دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در جمع خبرنگاران مطرح شد؛

واکنش چمران به قطع درختان چیتگر: هیچ احمقی پیدا نمی‌شود درختی را در این محل قطع کند!

واکنش چمران به قطع درختان چیتگر: هیچ احمقی پیدا نمی‌شود درختی را در این محل قطع کند!
رئیس شورای شهر تهران در ارتباط با انتشار اخباری مبنی بر قطع تعدادی درخت در بوستان چیتگر گفت: قطعا هیچ احمقی پیدا نمی‌شود درختی را در این محل قطع کند! اما وقتی درخت به دلایلی خشک می شود هر فردی هم اظهار نظری می‌کند.
کد خبر : 912136

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، مهدی چمران رئیس شورای شهر تهران امروز پیش از آغاز دویست و سی و هفتمین جلسه شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران ضمن اشاره به اینکه ابتدا نطق پیش از دستور توسط اعضای شورای شهر تهران قرائت خواهد شد و در ادامه انتخاب دو نفر از اعضای شورای شهر تهران به عنوان اعضای کمیسیون ماده 14 در دستور کار قرار خواهد گرفت، اظهار داشت: تعیین بهای خدمات مراکز فرهنگی هنری شهرداری تهران و همچنین نامگذاری برخی از معابر از دیگر دستور جلسات شورای شهر تهران محسوب می‌شود.

ساخت هتل با شرایط خاص در برخی از بوستان‌های جنگلی انجام خواهد شد

رئیس شورای شهر تهران در ارتباط با احداث هتل از سوی شهرداری تهران در برخی از بوستان‌های جنگلی تصریح کرد: در ارتباط با این موضوع هنوز چیزی به شورای شهر ارسال نشده است، البته پیشنهاداتی از سوی وزارت میراث فرهنگی مطرح شده که تا با توجه به کمبود هتل در تهران، اقدام به هتل‌سازی شود.

چمران در بخش دیگری از سخنانش با تاکید بر اینکه ساخت هتل بنا نیست در پارک‌ها انجام شود چرا که همانطور که اعلام شده در پارک‌ها فقط مواردی از جمله کتابخانه، مسجد، نمازخانه و یا بناهای تاسیساتی احداث خواهد شد، توضیح داد: ساخت هتل با شرایط خاص در برخی از بوستان‌های جنگلی انجام خواهد شد.

وی در واکنش به صحبت‌های اخیر شهردار تهران مبنی بر ساخت تونل شهید متوسلیان و احداث دو خط تراموا در پایتخت گفت: هنوز در ارتباط با احداث این موارد طرحی به شورا نیامده و قطعا احداث تونل شهید متوسلیان و تراموا نیاز به تایید شورای شهر تهران دارد.

اجرای پروژه تونل شهید متوسلیان با مشارکت بخش خصوصی خواهد بود

رئیس شورای شهر تهران در بخش دیگر ضمن اشاره به اینکه برای تونل شهید متوسلیان در بودجه سال 1403 اعتباراتی جهت مطالعه پیش‌بینی شده، متذکر شد: احداث این تونل از ادوار گذشته نیز مطرح بود اما چون اجرای این پروژه بزرگ منابع زیادی را نیاز داشت اجرا نشده و قطعا اجرای این پروژه با مشارکت بخش خصوصی خواهد بود.

چمران همچنین در ارتباط با اظهارنظر شهردار تهران مبنی بر ورود واگن‌های چینی از بهمن‌ماه به صورت تدریجی افزود: ان‌شاءالله پله پله موارد مورد نظر در ارتباط با واگن‌های چینی نیز پیگیری و اجرا شود و شاهد ورود واگن‌ها باشیم.

انتقال آرادکوه به جاده قم 

وی در ارتباط با صحبت‌های استاندار تهران مبنی بر انتقال آرادکوه به جاده قم گفت: هنوز پیشنهادی برای این موضوع به شورا ارسال نشده است.

رئیس شورای شهر در بخش دیگر ضمن بیان اینکه این مسئله از گذشته نیز مطرح بوده و مکان‌یابی شده است ضمن اینکه قرار نیست این مکان رسانه‌ای شود، ابراز داشت: همانطور که گفته شد این موضوع در حد یک پیشنهاد است.

واکنش رئیس شورای شهر به قطع درختان در بوستان چیتگر

رئیس شورای شهر تهران همچنین در ارتباط با انتشار اخباری مبنی بر قطع تعدادی درخت در بوستان چیتگر تصریح کرد: قطعا هیچ احمقی پیدا نمی‌شود درختی را در این محل قطع کند! اما وقتی درخت به دلایلی خشک می شود هر فردی هم اظهار نظری می‌کند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته