دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
بهار کتابخوانی|

مردم شیفته شب‌های شعر نمایشگاه کتاب شدند

مردم شیفته شب‌های شعر نمایشگاه کتاب شدند
مدیر دفتر داستان خانه کتاب و ادبیات ایران گفت: امسال شب‌های شعر ابتکاری در نمایشگاه کتاب تهران بود که با استقبال قابل توجه از سوی مردم مواجه شد.
کد خبر : 911924

محمد محمودی در حاشیه سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران در گفتگو با خبرنگار آنا گروه فرهنگ وجامعه خبرگزاری آنا تصریح کرد: ما چندین سال است که در نمایشگاه کتاب بخش سرای ادبیات را با معرفی آثار ادبی و با محوریت جوایز کتاب‌محور شامل جایزه جلال آل احمد، جشنواره شعر فجر و کتاب سال جمهوری اسلامی شکل دادیم.

وی با بیان اینکه در غرفه سرای ادبیات چند بخش تعریف شده است، ادامه داد: کتاب‌های برنده جوایز در سال گذشته، شب‌های شعر و محفل شعر، روایت‌خوانی و همچنین رویداد‌های تقویم محور از جمله روز فردوسی یا روز خیام در این غرفه برگزار شد.

مسئول غرفه سرای ادبیات در خصوص اینکه آیا فضای نمایشگاه و سر و صدای موجود در سالن مانع برگزاری روایت‌خوانی و شب شعر نبود، افزود: این موضوع مانع کار نبوده و در مقابل فضایی فراهم شده که هر فردی که به نمایشگاه آمده بتواند از برنامه‌ها استفاده کند.

به گفته محمودی در هر برنامه به صورت میانگین ۱۰۰ نفر شرکت کرده‌اند و می‌توانیم بگویم تا دو هزار نفر از برنامه‌های سرای ادبیات استفاده کرده‌اند و این در حالی است که هنوز چند روزی از نمایشگاه کتاب تهران باقی مانده است.

لازم به یادآوری است سی و پنجمین دوره نمایشگاه کتاب تهران از نوزدهم تا  بیست ونهم اردیبهشت ماه در مصلی تهران برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته