دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
31 ارديبهشت 1403 - 08:58
انا لله و انا الیه راجعون؛

تسلیت رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایران به مناسبت شهادت رئیس جمهور

تسلیت رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایران به مناسبت شهادت رئیس جمهور
رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایران به مناسبت شهادت رئیس جمهور و وزیر امور خارجه گفت: شهادت ریاست محترم جمهور، وزیر محترم امور خارجه و همراهان ایشان را محضر مقام معظم رهبری و همه مردم ایران تسلیت می‌گویم.
کد خبر : 912379

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا: عبدالرضا پازوکی با اشاره به شهادت رئیس جمهور گفت: حادثه تاسف‌بار سقوط بالگرد ریاست محترم جمهور موجب تاثر و تألم شدید گردید. همان‌طور که سردار دل‌ها فرموده بودند کسانی شهید می‌شوند که شهید زندگی کرده باشند و لیاقت رئیس جمهور محترم و وزیر امور خارجه محترم و همراهانشان شهادت بود چرا که زیست آنها نیز پاک و شهیدگونه بود.

 پازوکی گفت: حضور شهید آیت الله رئیسی در بخش‌های مختلف نظام و به ویژه به عنوان رئیس جمهور منجر به ایجاد امید در دل محرومان و مستضعفین گردید و عزت و اقتدار را به ایران اسلامی بازگرداند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایران: شهید امیر عبداللهیان نیز به عنوان وزیر خارجه با حفظ موازین و ارزش‌های نظام جمهوری اسلامی ، اقتدار  دیپلماسی کشور را به رخ جهانیان کشید.

وی افزود: شهادت ریاست محترم جمهور، وزیر محترم امور خارجه و همراهان ایشان را به همه مردم ایران و مقام معظم رهبری حفظه الله تسلیت می‌گویم .

پازوکی تصریح کرد: قطعا راه این عزیزان ادامه خواهد داشت وهمانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند هیچ خللی در کشور ایجاد نخواهد شد و برنامه‌های رئیس محترم جمهور شهید به نتیجه خواهد رسید و دشمنان ایران اسلامی مأیوس‌تر از همیشه خواهند شد.

روحشان شاد و راهشان پر رهرو باد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته