دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
21 تير 1401 - 09:29
رییس بیمارستان فرهیختگان خبر داد؛

به‌زودی بخش‌ قلب در بیمارستان فرهیختگان افتتاح می‌شود/ استفاده از تولیدات دانش‌بنیان در بیمارستان

رییس بیمارستان فرهیختگان از افتتاح بخش‌ قلب در بیمارستان خبر داد و گفت: از تولیدات دانش‌بنیان در بیمارستان استفاده خواهیم کرد.
کد خبر : 668741
دکترحمید رضا غلامرضایی رئیس بیمارستان فرهیختگان

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، همایش یک روزه توانمندسازی فناوران حوزه سلامت دانشگاه آزاد اسلامی در بیمارستان فرهیختگان برگزار شد.


حمیدرضا غلامرضایی رییس بیمارستان فرهیختگان در این همایش اظهار کرد: بیمارستان فرهیختگان بزرگترین بیمارستان دانشگاه آزاد اسلامی و ۳۲۰ تخته است، ما در بیمارستان در حوزه آموزش و پژوهش کارهای زیادی انجام داده‌ایم.


وی افزود: قرار است بیمارستان در حوزه‌های خاصی برند شود، تاکنون حدود ۲ هزار دیالیز و ۵۰۰ پیوند کلیه در بیمارستان فرهیختگان انجام شده است. این بیمارستان هم‌اکنون در حوزه‌های درمانی و تشخیصی بیماریهای کلیوی یکی از بیمارستانهای خوب غرب تهران هستیم.


رییس بیمارستان فرهیختگان بیان کرد: تاکنون چندین هزار دانشجو در بیمارستان آموزش دیدند، از مرکز تحقیقات همگرا که متعلق به بیمارستان است از زمان افتتاح تاکنون ۳۰ مقاله منتشر شده است.


غلامرضایی اعلام کرد: هفته آینده بخش‌های آنژیوگرافی و قلب در بیمارستان فرهیختگان افتتاح خواهد شد و بخش سرطان مغز استخوان نیز به زودی راه اندازی خواهد شد، با شرکتهای دانش بنیان صحبت کردیم تا در بالین و کیلینگ تولیداتشان را آزمایش کنند. در این زمینه آماده همکاری با شرکت‌های دانش‌بنیان هستیم.


انتهای پیام/۴۰۴۰/

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته