دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
30 ارديبهشت 1403 - 10:32

ازکی هفت‌ساله شد؛ همگی به این جشن دعوتید! 🥁

ازکی هفت‌ساله شد؛ همگی به این جشن دعوتید! 🥁
هیچ‌زمانی درک صنعت بیمه برایمان ملموس‌تر از حالا نبوده است. این را مدیون حضور سامانه‌هایی مانند ازکی هستیم. وجود بستری آنلاین برای خرید انواع بیمه ایده‌ای خلاقانه است.
کد خبر : 912160

به گزارش گروه بازار خبرگزاری علم و فناوری آنا، هیچ‌زمانی درک صنعت بیمه برایمان ملموس‌تر از حالا نبوده است. این را مدیون حضور سامانه‌هایی مانند ازکی هستیم. وجود بستری آنلاین برای خرید انواع بیمه ایده‌ای خلاقانه است. با وجود ازکی و خدمات آنلاینی که در طول هفت سال فعالیت موفقیت‌آمیزش ارائه داده، سطح تازه‌ای از رفاه شهروندی برای کاربران مختلف شکل گرفته است. ازکی در تولد هفت‌سالگی خود هم کماکان به رفاه و رضایت کاربرانش می‌اندیشد و با دستی پر، آماده جشن‌گرفتن به‌همراه مشتریان خود است. اگر مشتری ازکی بوده‌اید یا دوست دارید، درباره‌اش بیشتر بدانید، با ما همراه باشید.

ازکی و دستاوردهای رنگارنگ

بازار بیمه بسیار متنوع است و برای مشتریان معمولی آن‌قدرها ملموس به‌نظر نمی‌رسد. اصطلاحات موجود در این زمینه در کنار شرایط و تعرفه‌های شرکت‌های مختلف نیاز به بررسی دقیق دارند.

ازکی با هدف ملموس‌کردن دنیای بیمه برای مشتریانی در سطوح مختلف و از اقشار گوناگون راه‌اندازی شده است. با وجود آن، خدمات بیمه در دسترس‌تر قرار می‌گیرند و دیگر خبری از پیچیدگی در درک ادبیات مربوط به آن یا پشت‌سرگذاشتن فرایند خرید نیست.

در این سامانه آنلاین، امکان جست‌وجوی بیمه موردنظر در زمینه‌های مختلف وجود دارد. برای مثال، اگر خواهان خرید بیمه شخص ثالث هستید، با جست‌وجوی آن در سامانه ازکی می‌توانید با فهرست پر و پیمانی از شرکت‌هایی روبه‌رو شوید که خدماتی در این زمینه، ارائه می‌کنند.

مقایسه و مرور فهرست‌های موجود، راه را برای انتخاب و تصمیم‌گیری درباره خرید بیمه ساده می‌کند. مثلا باز هم به همان خرید بیمه شخص ثالث بازمی‌گردیم. در ازکی می‌توانید فهرست شرکت‌های ارائه‌کننده خدمات این بیمه برای مدل و نوع خودروی خود را پیدا کنید. مقایسه و مرور آن‌ها، راه را برای خرید باز می‌کند.

از دستاوردهای ازکی باید به این‌ها اشاره کنیم:

  • تسهیل فرایند خرید بیمه؛
  • آشنایی کاربران با انواع بیمه؛
  • دسترسی‌دادن به اقشار مختلف برای تهیه بیمه.

مهیا‌کردن بستری برای خرید همه

ازکی با شرکت‌های متنوعی همکاری می‌کند. نرخ‌ها و تعرفه‌های هریک هم متنوع است. با فیلترهایی که در ارائه فهرست شرکت‌های بیمه در این سامانه وجود دارد، امکان بررسی لیست‌های مختلفی وجود دارد. مثلاً اگر فیلتر ارزان‌ترین را انتخاب کنید، با فهرستی از کم‌هزینه‌ترین طرح‌های خرید بیمه موردنظرتان روبه‌رو می‌شوید.

چنین رویکردی در طراحی سامانه به کاربران اجازه می‌دهد که راحت‌تر به خواسته خود برسند و امکان پیداکردن طرح‌های مقرون‌به‌صرفه را هم داشته باشند.

مزایای وجود ازکی در بازار بیمه

حتی کسانی که به خدمات اینترنتی و سرویس‌های آنلاین بدگمان و مشکوک‌اند هم با ازکی به درک جدیدی از این خدمات نوین رسیده‌اند. دلیل اینکه ازکی و خدماتش از سوی عموم پذیرفته می‌شود، سادگی و سهولت استفاده از آن است. امنیت و اعتبار سامانه هم خیال همه را بابت خرید و انتخابشان راحت می‌کند. از امتیازات بهره‌مندی از خدمات این سامانه باید به موارد زیر هم اشاره کنیم:

  • نبود محدودیت مکانی برای خرید بیمه؛ از هرجا می‌توانید به ازکی مراجعه کنید و بیمه موردنظرتان را بخرید.
  • نبود محدودیت زمانی برای خرید بیمه؛ در هر ساعتی از شبانه‌روز به ازکی سر بزنید و درباره بیمه موردنظرتان تحقیق و آن را خریداری کنید.
  • از تیم پشتیبانی کمک بگیرید؛ نگران هیچ مشکل احتمالی یا پاسخ پرسش‌هایتان نباشید، چون تیم پشتیبانی ازکی همیشه در کنار کابران‌اند.
  • ارائه تخفیف‌های جذاب و دلنشین؛ با کدهای تخفیفی که برای خرید از سامانه ازکی در اختیارتان قرار می‌گیرد، تجربه تخفیفی دل‌چسب را برای خود رقم می‌زنید و مدیریت هزینه‌ها را بهتر به‌دست می‌گیرید.

کمپین تولد ازکی؛ ۷ ساله می‌دونی از کی بیمه بگیری

برای جشن‌گرفتن حضور موفق هفت‌ساله ازکی در دنیای بیمه، کمپینی با عنوان «۷ ساله می‌دونی از کی بیمه بگیری» راه‌اندازی شده است. در این کمپین خبرهای جذابی به‌راه است و از ۲۵ تا هفته آخر اردیبهشت در جریان خواهد بود.

در کمپین تولد ازکی با این موارد روبه‌رو هستید:

  • جایزه‌های پرشمار؛
  • قرعه‌کشی‌های مختلف.

جایزه‌های پرشمار

با خرید بیمه در این بازه زمانی (۲۵ تا هفته آخر اردیبهشت)، تمام کاربران می‌توانند از بسته یا به‌قول فرنگی‌ها پکیجی از کدهای تخفیف بهره‌مند شوند. این کدهای تخفیف برای خرید خدمات و محصولات مختلف ازکی کاربرد دارند. کدهای تخفیف ازکی به‌طور روزانه در وب‌سایت این مجموعه و صفحات اجتماعی‌اش با شما به‌اشتراک گذاشته می‌شوند.

فقط همین نیست؛ ازکی جوایز جذاب دیگری هم در نظر گرفته است. برای خرید همه رشته‌های بیمه‌ای، کد تخفیفی‌ ۷ درصدی در اختیارتان قرار دارد:

  • کد تخفیف HBD برای خرید تمام انواع بیمه تا سقف ۳۵۰ هزارتومان کاربرد دارد.
  • برای بهره‌مندی از این کد می‌توانید به صفحه تولد ازکی مراجعه کنید.

قرعه‌کشی‌های مختلف

اگر در بازه زمان ۲۵ تا هفته آخر اردیبهشت ماه از ازکی خرید کنید، در یک قرعه‌کشی جذاب شرکت داده می‌شوید. ازکی به‌طور روزانه، برنامه‌ای برای قرعه‌کشی ترتیب داده است. اگر برنده قرعه‌کشی شوید، پول بیمه به شما برگشت داده می‌شود. با هر خرید، یک شانس برای شرکت در این برنامه خواهید داشت.

به‌عبارت دقیق‌تر، چنانچه برنده خوش‌شانس این قرعه‌کشی شوید، هزینه‌ای که بابت خرید پرداخته‌اید به شما بازگردانده خواهد شد. مبلغی که پرداخت کرده‌اید به شما برگشت داده می‌شود و مبلغ قسط‌هایتان هم (در صورت خرید اقساطی) صفر خواهد شد.

مهمان جشن تولد ازکی باشید

ازکی است و بازی‌های برد-برد؛‌ بازی‌هایی که با آن‌ها هم خودش به سود و موفقیت می‌رسد و هم شرایطی ایدئال برای مشتریانش فراهم می‌کند تا رضایت‌مند و خوشحال باشند. با ازکی به سامانه‌ای دسترسی پیدا می‌کنید که تمام خدمات بیمه را به‌طور آنلاین و در عرض چند دقیقه به شما ارائه می‌کند. چنین امکانی باعث می‌شود که در خرج‌کردن وقت و انرژی‌‌تان صرفه‌جویی شود. پای تخفیف و سهولت در فرایند خرید هم که به میان باشد، دیگر تردیدی برای استفاده از این خدمات بهینه باقی نمی‌ماند. اگر قصد خرید بیمه‌های مختلف از بیمه شخص ثالث تا بیمه سفر و... را دارید به ازکی مراجعه کنید. این روزها که تولد و کادو هم به راه است، خرید کنید و تخفیف بگیرید. شانستان در قرعه‌کشی را محک و تجربه‌ای تازه برای خود رقم بزنید.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته