دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
23 ارديبهشت 1403 - 12:28
تیمی که سپاهان و پرسپولیس را برده بود زمین گیر کردیم

واکنش جالب مدیرعامل نفت آبادان به گل مشکوک به آفساید آلومینیوم: اشتباه داوری جزئی از فوتبال است

واکنش جالب مدیرعامل نفت آبادان به گل مشکوک به آفساید آلومینیوم: اشتباه داوری جزئی از فوتبال است
مدیرعامل باشگاه صنعت نفت گفت: تیمی که دو بار پرسپولیس را در اراک شکست داده و برابر سپاهان هم برنده بوده مقابل ما زمین‌گیر شد.
کد خبر : 910861

محمدحسین رحمانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، درباره تساوی خارج از خانه صنعت نفت آبادان و اینکه میزان امیدواری این تیم برای بقا در لیگ برتر تا چه اندازه است، اظهار کرد: تغییرات در بازی‌های تیم ما ملموس است. از زمانی که فراز کمالوند سرمربی شده، روند خوبی داشتیم و بازی‌های درخور توجهی ارائه کردیم. با تمام توان تلاش خواهیم کرد و ازهیچ کوششی کوتاهی نمی‌کنیم تا بتوانیم در لیگ برتر بمانیم و سهمیه شهر آبادان حفظ شود.

وی در خصوص اینکه اعضای تیمش معتقد بودند گل آلومینیوم اراک در موقعیت مشکوک به آفساید به ثمر رسیده، عنوان کرد: فوتبال است و اشتباه داوری هم جزئی از آن، همان‌طور که یک روز از اشتباه داوری سود می‌کنیم یک روز هم از اشتباه داوری ضرر می‌کنیم. این اشتباهات در ذات فوتبال است و یک روز به نفع ما و روز دیگر به ضررمان می‌شود. در مجموع اشتباهات داوری به خاطر انسانی بودن آن طبیعی است ولی امیدوارم در نهایت این اشتباهات نتیجه بدی را برای صنعت نفت نداشته باشد.

مدیرعامل باشگاه صنعت نفت در مورد اینکه برای اعضای تیم پاداشی در راستای ماندن تیم در لیگ برتر در نظر گرفته شده، گفت: این موارد خانوادگی است و صحیح نیست در مورد مسائل درونی باشگاه صحبت کنم.

وی در مورد بازی‌های پیش روی صنعت نفت با شمس آذر، ذوب‌آهن و تراکتور یادآور شد: بدون درنظر گرفتن جایگاه رقبا به زمین خواهیم رفت. می‌جنگیم و امیدوارم اتفاق خوب رقم بخورد.آنچه برای ما معنا پیدا می‌کند این است که در سه بازی پایانی با همه توان به زمین برویم تا بتوانیم برنده بازی شویم. آلومینیوم اراک با وجود میزبانی در دیداری که موقعیت‌های گلزنی بیشتری نصیب تیم صنعت نفت شد در نهایت یک امتیاز گرفت. تیمی که دو بار پرسپولیس را در اراک شکست داده و برابر سپاهان هم برنده بوده است مقابل ما زمین‌گیر شد. با احترام به همه نام‌ها به جایگاه و شهرت هیچ تیمی توجه نمی‌کنیم. برابر شمس آذر قزوین مهم می‌رویم تا بهترین نتیجه را بگیریم و در نهایت لیگ برتری بمانیم.  

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته