دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
31 ارديبهشت 1403 - 08:43

پیام تسلیت حکیم در پی شهادت رئیس جمهور و همراهانش

پیام تسلیت حکیم در پی شهادت رئیس جمهور و همراهانش
رهبر جریان حکمت ملی عراق در بیانیه‌ای شهادت رئیس‌جمهور و شماری از مقام‌های جمهوری اسلامی ایران را به مقام معظم رهبری و ملت ایران تسلیت گفت.
کد خبر : 912372

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، «سید عمار حکیم» روحانی شیعه و رهبر جریان حکمت ملی عراق در بیانیه‌ای شهادت رئیس‌جمهور و شماری از مقام‌های جمهوری اسلامی ایران را به مقام معظم رهبری و ملت ایران تسلیت گفت.

در این بیانیه می‌خوانیم: با تأسف و تأثر خبر شهادت آیت الله سیدابراهیم رئیسی، رئیس جمهوری اسلامی ایران و شخصیت برجسته سیاسی اسلامی و همچنین شماری از همراهان ایشان به خصوص آقای حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه، و امام جمعه تبریز و استاندار آذربایجان شرقی بر اثر سقوط بالگرد حامل آنان در شمال غرب ایران را دریافت کردیم.

نقش پررنگ آن فقید در حیات انقلابی و سیاسی و فرهنگی ایران و منطقه و جهان را گرامی می‌داریم و این سانحه را به رهبر معظم انقلاب امام خامنه‌ای صمیمانه تعزیت می‌گوییم و با ملت و دولت ایران هم‌دردی می‌کنیم و به خانواده و بستگان آن فقید تسلیت می‌گوییم و از خداوند متعال می‌خواهیم که آن فقید عزیز را مشمول رحمت واسعه خویش قرار دهد و در بهشت برین جای دهد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته