دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

رضا شاهرودی: فولاد و سیاه‌جامگان تشنه پیروزی هستند/ سیاه‌جامگان در بین هفت تیم برتر لیگ قرار می‌گیرد

مربی سیاه جامگان گفت: با توجه به اینکه هم فولاد و هم سیاه جامگان در این بازی به دنبال برد هستند، تماشاگران شاهد بازی زیبایی در این دیدار خواهند بود.
کد خبر : 45707

تیم فوتبال سیاه جامگان در هفته دهم لیگ برتر در اهواز بازی سختی را مقابل فولاد دارد. فولاد که تا اینجای رقابت ها با سه امتیاز در قعر جدول جای گرفته است در این بازی خانگی برای برد و کسب سه امتیاز به میدان می رود که این مسئله کار را برای شاگردان فرهاد کاظمی سخت خواهد کرد.


رضا شاهرودی که با رفتن فرهاد کاظمی به سیاه جامگان به کادر فنی این تیم اضافه شد، در خصوص بازی تیمش مقابل فولاد به خبرنگار ورزشی آنا، گفت: «بعد از باخت مقابل پرسپولیس، طی چند روز اخیر تمرینات سختی را پشت سر گذاشتیم و فیلم های بازی فولاد را آنالیز کردیم و تقریبا نقطه ضعف این تیم را پیدا کردیم. در این بازی هر دو تیم نیاز مبرم به کسب سه امتیاز بازی دارند و در واقع هر دو تیم تشنه برد هستند و به همین دلیل تماشاگران می‌ توانند بازی زیبایی را شاهد باشند.»


با توجه به وضعیت این فصل سیاه جامگان و تغییرات زیادی که در کادر فنی این تیم صورت گرفت، فرهاد کاظمی با مشکلاتی برای آماده سازی و هماهنگی بیشتر با بازیکنان مواجه است، شاهرودی در خصوص وضعیت سیاه جامگان در این فصل با هدایت کادر جدیدش گفت: «به دلیل اینکه کاظمی تیم را در هفته هشتم در اختیار گرفت فرصت زیادی برای هماهنگی نداشت. البته تعطیلاتی که در لیگ بوجود آمد، این فرصت را در اختیار کادر فنی قرار داد. البته برای هماهنگی بیشتر نیاز به زمان داریم که امیدوارم با ادامه لیگ و زمان باقی مانده بتوانیم مشکلات را برطرف کنیم.»


مربی تیم سیاه جامگان در خصوص هدف این فصل سیاه جامگان در لیگ برتر گفت: «در نقل و انتقالات نیم فصل به دنبال بازیکنانی هستیم که بتوانیم ضعف های تیم را در بعضی پست ها برطرف کنیم.در دو پست حمله و دفاع به دنبال بازیکن هستیم .به طور حتم با اضافه شدن بازیکنان جدید مشکلات ما هم کمتر می‌شود و می‌ توانیم به آینده امیدوارانه‌تر نگاه کنیم .اگر کار‌ها طبق برنامه کادر فنی پیش برود سیاه جامگان در بین هفت تیم اول لیگ قرار می‌گیرد.»



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته