دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

کامران تفتی با «عکس زمستونی تهران» در بازار موسیقی +صدا

اولین آلبوم رسمی کامران تفتی با نام «عکس زمستونی تهران» به بازار آمد.
کد خبر : 70228

به گزارش خبرنگار فرهنگی آنا، این آلبوم حاوی 11 قطعه جدید به خوانندگی این بازیگر تئاتر و سینماست.


عناوین قطعات این آلبوم عبارت است از: پرواز روی بام تهران، عاشقای جهان، عکس زمستونی تهران، آبروداری کن، بارونم نتونست، مُشت، مشغول مردنت بودی، یادگاری، بی تو، خواب دیدم و آخرین دیدار.


کامران تفتی در «عکس زمستونی تهران»، ترانه‌هایی از میثم یوسفی، حسین غیاثی و نسیم کیانی را اجرا کرده است.


موسیقی این مجموعه اثری از بهنام جلیلیان، رامین عبداللهی و سعید رضایی است و میکس و مسترینگ تمامی قطعات را هم آرش پاکزاد انجام داده است.


طراحی موسیقایی قطعات «عکس زمستونی تهران» را بهنام جلیلیان انجام داده و علی اوجی مجری طرح این پروژه بوده است.


آیدا مصباحی تهیه‌کنندگی و میثم یوسفی مدیریت هنری این آلبوم را که از سوی شرکت «تصویرگستر پاسارگاد» در بازار توزیع شده، بر عهده داشته‌اند.


نوازندگانی چون بابک ریاحی‌پور، همایون نصیری، رضا تاجبخش، مسعود همایونی، نیما رمضان، علیرضا میرآقا، علی جعفری‌پویان، هومن نامداری، بابک صفرنژاد، امیر عظیمی، فرشید ادهمی و میثم مروستی در این مجموعه هنرنمایی کرده‌اند.


کامران تفتی بازیگر پرکار تلویزیون در سال‌های اخیر، فارغ‌التحصیل بازیگری، و فرزند اردشیر تفتی بازیگر تلویزیون است که از سال 84 به‌طور مداوم در سریال‌های تلویزیونی ظاهر شده ولی در این میان سریال «زیر تیغ» ساخته سیروس مقدم نقش مهمی در معرفی او داشت. تفتی پیش از سال 84 هم در سریال‌های «ولایت عشق» (1376) و «خواب و بیدار» (1380) ظاهر شده بود.


آخرین حضور تلویزیونی او مربوط به بازی در سریال «میکائیل» اثر تازه سیروس مقدم است.


دانلود فایل صوتی

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته