دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
آمار فروش نمایش ها اعلام شد؛

مجموع فروش سه سالن تهران به ۳ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان رسید

مجموع فروش سه سالن تهران به ۳ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان رسید
آمار فروش نمایش‌های مجموعه تئاترشهر، تالار هنر و تماشاخانه سنگلج تا پایان روز جمعه ۲۸ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ اعلام شد.
کد خبر : 911964

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، آمار فروش و تعداد تماشاگران نمایش‌های مجموعه تئاترشهر، تالار هنر و همچنین تماشاخانه سنگلج تا پایان روز جمعه ۲۸ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ اعلام شد.

نمایش «گالیله» به کارگردانی شهاب‌الدین حسین‌پور که از ۲۹ فروردین در تالار اصلی با ظرفیت ۵۷۹ مخاطب و قیمت بلیت ۳۰۰ هزار تومان اجرای خود را آغاز کرده است، با مجموع ۲۵ اجرا و میزبانی از ۹ هزار و ۷۹۹ مخاطب (با احتساب بلیت تمام‌بها، نیم‌بها، تخفیف‌دار و مهمان) توانست به فروشی معادل ۲ میلیارد و ۳۱۱ میلیون تومان دست پیدا کند.

نمایش «روال عادی» به کارگردانی کیارش رُست که اجرای خود را از ۳۰ فروردین در تالار چهارسو، با ظرفیت۱۳۲ نفر و قیمت بلیت ۱۸۰ هزار تومان آغاز کرده است، با مجموع ۲۵ اجرا و میزبانی از ۱ هزار و ۶۵۷ مخاطب توانست به فروشی معادل ۲۳۰ میلیون و ۴ هزار تومان برسد.

نمایش «توقف اتانازی» به کارگردانی محمدرضا عطایی فر که اجرای خود را از ۲۳ فروردین در تالار چهارسو با ظرفیت۱۳۲ نفر و قیمت بلیت ۱۸۰ هزار تومان آغاز کرده است، با مجموع ۳۱ اجرا و میزبانی از ۲ هزار و ۸۳ مخاطب، توانست به فروشی معادل ۲۸۹ میلیون و ۷۱۰ هزار تومان دست پیدا کند و به اجرای خود پایان دهد.

نمایش «بیرون پشت در» به کارگردانی پرهام خاکزاد نیز که اجرای خود را از ۲۴ اردیبهشت‌ماه در تالار قشقایی با ظرفیت ۹۶ نفر و قیمت بلیت ۱۷۰ هزار تومان آغاز کرده است، با ۵ اجرا و میزبانی از ۴۷۰ مخاطب، فروشی معادل ۷۱ میلیون ۹۱۰ هزار تومان داشته است.

نمایش «پس از» به کارگردانی مرتضی کوهی نیز که اجرای خود را از ۲۳ فروردین در تالار قشقایی، با ظرفیت ۹۶ نفر و قیمت بلیت ۱۴۰ هزار تومان آغاز کرده است، با ۳۱ اجرا و میزبانی از ۲ هزار و ۷۵۰ مخاطب به فروشی معادل ۳۲۹ میلیون و ۴۴۸ هزار تومان دست پیدا کند.

نمایش «دوازده سی و شش» به کارگردانی امید دانشوران که از ۲۵ اردیبهشت‌ماه در تالار سایه با ظرفیت ۷۲ نفر و قیمت بلیت ۱۶۰ هزار تومان اجرای خود را آغاز کرده است، با مجموع ۴ اجرا و میزبانی از ۱۴۹ مخاطب به فروشی معادل ۱۵ میلیون و ۱۳۶ هزار تومان دست پیدا کند.

نمایش «گربه جان» به کارگردانی حسن علیکرمی که از ۲۶ اردیبهشت‌ماه در تالار سایه با ظرفیت صندلی ۷۲ نفر و قیمت بلیت ۱۴۰ هزارتومان روی صحنه رفته است، با ۳ اجرا، ۱۹۸ مخاطب جذب کرده و به فروشی معادل ۲۲ میلیون و ۱۲۰ هزار تومان دست یافته است.

نمایش «اتاق ورونیکا» به کارگردانی النا امیدی که از ۲۶ اردیبهشت‌ماه در کارگاه نمایش با ظرفیت صندلی ۲۶ نفر و قیمت بلیت ۱۱۰ هزارتومان به صحنه رفته است، با ۳ اجرا میزبان ۷۵ مخاطب بوده و به فروش ۶ میلیون و ۹۳۰ هزار تومان دست پیدا کرده است.
در تماشاخانه سنگلج، نمایش «سلطان عمرا بمیرد» به کارگردانی محمدجواد کبودرآهنگی که از ۴ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ به صحنه رفته است؛ بیست و یکیمین اجرای خود را پشت سر گذاشت و در مجموع، میزبان ۸۳۳ تماشاگر بوده است. این نمایش با احتساب بلیت‌های تمام بها، نیم بها، میهمان و تخفیف دار با بلیت ۱۰۰ هزار تومانی و ظرفیت سالن ۲۳۶ نفری، مبلغ ۲۹ میلیون و ۳۴۰ هزار تومان فروخته است.

همچنین نمایش «جادوی شهرزاد» به کارگردانی احمد دهقان نیز که اجرای خود را از ۹ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ آغاز کرده است؛ با ۱۶ اجرا توانسته است ۱ هزار و ۱۲۶ تماشاگر را به تماشاخانه سنگلج جلب کند. این نمایش با احتساب بلیت‌های تمام بها، نیم بها، میهمان و تخفیف دار با بلیت ۸۰ هزار تومانی و ظرفیت سالن ۲۳۶ نفری، توانسته مبلغ ۵۰ میلیون و ۷۰۴ هزار تومان، بلیت بفروشد.

در تالار هنر، نمایش «انگشتر اسرارآمیز» به کارگردانی میثم یوسفی که از ۲ اردیبهشتماه ۱۴۰۳ در سالنی با ظرفیت ۲۴۴ نفری به صحنه رفته است؛ با ۲۳ اجرا و قیمت بلیت ۱۰۰ هزار تومان، توانست ۲ هزار و ۶۸۶ تماشاگر را جلب کند و به فروش ۱۶۲ میلیون و ۱۴۵ هزار تومان دست پیدا کند.

نمایش «آکادمی پرندگان» به کارگردانی حسین مزینانی که از ۲۲ فروردین‌ماه ۱۴۰۳ در تالار هنر با ظرفیت ۲۴۴ نفری به صحنه رفته است؛ با ۳۳ اجرا و قیمت بلیت ۱۰۰ هزار تومان، توانست ۱ هزار و ۹۵۰ تماشاگر را به سالن جلب کند و با فروش ۱۳۲ میلیون و ۸۸ هزار تومان به اجرای خود پایان دهد.

نمایشنامه «پینوکیو» به کارگردانی داود زارع که ۷، ۱۳، ۱۴، ۲۲ و ۲۷ اردیبهشت‌ماه در تالار هنر با ظرفیت ۲۴۴ نفری خوانده شد، با ۵ اجرا و قیمت بلیت ۸۰ هزارتومان، توانست ۹۳۹ تماشاگر را به سالن جلب کند و به فروش ۷۶ میلیون و ۵۶۰ هزار تومانی برسد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته