دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در گفت‌وگو با آنا؛

حسن روح‌الامین: شهدای مظلوم غزه سوژه تابلوی آتی است/ تصویرگی چهار تابلو برای محرم

حسن روح‌الامین: شهدای مظلوم غزه سوژه تابلوی آتی است  تصویرگی چهار تابلو برای محرم
حسن روح الامین هنرمند هنرهای تجسمی از خلق اثر جدید خود درباره شهدای مظلوم غزه و مردم فلسطین خبر داد و گفت: این کار به‌زودی رونمایی خواهد شد.
کد خبر : 910980

حسن روح‌الامین هنرمند شناخته شده هنرهای تجسمی کشورمان پس از رونمایی از نقاشی جدید خود با عنوان «مائده» در تالار رودکی در پاسخ به سوال خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا گفت: بعد ازاین کار، نقاشی دیگری درباره شهدای مظلوم غزه و مردم فلسطین آماده کردم که به زودی رونمایی خواهد شد.

وی افزود: برای ایام محرم هم چهار تابلوی دیگر خواهم داشت.

روح الامین درباره تابلوی نقاشی مائده که به سفارش بنیاد امام رضا(ع) نقاشی شده بود، گفت: اتود این کار زمستان گذشته به سفارش بنیاد امام رضا(ع) خورد که موضوعش کرامت و سفره داری امام رضا(ع) و هم نشینی او با طبقه متوسط و مستضعف جامعه است. تلاش کردم در این کار یک نسیم خنک و روح بخشی برای مخاطبانم ایجاد کنم .

وی با اشاره به اینکه تصور می کند تا به حال بیش از صد و بیست کار در زمینه اهل بیت از آثار کوچک تا بزرگ خلق کرده که البته شاید بیش از ده اثر به نظر خودش چکش خورده و قابل قبول باشد.

روح الامین درباره خالی بودن جای کار برای خیلی از هنرمندان عرصه تجسمی در زمینه اهل بیت(ع) گفت: اگر ما خیلی از هنرمندانمان دراین عرصه ورود می کردند، قطعا خلأها کمتر بود.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته