دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
22 ارديبهشت 1403 - 08:30

درخشانی: فکر می‌کنم در سید یک جام جهانی قرار می‌گیریم/ حضور در جمع چهار تیم پایانی شدنی است

درخشانی: فکر می‌کنم در سید یک جام جهانی قرار می‌گیریم  حضور در جمع چهار تیم پایانی شدنی است
ملی‌پوش فوتسال گفت: حضور در جمع چهار تیم پایانی جام جهانی اگرچه خیلی کار سختی است، اما چنین کار بزرگی برای تیم ملی فوتسال ایران شدنی است.  
کد خبر : 910297

محمدحسین درخشانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، درباره قهرمانی تیم ملی فوتسال ایران در جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۴ تایلند اظهار کرد: خدا را شکر که توانستیم ناکامی دو سال پیش در جام ملت‌ها را با قهرمانی این دوره جبران کنیم. سطح مسابقات بسیار بالا بود و به نظرم تیم‌های آسیایی خیلی پیشرفت کردند. بیشتر تیم‌های آسیایی از سرمربیان برزیلی و اسپانیایی استفاده کرده بودند. ما توانستیم با اقتدار عمل کنیم و با توجه به شرایط بسیار خوبی که داریم جام قهرمانی را به ایران بازگرداندیم.

وی که عنوان آقای گلی لیگ برتر فوتسال را به دست آورده در مورد این عنوان ارزشمند گفت: سال گذشته رقابت‌های لیگ برتر شرایط خاص خود را داشت و گیتی پسند با اقتدار به مقام قهرمانی رسید. از یکایک همبازی‌های خود تشکر می‌کنم که کمک کردند تا من به عنوان آقای گلی رقابت‌های لیگ برتر برسم. امسال رقابت‌های سخت‌تری داریم، چون تعداد تیم‌های مدعی افزایش پیدا کرده است. تیم‌ها بازیکنان خوبی جذب کردند، علی‌الخصوص لژیونر‌های ما به لیگ برتر بازگشته‌اند. فکر می‌کنم سه تا چهار لژیونر ما به تیم‌های مختلف بروند. با توجه به شرایط ایجاد شده به نظرم یکی از سخت‌ترین لیگ‌ها را در سال ۱۴۰۳ خواهیم دید. چند تیم شانس قهرمانی خواهند داشت و امیدوارم لیگ جذابی را داشته باشیم.

ملی‌پوش فوتسال در مورد رقابت‌های جام جهانی ازبکستان و اینکه تیم ملی فوتسال ایران تیم چهارم رده‌بندی فیفا شده، یادآور شد: جام جهانی جای بهترین تیم‌های ملی فوتسال است و تیم‌های حاضر در این رقابت‌ها با بهترین نوع آمادگی وارد رقابت‌ها خواهند شد. ایران تیم چهارم فوتسال دنیا است و فکر می‌کنم در قرعه‌کشی جام جهانی در سید یک مسابقات قرار می‌گیریم. با رشد قابل اعتنایی که تیم‌های ملی مراکش و فرانسه داشته‌اند به نظرم در جام جهانی خود را به جمع ۸ تیم برتر مسابقات می‌رسانند. اگر برنامه‌ریزی خوبی برای تیم ملی شود و بازی‌های دوستانه قابل توجهی برگزار کنیم به نظرم حضور در جمع چهار تیم پایانی جام جهانی اگرچه خیلی کار سختی است، اما چنین کار بزرگی شدنی است.  

 

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته