دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
31 ارديبهشت 1395 - 14:07

مرد جگرکی به اتهام قتل پای میز محاکمه می‌رود/ او بعد از قتل، جسد را در مغازه‌اش دفن کرد

مرد جوان که با خبر شده بود یکی از آشنایانش پس انداز زیادی دارد نقشه قتل او را کشید. او با طرح نقشه‌ای مقتول را به مغازه جگرکی کشاند و پس از جنایت، جسد را داخل چاهی که از قبل برای این کار در مغازه اش کنده بود، انداخت.
کد خبر : 86985

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی آنا، اوایل آذر سال 93 مرد میانسالی با مراجعه به پلیس از گم شدن پسر 22 ساله‌اش به نام محمد خبر داد. این مرد مدعی شد پسرم حوالی یافت‌آباد مغازه جگرکی دارد و دو شب قبل که به خانه آمد، با برداشتن حدود صد‌میلیون تومان پول نقد که پس‌اندازش بود، از خانه خارج شد.


وی ادامه داد: دو روز است از او خبری ندارم و از آنجایی که مطمئن هستم بلایی سر او آمده است، از شما می خواهم سرنوشت نامعلوم پسرم را مشخص کنید.


به دنبال شکایت مرد میانسال، تیمی از ماموران به دستور بازپرس سعید احمدبیگی، تحقیقات را آغاز کردند. در بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد پسر ناپدید شده با زن جوانی در ارتباط است.


سرنخی برای یک جنایت


از آنجایی که زن جوان به نام حدیث، ممکن بود از سرنوشت محمد مطلع باشد برای تحقیقات به دادسرای امور جنایی پایتخت انتقال داده شد. زن جوان در تحقیقات گفت: شب قبل از ناپدید شدن محمد، او به خانه‌ام آمد و ساعت 7 صبح تلفن همراهش زنگ خورد و او پس ازصحبت کردن با فردی ناشناس، سریع خانه‌ام را ترک کرد.


با مشخص شدن این موضوع تحقیقات برای شناسایی فرد مورد نظر در دستور کار قرار گرفت و صاحب سیم کارت در مشهد شناسایی شد. اما این مرد در بررسی ها مدعی شد که سیم کارتی که به نام خودش بوده چند ماهی است که در اختیار عمویش قرار داده است. بدین ترتیب عموی این فرد بازداشت اما او مدعی شد که سیم کارت را به پسر جوانی فروخته است.


اعتراف به قتل


پس از گذشت هشت ماه از ناپدید شدن پسر 22 ساله و در حالی که هیچ اطلاعی از سرنوشت او در دست نبود، بازپرس پرونده اوایل مرداد سال گذشته، ردپای یکی از جگرفروشان تهران به نام جواد را در این ماجرا شناسایی کرد و مرد جوان دستگیر شد.


او ابتدا منکر هرگونه اطلاعی از سرنوشت محمد شد، اما با حضوردر دادسرای جنایی لب به اعتراف گشود و گفت: من و محمد چند سالی است در یک محله و در دو مغازه جداگانه کار می‌کنیم. آبان ماه بود که او ادعا کرد نزدیک 90 میلیون تومان پس‌انداز کرده و می‌خواهد آن را به سکه و طلا تبدیل کند. من هم با توجه به شرایط مالی‌ام تصمیم گرفتم که او را به قتل برانم و پول هایش را سرقت کنم.


او ادامه داد: برای اجرای نقشه‌ام یک سلاح شاه‌کش همراه 50 فشنگ را به قیمت یک میلیون و 800 هرار تومان خریدم. بعد هم کف مغازه‌ام چاه 8 متری کندم تا پس از قتل، جسد را داخل آن قرار دهم. صبح یکی از روزهای آذر محمد را به بهانه خرید طلا به مغازه کشاندم و او را با شلیک گلوله کشتم و جسدش را در چاه انداختم . پس از پر کردن چاه، کف مغازه را دوباره سرامیک کردم. 95 میلیون تومان پولی را که همراهش بود نیز سرقت کردم.


با اعترافات قاتل 25 ساله، سلاح شاه‌کش همراه 42 فشنگ از پشت‌بام مغازه جگرکی کشف شد.با تکمیل تحقیقات از سوی بازپرس سعید احمدبیگی، بازسازی صحنه جنایت و اعتراف متهم به قتل و سایر مدارک و شواهد موجود در پرونده،متهم جوان با قرار صدور کیفرخواست به زودی به دادگاه کیفری استان ارجاع خواهد شد تا متهم 25 ساله به اتهام مباشرت در قتل عمدی با اسلحه و سرقت مسلحانه و مقرون به آزار ، نگهداری و حمل سلاح جنگی پای میز محکامه رود.


انتهای پیام/

برچسب ها: پول چاه قتل
ارسال نظر
هلدینگ شایسته