دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
25 فروردين 1403 - 09:43

سومین رویداد بین‌المللی «نوروتاک» دانشگاه علوم پزشکی ایران برگزار می‌شود

سومین رویداد بین‌المللی «نوروتاک» دانشگاه علوم پزشکی ایران برگزار می‌شود
معاونت بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی ایران سومین رویداد بین‌المللی «نوروتاک» را برگزار می‌کند.
کد خبر : 905434

به گزارش گروه سلامت خبرگزاری علم و فناوری آنا، سومین دوره رویداد بین‌المللی «نوروتاک» (Neuro Talk) به همت معاونت بین الملل دانشگاه در تاریخ دوشنبه ۲۷ فروردین در مرکز همایش‌های بین المللی رازی دانشگاه برگزار می‌شود.

رویداد نوروتاک ۲۰۲۴ به همت معاونت بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی ایران و مرکز تحقیقات علوم اعصاب این دانشگاه با سخنرانی ۹ تن از صاحب نظران جامعه آکادمیک کشور برگزار خواهد شد. شرکت در این رویداد برای عموم آزاد و رایگان است و تمامی شرکت کنندگان از معاونت بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی ایران گواهی حضور دریافت خواهند کرد.

گفتنی است، رویداد نوروتاک با شعار " نوروساینس همانند کهکشان گسترده، منظم و به همان اندازه ناشناخته است. " در مرداد ماه ۱۴۰۱ فعالیت خود را آغاز کرد. نوروتاک رویدادی است که به بررسی علمی، روانشناسانه و فلسفی موضوعات مورد مناقشه است. جامعه هدف این رویداد عموم جامعه بوده و هدف آن افزایش آگاهی عمومی از این حیطه و کاربرد‌های آن است، تا ضمن معرفی صحیح این علم نوظهور بتوان به صورت علمی سئوالات اصلی جامعه، به خصوص جامعه آکادمیک، را پاسخ دهد.

در این رخداد با دعوت از برترین نوروساینتیست‌های کشور و افراد صاحب‌نظر در حیطه‌های تخصصی، افراد مختلف از مقامات کشوری و لشکری، سفیران، مدیران و معاونین کسب وکار‌های بزرگ کشور، مسئولین ارشد سازمان‌های آکادمیک و دانشگاه مختلف، اینفلوئنسر‌های فضای مجازی سعی می‌شود تا این علم به نحوه درست به افراد معرفی شود تا با مشخص شدن تفاوت این علم با رشته‌های روانشناسی، روان پزشکی، رفتارشناسی و ... بتوان این رشته را به عنوان یکی از پراهمیت‌ترین حیطه‌های آینده بشریت در صنعت، در نظام سلامت و در تکنولوژی‌های های-تک معرفی کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته