دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
23 ارديبهشت 1403 - 09:44

ارسال سریع کالای سوپرمارکتی با اسنپ اکسپرس

ارسال سریع کالای سوپرمارکتی با اسنپ اکسپرس
شاید تا چند سال پیش تصور نمی‌کردیم که در خانه بنشینیم و مواد غذایی را تنها با یک دکمه سفارش دهیم و حتی سفارش خود را خیلی سریع‌تر از زمانی که خودمان در فروشگاه‌ها سپری می‌کنیم، دریافت کنیم.
کد خبر : 910812

به گزارش گروه بازار خبرگزاری علم و فناوری آنا، شاید تا چند سال پیش تصور نمی‌کردیم که در خانه بنشینیم و مواد غذایی را تنها با یک دکمه سفارش دهیم و حتی سفارش خود را خیلی سریع‌تر از زمانی که خودمان در فروشگاه‌ها سپری می‌کنیم، دریافت کنیم. در دنیایی که خیلی سریع پیشرفته و پیشرفته‌تر می‌شود، می‌توانید تمام اقلام مورد نیاز خود را با یک اپلیکیشن خریداری کنید و خرید خود را کمتر از نیم ساعت درب منزل و یا هر مکان دیگری دریافت کنید.

با توجه به اینکه بیشتر افراد جامعه شاغل هستند و زمان کمی برای خریدهای سوپرمارکتی و مواد غذایی دارند، به همین دلیل اسنپ سال‌ها است که سرویس خرید محصولات سوپرمارکتی را برای کاربران فعال کرده و می‌توانند خرید خود را از فروشگاه‌های محلی و فروشگاه‌های زنجیره‌ای انجام دهند. اما با توجه به اینکه این روزها، زمان حرف اول را می‌زند و حتی اهمیت آن از پول نیز بیشتر می‌شود، سرویس اسنپ‌ اکسپرس از سوی گروه اسنپ معرفی شد و قرار است سفارش کاربران را در زمان کوتاهی به آنها تحویل دهد. در واقع این سرویس اسنپ برای خریدهای فوری و ضروری شما بهترین گزینه است.

تحویل زیر ۳۰ دقیقه‌ای کالا با اسنپ اکسپرس

اگر زمان برای شما اهمیت داشته باشد، می‌توانید آن را به جای گذراندن در فروشگاه‌ها، صرف کارهای مهم‌تری کنید. اسنپ برای وقت شما ارزش قائل است و با وجود سرویس اسنپ اکسپرس، دیگر نیازی نیست برای خریدهای روزمره به فروشگاه‌های محله بروید. هر آنچه در خانه نیاز دارید از قبیل محصولات دسته‌بندی تنقلات، نوشیدنی، خواربار، لبنیات، مواد پروتئینی، میوه و سبزیجات، لوازم آرایشی و بهداشتی، لوازم خانه و آشپزخانه، شیرینی و دسر، چاشنی، آجیل و خشکبار، لوازم کودک و نوزاد، نوشت افزار، لوازم حیوانات و لوازم الکترونیک را می‌توانید با سرویس تحویل فوری اسنپ یعنی همان سوپرمارکت آنلاین اسنپ اکسپرس در کمتر از ۳۰ دقیقه، درب منزل با بسته‌بندی مناسب تحویل بگیرید.

مزایای استفاده از سرویس اسنپ اکسپرس

اسنپ با شناخت نیازها و خواسته‌های کاربران و مشتریان خود، به دنبال این است که بهترین خدمات را در اختیار آنها قرار دهید. بنابراین، علاوه بر سرعت دادن به یکی از مهم‌ترین کارهای روزانه یعنی خرید مواد غذایی، مزایای دیگری نیز برای مشتریان در نظر گرفته که با خرید از این فروشگاه آنلاین می‌توانند از این مزایا بهره‌مند شوند. این مزایا عبارت‌اند از:

  • امکان خرید از سوپرمارکت‌های محلی و فروشگاه‌های زنجیره‌ای مانند هایپراستار، جانبو، رفاه و غیره
  • پشتیبانی ۲۴ ساعته
  • امکان مقایسه قیمت کالاها در فروشگاه‌های مختلف
  • تحویل فوری سفارش در کمتر از ۳۰ دقیقه
  • امکان خرید محصولات متنوع از دسته‌بندی‌های مختلف
  • امکان تسویه مبلغ خرید در پایان ماه و با توجه به میزان اعتبارتان (البته سقف خرید برای هر کاربر متفاوت است)
  • بهره‌مندی از تخفیف‌های ویژه روی برخی محصولات که ممکن است قیمت آنها پایین‌تر از قیمت بازار باشد.
  • امکان استفاده از تخفیف نارنجی که در بازه‌های زمانی خاص و با تعداد محدود، به کاربران هدیه داده می‌شوند
  • امکان خرید اینترنتی از اکسپرس در بیش از ۱۲۰ شهر ایران مانند تهران، مشهد، تبریز، شیراز، اصفهان، سمنان، قم و …

خرید فوری از سوپرمارکت آنلاین اسنپ اکسپرس

برای خرید فوری از سوپرمارکت آنلاین اسنپ اکسپرس، می‌توانید هم از طریق وب‌سایت و هم با اپلیکیشن اقدام کنید. برای شروع خرید باید وارد محیط اسنپ اکسپرس به آدرس https://snapp.express/ شوید و در آنجا آدرس خود را وارد کنید تا بتوانید فروشگاه‌های اینترنتی که اطرافتان وجود دارد را مشاهده کنید.

با سرویس اسنپ‌ اکسپرس می‌توان به سوپرمارکت‌های اطراف دسترسی پیدا کرد و خرید خود را از این فروشگاه‌ها ثبت کرد. اسنپ اکسپرس نیز خیلی سریع‌السیر، سفارش شما را به دستتان خواهد رساند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته