان شده، اما دیگر این پشیمانی سودی نداشت و مسئولان باشگاه یوونتوس برای اینکه نشان بدهند به اصول باشگاه خود بیشتر از قهرمانی احترام می‌گذارند و برای آن ارزش قائلند، آلگری را برکنار کردند.

جالب اینکه این مربی گفته بود من و باشگاه هیچ مشکلی نداریم و من در یوونتوس ماندنی هستم، اما مصاحبه قبلی او که به نوعی ارزش پیراهن یوونتوس را پایین آورده بود، کار خودش را کرد و یوونتوسی‌ها تصمیم گرفتند با آلگری قطع همکاری کنند و عطای او را به لقایش ببخشند. 

لازم به یادآوری نیست که این حرکت باشگاه یوونتوس درس بزرگی است برای همه باشگاه‌های ایرانی و مدیرانی که گاهی اوقات هویت باشگاه خودشان را فراموش می‌کنند و البته بعضی وقت‌ها هم اصلاً از هویت باشگاهی که در آن مشغول به کار هستند خبر ندارند! یوونتوسی‌ها حتی اجازه ندادند جشن قهرمانی هوادارانشان کمی طول بکشد و بلافاصله بعد از مصاحبه آلگری او را برکنار کردند تا این حرکت در برای همیشه در ذهن هواداران یوونتوس و همه فوتبال دوستان باقی بماند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته