دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
11 ارديبهشت 1395 - 15:46

زمان تحویل آثار به دبیرخانه نخستین جشنواره کشوری نشریات دانشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی + جدول

زمان تحویل آثار به دبیرخانه نخستین جشنواره کشوری نشریات دانشگاهی (دانشجویی) دانشگاه آزاد اسلامی به تفکیک استان‌ها اعلام شد.
کد خبر : 81188

به گزارش خبرنگار آنا، دبیرخانه نخستین جشنواره کشوری نشریات دانشگاهی اعلام کرد که آیین نامه جامع نشریات دانشجویی در دی ۱۳۹۴ از سوی دکتر سیدطه هاشمی معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی به ستاد استان‌ها و واحد‌ها و مراکز آموزشی ابلاغ شده است.


این جشنواره در ۳۷ رشته و در ۳ بخش مستقل نشریات بر‌تر شامل ۱۴ رشته (نشریه صنفی، نشریه سیاسی، نشریه فرهنگی، نشریه اجتماعی، نشریه دینی و قرآنی، نشریه ادبی، نشریه طنز و کاریکاتور، نشریه علمی تخصصی علوم انسانی، نشریه علمی علوم پایه، نشریه علمی علوم پزشکی، نشریه علمی فنی، مهندسی و کشاورزی، نشریات هنری، نشریات الکترونیکی (مجازی)، سایر نشریات مانند گاهنامه، ویژه نامه و...)، آثار بر‌تر شامل ۱۹ رشته) تیتر، خبر، مصاحبه، گزارش، سرمقاله، یادداشت مقاله سیاسی، مقاله فرهنگی، مقاله اجتماعی، مقاله اقتصادی، مقاله صنفی، مقاله هنری، مقاله دینی و قرآنی، مقاله ادبی، عکس، طرح روی جلد، گرافیک و صفحه‌آرایی، طرح داخلی، کاریکاتور و طنز (، مقالات بر‌تر شامل ۴ رشته (اهمیت حفظ و گسترش زبان فارسی، جهان عاری از خشونت، فرهنگ آشتی، مذاکرات هسته‌ای و پسا تحریم و آزاداندیشی، اخلاق، منطق، آزادی، تحجر و افراطی‌گری) برگزار می‌شود.


بر اساس فراخوان اعلام شده در دی سال گذشته آثار مشارکت کنندگان از سوی کار‌شناسان فرهنگی و دانشجویی مستقر در دبیرخانه هیأت امنای استان‌ها از واحدهای دانشگاهی گردآوری و در یک هفته طبق جدول زمانی به شرح زیر و در تاریخ‌های تعیین شده به دبیرخانه مرکزی جشنواره در واحد تبریز تحویل داده خواهد شد.


آثار رسیده به این جشنواره، خرداد امسال پالایش و بررسی و نتایج از طریق سایت معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی به آدرس: farhangi.iau.ir اعلام خواهد شد.


همچنین در مراسم اختتامیه که با حضور معاون دانشجویی و فرهنگی و مسئولان لشکری و کشوری برگزار خواهد شد به برگزیدگان مطابق آیین نامه مربوط، جوایز نفیسی اهداء خواهد شد. آثار برگزیده این جشنواره به جشنواره ملی نشریات دانشجویی (تیتر ۱۰) نیز راه می‌یابند.


با توجه به استقبال مدیران مسئول و فعالان نشریات دانشجویی و با توجه به توانمندی‌های موجود، اداره کل فرهنگی و اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی تصمیم گرفته در دومین دوره برگزاری این جشنواره، رشته‌ها و حمایت از نشریات دانشگاهی (اعضای هیأت علمی واحدهای دانشگاهی) را افزایش دهد.
































استان



تاریخ تحویل



محل تحویل واحد



مسوول دبیرخانه واحد تحویل گیرنده



فارس،آذربایجان غربی، اردبیل ، البرز ، کرمان ، سمنان ، قزوین


کهکیلویه و بویراحمد ، کردستان،سیستان و بلوچستان



تاریخ 10/3/95



دبیرخانه مرکزی


نخستین جشنواره کشوری


نشریات دانشگاهی


(استان آذربایجان شرقی)


واحد تبریز



تلفن مسئولان دبیرخانه مرکزی:


- آقای مهدی مهدی پور


تلفن همراه: 09144080779


تلفن های مستقیم:


- 04133396356


- 04133396357



تهران، چهارمحال بختیاری، ایلام،


خراسان رضوی، خراسان جنوبی ، خراسان شمالی ، خوزستان و زنجان



تاریخ 11/3/95



لرستان، کرمانشاه، گلستان، گیلان، اصفهان ، بوشهر، مازندران ، مرکزی ، همدان، آذربایجان شرقی ، قم،


هرمزگان ویزد



تاریخ 12/3/95



آدرس دبیرخانه مرکزی جشنواره : تبریز، ضلع شرقی اتوبان پاسداران،مجتمع ، دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز، معاونت فرهنگی و اجتماعی





انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته