دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
21 آذر 1400 - 12:26

ورق استیل ۳۱۰ - قیمت، خرید و مشخصات فنی + لیست فروشندگان

ورقهای استیل به جهت ویژگیهای ذاتی که دارند برای بسیاری از فعالیت های صنعتی مناسب هستند.
کد خبر : 627457
ورق استیل 310



به گزارش گروه بازار خبرگزاری آنا، در مصارف صنعتی، استفاده از انواع ورق های استیل با اشکال متنوع به وفور صورت می گیرد. ورق های استیل به جهت ویژگی های ذاتی که دارند برای بسیاری از فعالیت های صنعتی مناسب هستند. یکی از محبوب ترین و کاربردی ترین انواع ورق استیل در صنایع، ورق استیل ۳۱۰ است. از مهم ترین استفاده های این ورق می توان به ساخت مخازن استیل، کوره ها، مخازن احتراق، دیگ های بخار، مخازن تصفیه نفت و انواع مبدل های حرارتی اشاره کرد. ساخت بسیاری از تجهیزات کارخانه ها و تولیدی های صنعتی به وسیله ورق استیل ۳۱۰ صورت می گیرد؛ زیرا این محصول، مقاومت و دوام بسیار بالایی دارد. ورق استیل۳۱۰ با توجه به نحوه ساخت و شرکت سازنده، از کیفیت و قیمت متفاوتی برخوردار است. قبل از خرید این محصول لازم است با ویژگی ها و کاربردهای آن آشنا شوید تا بتوانید نمونه مرغوب و باکیفیتی را خریداری نمایید.


ترکیبات ورق استیل ۳۱۰


ورق های فولادی ضد زنگ ۳۱۰ ورقه های آستنیتی هستند که از آلیاژ مقاوم در برابر حرارت و با تحمل اکسیداسیون فوق العاده تا ۲۰۰۰ درجه فارنهایت ساخته شده اند. با ویژگی نفوذپذیری مغناطیسی پایین، ورق استیل ۳۱۰ در بسیاری از صنایع مورد استفاده قرار می گیرد. این ورق ها حاوی کروم و نیکل هستند که آن ها را بسیار مقاوم در برابر اکسیداسیون و خوردگی می کند.


ورق های فولاد ضد زنگ نوع ۳۱۰S در مقایسه با ورق استیل ۳۱۰ کمتر مستعد شکنندگی و حساسیت در حین کار هستند. مقدار زیاد کروم و نیکل استفاده شده در این ورق ها، آن ها را در برابر جو گوگردی برای ساخت تجهیزات صنعتی، مقاوم می سازد.


به دلیل تولید مشتقات متفاوت هنگام عملیات پتروشمی، مقاومت تجهیزات به جنس آلیاژ و یا فلز استفاده شده، بستگی دارد. استفاده از ورق استیل۳۱۰ انتخابی مناسب برای محیط های پتروشیمی است و کاربرد بسیار زیادی دارد. ترکیبات شیمیایی ورق استیل ۳۱۰ شامل؛ بیش از ۲۵٪ Carbon، ۲۰% Manganese، ۱۵% Silicon، ۴.۵% Phosphorus، ۳% Sulphur، ۲۰% Nickel و ۲۵% کروم است.


ویژگی ها ورق استیل ۳۱۰


ورق ها و صفحات استیل ۳۱۰ دارای مزایای بسیاری هستند که نیازهای صنعتی و کارخانه ای را در محدوده وسیعی برآورده می سازد. مزیت اصلی این ورق ها، مقاومت بالای آن ها است که به شما این را امکان می دهد، از این آلیاژ در محیط های سخت استفاده نمایید. بعد از ساخت ورق استیل ۳۱۰، آزمایش های زیادی جهت کنترل و سنجش مقاومت این محصول صورت می گیرد و پس از گرفتن تاییدیه های لازم، به بازار عرضه می گردد. مقاومت این ورق ها در برابر حرارت، سرمای زیاد، محیط اکسید کننده و فشار و ضربه بسیار بالا است؛ هر کدام از این خصوصیات برای مصارف صنعتی و ساخت لوازم کارخانه ای، لازم و ضروری هستند.


از دیگر ویژگی های این ورق استیل، قابلیت شکل دهی و فرم دهی آن است. این محصول توسط ماشین آلات مخصوص، به فرم و شکل دلخواه در می آید. به همین دلیل کاربری و استفاده از این آلیاژ بسیار زیاد است. خاصیت ماشین کاری، یکی از مهم ترین ویژگی های یک آلیاژ صنعتی محسوب می‌شود و لازم است فلز و آلیاژ مصرفی حتما از این ویژگی برخوردار باشد.


قابلیت جوشکاری، ویژگی دیگری از ورق استیل ۳۱۰ است. برای ساخت انواع وسایل و محصولات صنعتی از طریق ورق استیل ۳۱۰، نیاز به جوشکاری از طریق روش های مختلف است. این ورق ها به خوبی و به وسیله جوش های مخصوصی، به یکدیگر متصل می شوند و این عمل یکی از ویژگی های کاربردی این محصول محسوب می شود.


ورق استیل ۳۱۰ - قیمت، خرید و مشخصات فنی + لیست فروشندگان<br />


کاربرد های ورق استیل ۳۱۰


به سبب ویژگی ها و مزایای بسیار زیاد، این ورق های استیل، کاربردهای گسترده و ویژه ای نیز دارند. مهم ترین کاربردها و موارد مصرف این محصول، شامل موارد زیر است:


در محیط های احتراق با بستر سیال؛ به عنوان مثال مبدل های حرارتی شامل این محیط ها هستند. برای ساخت مبدل های حرارتی، نیاز به یک محیط مقاوم در برابر حرارت و گرما خواهیم داشت؛ ورق استیل ۳۱۰ گزینه ای مناسب برای ساخت مبدل ها به حساب می آید. قطعات مختلف کوره ها، لوله های تابشی، خازن و لوله های تصفیه نفت، اجزای داخلی گازسوز معادن زغال سنگ، غلطک ها، ترموول ها، پیچ های نسوز لنگرها، مشعل ها و محفظه های احتراق، صدا خفه کن ها، روکش های آنیل، شلنگ ها، روکش نسوز اجاق گازها و ساختارهای برودتی از دیگر نمونه های کاربرد ورق استیل ۳۱۰ به حساب می آیند.


ورق استیل ۳۱۰ از مواد ضد زنگ تولید شده است، از این رو معمولاً برای تولید تجهیزات مختلف پردازش مواد غذایی استفاده می شود. آن ها همچنین در صنایعی مانند تجهیزات دارویی، تجهیزات شیمیایی و تجهیزات درون آب دریا نیز استفاده می شوند. ورق استیل ۳۱۰ یک فولاد ضد زنگ آستنیتی با کربن متوسط است و برای کاربردهای با درجه حرارت بالا مانند قطعات کوره و تجهیزات عملیات حرارتی تا دمای ۱۱۵۰ درجه سانتیگراد در سرویس مداوم و ۱۰۳۵ درجه سانتیگراد در سرویس متناوب استفاده می شود.


ورق استیل ۳۱۰ - قیمت، خرید و مشخصات فنی + لیست فروشندگان<br />



نکات مهم در خرید ورق استیل ۳۱۰


گرید استیل ۳۱۰ در اندازه های متفاوتی موجود است. طول و ضخامت این محصول با توجه به نیاز خریداران و مشتریان در سایز های مختلفی تولید می گردد. اندازه های استاندارد برای خرید این ورق شامل، ضخامت های بین ۰.۱۸۸ اینچ تا ۱.۵ و طول صفحات به صورت رول شده ۹۶، ۱۲۰، و ۱۴۴ متر است. با توجه به قابلیت شکل دهی این ورق ها، رول کردن آن ها بسیار آسان است و نگهداری از این محصول به سبب این ویژگی، راحت خواهد بود.


تولیدی ها و کارخانجات ساخت ورق های استیل، با توجه به نیاز عمده کشور و اوضاع صادرات محصول، تولید این روق ها را انجام می دهند. خوشبختانه در کشورمان تولیدی ها و مراکز فروش این محصولات وجود دارد و خرید انواع ورق های استیل به آسانی و در سریع ترین زمان صورت می گیرد.


کیفیت ورق استیل ۳۱۰ حرف اول را در هنگام خرید این محصول به همراه دارد. کافی است قبل از خرید محصول مورد نظر با افراد متخصص و اگاه مشورت نمایید تا بتوانید محصولی مرغوب و مناسب خریداری کنید.



ورق استیل ۳۱۰ را از کجا بخرم؟!


شرکت های تولید گروه فلز، فلزات رنگین، توان فلز، و فلز کالا چهار مورد از بهترین شرکت های عرضه کننده انواع آلیاز های صنعتی و غیر صنعتی هستند. ارائه فلزات و آلیاژ های با کیفیت و به صورت کاملا حرفه ای، از مهارت و ویژگی های اصلی شرکت های نام برده است. همان طور که می دانید سابقه و اعتبار شرکت تولیدی، خرید را برای مشتریان و متقاضیان آسان تر خواهد کرد.


قیمت ورق استیل ۳۱۰ با توجه به ضخامت و طول مورد نظر شما متفاوت خواهد شد و برای اطلاع از قیمت ها باید به صورت اختصاصی و از طریق سایت های فروش این محصول اقدام نمایید. با مراجعه به سایت های فروش بالا می توانید محصول مورد نظر خود را به صورت آنلاین و غیر حضوری سفارش دهید. پشتیبانی و امکان برقراری ارتباط با کارشناسان و مشاوران فروش، از مهم ترین ویژگی های این شرکت‌ها محسوب می‌شود. شما می توانید پس از کسب اطلاعات لازم و ثبت سفارش از طریق سایت، محصول مورد نظر خود را خریداری نمایید.


انتهای پیام/ر



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته