دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

هیأتی‌ها پویشی برای آزادی «مادران زندانی» راه انداختند

هیأتی‌ها پویشی برای آزادی «مادران زندانی» راه انداختند
هیأت خدمتگزاران سیدالشهداعلیه‌السلام تهران همزمان با ایام دهه کرامت و همچنین در پیش بودن عید بزرگ غدیر برای شادی دل خانواده‌ها، پویشی آزادیمادران زندانی (جرائم غیرعمد و نقدی) را راه‌اندازی کرد.
کد خبر : 912198
به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، عید غدیرخم از بزرگترین اعیاد مسلمانان است که در روایت داریم در این روز برای شادی دل دیگران باید تلاش کرد. در سال‌های مختلف هیأتی‌ها تلاش کردند با راه‌اندازی پویش‌های مختلف به گره‌گشایی در این ایام بپردازند.
 
هیأت خدمتگزاران سیدالشهداعلیه‌السلام تهران هم در همین راستا، همزمان با ایام دهه کرامت و همچنین در پیش بودن عید بزرگ غدیر برای شادی دل خانواده‌ها، پویش «دست علی به همراهت» را برای آزادی مادران زندانی (جرائم غیرعمد و نقدی)» راه‌اندازی کرد.
 
خدمتگزاران سیدالشهدا که یک هیات کاملا مردمی است در این طرح بناست با هماهنگی با نهادهای زیربط و با کمک‌های شما مردم عزیز، مادرانی که به دلیل جرایم غیرعمد و نقدی در زندان هستند و توان لازم برای پرداخت این جرایم را ندارند، با مهر و همراهی شما آزاد کرده و به کانون خانواده بازگرداند.
 
برای این منظور علاقه‌مندان می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به شماره شبا IR۲۳۰۵۵۰۳۲۲۱۷۰۰۰۲۹۴۶۱۸۸۰۰۱ یا شماره کارت ۶۲۷۴۱۲۱۱۶۳۹۲۳۶۲۶ به نام میلاد عابدینی مسئول هیأت واریز کنند. همچنین افراد برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص این پویش می‌توانند با شماره ۰۹۳۶۹۸۵۴۵۶۱ تماس بگیرند.
 

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته