دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

فراخوان نمایشگاه عکس «موزه محله عودلاجان» منتشر شد

فراخوان نمایشگاه عکس «موزه محله عودلاجان» منتشر شد
نمایشگاه عکس «موزه محله عودلاجان» با هدف آشنایی علاقه‌مندان با ویژگی‌های تاریخی و ارزش‌های فرهنگی یکی از محلات ارزشمند تهران برگزار می‌شود.
کد خبر : 911974

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، خانه صنایع دستی نیاک به منظور شناسایی محله موزه عودلاجان به عنوان یکی از محله‌های تاریخی تهران، مسابقه‌ای با عنوان موزه محله عودلاجان را برگزار میکند.

هدف از برگزاری این مسابقه، آشنایی علاقه‌مندان با ویژگی‌های تاریخی و ارزش‌های فرهنگی یکی از محلات ارزشمند تهران است.
برگزار کننده امیدوار است این آشنایی به توسعه و احیای محله با رویکرد حفاظتی و افزایش پویایی در قلب تاریخی پایتخت ایران منجر شود.

از این رو از تمامی علاقه‌مندان و هنرمندان عکاس دعوت به عمل می‌آید تا با ارسال آثار خود، در این رویداد فرهنگی مهم شرکت نمایند. موضوع مسابقه و نمایشگاه عکس محله موزه عودلاجان، کلان محله عودلاجان است که در محدوده‌ی خیابان امیرکبیر از شمال، خیابان ری از شرق، خیابان ۱۵ خرداد از جنوب و خیابان ناصر خسرو از غرب قرار دارد. عکس‌هایی که معماری معرف این محله را در محدودهی مذکور به تصویر میکشند، مورد پذیرش دبیرخانه خواهند بود.

آثار ارسالی مورد ارزیابی و انتخاب قرار خواهند گرفت. نمایشگاه عکس‌های نفیس و ارزشمند محله، با همکاری خانه صنایع دستی نیاک و با انتخاب البرز ملک پور، برگزار خواهد شد. این مجموعه به صورت نمایشگاهی در گالری خانه صنایع دستی نیاک به نمایش درخواهد آمد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته