دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
11 فروردين 1395 - 11:41

بیانیه نیروی انتظامی به مناسبت روز جمهوری اسلامی

نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در آستانه روز بزرگ و تاریخی 12 فروردین با صدور پیامی این روز پر افتخار را حماسه تاریخ ساز ملت آزاده ایران عنوان کرد.
کد خبر : 74580

به گزارش گروه اجتماعی آنا، متن این بیانیه به شرح ذیل است:


37 سال پیش؛ پس از گذشت 50 روز از پیروزی انقلاب، ملت بزرگ ایران اسلامی با رأی قاطع و فعال فراوان خود به نظام مقدس جمهوری اسلامی آری گفته و بساط ظلم و استبداد را برای همیشه به زباله دان تاریخ انداختند.


در دوازدهم فروردین 1358 وعده حق تعالی بر امت مومن و مبارز ایران اسلامی تحقق یافت و با حضور وصف ناپذیر امت وفادار کشور عزیزمان در یوم الله دوازدهم فروردین مهمترین همه پرسی تاریخ ایران زمین جهت تعیین نوع حکومت فراهم شد.


12فروردین روز" آری" محکم و قاطع مردم ایران به جمهوری اسلامی، روز ناکامی استکبار و یاد آور ثمره بزرگ انقلاب شکوهمند یعنی استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی است.


حرکتی تاریخ ساز و تمدن ساز که با رهبری داهیانه حضرت امام خمینی (ره) و رشادت های شهدای والامقام صورت گرفت و جهان شاهد استقرار نظامی برپایه ایمان و عقیدتی به اسلامی ناب محمدی (ص) و عدالت جویانه و صلح طلب که با تصمیمی قاطع و اکثریت قریب به اتفاق (2/98 درصد) امید مستضعفان عالم و خشم مستکبران و استعمارگران را برانگیخت.


انقلاب اسلامی به دنیا ثابت کرد که می توان برپایه شریعت اسلام ، محوریت "ولایت مطلقه فقیه" و استقرار نظام برپایه دین به همه قله های رفیع دانش و پیشرفت و عدالت رسید.


این پیام با تبیین تلاش ناموفق و شکست‌خورده دشمنان انقلاب، نظام و ملت ایران در طراحی و اجرای توطئه‌ها و نقشه‌های گوناگون فروپاشی و براندازی جمهوری اسلامی در حوزه‌های جنگ‌های نرم، سخت و نیمه سخت تاکید کرده است: تردیدی نیست نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با تمسک به آموزه‌های قرآن ، عترت و به برکت ولایت فقیه ؛ رهبری پارسا، فرزانه و همچنین ملتی فهیم و همیشه در صحنه، راه پرافتخار خود را در پیشرفت و تعالی همه جانبه و کسب دستاوردهای معجزه‌آسا و تاریخ‌ساز در زمینه‌های مختلف ادامه می دهد.


نیروی انتظامی در پایان با گرامیداشت این روز آورده است: امید است که همه آحاد مردم و مسئولان ضمن شکرگزاری الهی نسبت به وجود نعمت بزرگ انقلاب اسلامی، با تاسی از منویات حکیمانه مقام معظم رهبری حضرت آیت الله امام خامنه ای ( حفظ الله )، حفظ وحدت، تا سپردن این پرچم حریت به دست صاحب بزرگوارش بقیه الله الاعظم (ارواحنا فداه )از مجاهدت و ولایتمداری باز نایستند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته