دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
27 ارديبهشت 1403 - 14:43

توسعه آکادمیک طب ایرانی مورد تأکید وزارت بهداشت است

توسعه آکادمیک طب ایرانی مورد تأکید وزارت بهداشت است
وزیر بهداشت در بازدید از پروژه‌های سلامتکده طب ایرانی و سالن ورزشی بانوان دانشگاه علوم پزشکی بابل بر گسترش آکادمیک طب ایرانی تأکید کرد.
کد خبر : 911733

به گزارش گروه سلامت خبرگزاری علم و فناوری آنا،  بهرام عین اللهی در حاشیه بازدید از پروژه سلامتکده طب سنتی بابل با اشاره به برنامه‌های وزارت بهداشت برای توسعه طب ایرانی آکادمیک و علمی در سطح کشور، یادآور شد: علمی شدن طب ایرانی در کشور از سال ۱۳۸۵ و مسئولیت بنده در معاونت آموزشی وزارت بهداشت آغاز شد. 
 
وی تاکید کرد: امروز در کشور ۹ دانشکده طب ایرانی فعال هستند و در تربیت متخصصان مشارکت دارند. خوشبختانه اولین رییس دانشگاه علوم پزشکی کشور با تخصص طب ایرانی در دانشگاه علوم پزشکی بابل مشغول به فعالیت است. 
 
وزیر بهداشت در بازدید از پروژه سالن ورزشی بانوان دانشگاه علوم پزشکی بابل با اشاره به نقش این پروژه در ایجاد نشاط و شور در بین دانشجویان، خواستار تسریع در تکمیل این پروژه مهم حوزه دانشجویی تا هفته دولت سال جاری شد.
 
پروژه سلامتکده طب ایرانی دانشگاه علوم پزشکی بابل از سال ۹۴ و در زیربنای ۸۰۰ متر مربع در ۳ طبقه با پیشرفت فیزیکی ۹۲ درصد در حال ساخت است. 
 
عملیات ساخت سالن ورزشی بانوان دانشگاه علوم پزشکی بابل از سال ۹۸ آغاز شده و تا کنون با هزینه کرد ۸ میلیارد تومان در زیربنای دو هزار و ۷۰۰ متر مربع با پیشرفت فیزیکی ۹۰ درصد در حال ساخت است.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته