دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
همزمان باولادت باسعادت حضرت معصومه (س)؛

رویداد بزرگ دخترانه در آستان مقدس حضرت امامزاده اسماعیل(ع) برگزار شد

رویداد بزرگ دخترانه در آستان مقدس حضرت امامزاده اسماعیل(ع) برگزار شد
همزمان باولادت باسعادت حضرت معصومه (س)؛ رویداد بزرگ «دخترانه» با هدف نشر معارف اسلامی در آستان مقدس حضرت امامزاده اسماعیل(ع) برگزار شد.
کد خبر : 910659

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم وفناوری آنا، رویداد بزرگ دخترانه با هدف نشر معارف اسلامی، از سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت ماه تا جمعه ۲۱ اردیبهشت ماه  در آستان مقدس حضرت امامزاده اسماعیل (علیه السلام) در محله‌ زرگنده برگزارشد. 

 از اهداف این رویداد پررنگ کردن روز ملی دختر  در مقابل جریانی است  که در سال‌های اخیر قصد علم کردن روز جهانی زن و روز جهانی دختر را در مقابل روز‌های ملی و مذهبی را دارد. حمایت از تولیدات داخلی و ایجاد فضای شاد و مفرح برای پررنگ کردن ولادت خانم حضرت معصومه سلام الله علیها و روز دختراز دیگر اهداف این برنامه بود.

هدف چهارم این  بود که افراد به فرهنگ هدیه دادن به دختران بزرگوارشان مقید شوند؛ بنابراین در کنار همه این رویداد‌ها بازارچه‌ای هم آماده شد که امکان تهیه هدیه روز دختر از آنجا وجود داشت. در همین راستا، «هدیه روز دختر را از امامزاده بخر» شعار محوری این رویداد بزرگ بود .

در کنار همه اینها، آستان مقدس امامزاده اسماعیل علیه السلام و معاونت فرهنگی این آستان در سایه‌ی حمایت‌های ریاست سازمان اوقاف و سایر دایره‌های وابسته به این نهاد، در تلاش هستند در حوزه وظیفه‌ خود با رویکرد نشر معارف حقه‌ علویه و با ایجاد جذابیت‌های متناسب با سنین افراد، برای نسل‌های جدید که در معرض تهدیدات فراوان فرهنگی هستند قدمی بردارد.

رویداد بزرگ دخترانه در آستان مقدس حضرت امامزاده اسماعیل(ع) برگزار شد

این رویداد در قالب برنامه‌های متنوع از قبیل: استیج، نمایش، تئاتر، سرود، مسابقات و چندین و چند برنامه جانبی و میدانی از قبیل: ایجاد پرده نقاشی شده توسط بچه‌ها روی یک بنر برای هدیه به حرم مطهر حضرت معصومه سلام الله علیها، طراحی روی صورت کودکان، ایستگاه رنگ آمیزی، اهدای بادکنک، بازی‌های جانبی و ... ابرگزار شد. یک بازارچه هم در کنار این رویداد‌ها با هدف حمایت از بانوان شاغل و کارآفرین، حمایت از تولیدات داخلی و رونق تولید برقرار بود که به رونق بیشتر این جشن کمک کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته