دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

ادامه اجرای نمایش‌های کانون در مدارس تا پایان اردیبهشت 95

اجرای تئاترهای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در مدارس تهران و در قالب طرح «کتاب، تئاتر، مدرسه» تا پایان اردیبهشت ادامه می‌یابد.
کد خبر : 80148

به گزارش گروه فرهنگی آنا و به نقل از اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، مدیر مرکز تولید تئاتر و تئاتر عروسکی کانون با اعلام این خبر گفت: پنج نمایش «روایت زن آریایی» به کارگردانی فریده شیرژیان، «مشق رزم» اثر علی یدالهی، «داستان سنگ‌ها» از فهیمه میرزا حسینی، «هفت خوان رستم» کاری از میثم یوسفی و «انسان و کامپیوتر» به کارگردانی امین دلپذیر تا پایان اردیبهشت به اجراهای خود در مدارس تهران ادامه می‌دهند.


محمدرضا کریمی صارمی افزود: این نمایش‌ها به ترتیب برگرفته از کتاب‌های اجتماعی سال چهارم ابتدایی، فارسی سال ششم و علوم تجربی پایه چهارم ابتدایی و فارسی سال چهارم ابتدایی است که با محوریت آموزش مفاهیم درسی در قالب هنر نمایش تولید شده و با نظارت مرکز تولید تئاتر کانون در مدارس برای کودکان و نوجوانان اجرا می‌شود.


وی در ادامه یادآور شد: با هماهنگی‌های صورت گرفته نمایش «روایت زن آریایی» روز ششم اردیبهشت در دبستان نور و در سه نوبت برای دانش‌آموزان اجرا شد هم‌چنین روزهای 7 و 13 اردیبهشت نیز دانش‌آموزان دبستان عطار و مرکز ندای اسلام به تماشای این نمایش خواهند نشست و اجرای روز 14 اردیبهشت ویژه اعضای مرکز فرهنگی‌هنری شماره 30 کانون خواهد بود.


کریمی صارمی در ادامه خاطرنشان کرد: نمایش «داستان سنگ‌ها» نیز در روزهای 19 و29 اردیبهشت میهمان دانش‌آموزان مدارس قشقایی و ریحانه الرسول تهران خواهد شد.


مدیر مرکز تئاتر کانون اضافه کرد: با هماهنگی‌های صورت گرفته نمایش «مشق رزم» در یکی از دبستان‌های شهرستان کرج در دو نوبت اجرا می‌شود و نمایش «هفت‌خوان رستم» نیز روز 25 اردیبهشت در مرکز شماره 21 کانون واقع در خیابان شهیدمدنی ـ پارک فدک تهران و در دو نوبت به روی صحنه می‌رود.


وی ادامه داد: بر اساس این برنامه‌ریزی نمایش «انسان و کامپیوتر» نیز روز هشتم اردیبهشت در مدرسه کوثر تهران سه نوبت اجرا خواهد داشت.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته