دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
سرهنگ روح‌الله حسین‌زاده عنوان کرد:

شهید رئیسی نامی ماندگار از خود بر جا گذاشت

شهید رئیسی نامی ماندگار از خود بر جا گذاشت
دبیر ستاد مرکزی راهیان نور کشور با صدور پیامی گفت: این سانحه و خبر شهادت خادم جمهور نشانه قبول خدمات خالصانه این شهید و اخلاص و مجاهدت های موثر و شبانه او و همراهان‌شان بود.
کد خبر : 912421

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، سرهنگ پاسدار روح الله حسین زاده با صدور پیامی ضمن تسلیت شهادت شهید جمهور آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی و همراهان در سانحه هوایی بالگرد حامل رئیس جمهور را به خانواده این شهیدان، آحاد ملت ایران، خادم الشهدا و رهبر معظم انقلاب اسلامی، گفت: این سانحه و خبر شهادت خادم جمهور نشانه قبول خدمات خالصانه این شهید و اخلاص و مجاهدت های موثر و شبانه ایشان و همراهان‌شان بود.

 دبیر ستاد مرکزی راهیان نور کشور در پیامی شهادت خادم الرضا آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی و همراهان‌شان را در سانحه سقوط بالگرد حامل رئیس جمهور به خانواده محترم این شهید، آحاد ملت ایران و خادمین شهدا و رهبر معظم انقلاب تسلیت گفت.

متن پیام دبیر ستاد مرکزی راهیان نور کشور به این ترتیب است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

شهادت خادم جمهور شهید سرافراز آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی و همراهانشان در سانحه هوایی بالگرد حامل رئیس جمهور را به خانواده محترم این شهیدان، آحاد ملت ایران، خادم الشهدا و رهبر معظم انقلاب اسلامی تسلیت می‌گویم.

شهید رئیسی و همراهانشان، در کسوت ریاست جمهوری اسلامی ایران در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی و خادمی جمهور و در راه آبادانی و خدمت به مردم به مقام شهادت نایل آمدند و نامی ماندگار از خود بر جا گذاشت.

بی‌تردید این سانحه و خبر شهادت خادم جمهور نشانه قبول خدمات خالصانه این شهید و اخلاص و مجاهدت های موثر و شبانه ایشان و همراهان‌شان بود.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته