خبرگزاری دانشگاه آزاد اسلامی - آنا

«عکاسی از محصول برای تبلیغات» در فضای مجازی منتشر شد

پنج‌شنبه 30 مهر 1394 - 11:50
عکاسی از محصول

کتاب «عکاسی از محصول برای تبلیغات» نوشته فرشید خیر آبادی به صورت الکترونیکی منتشر شده است.

به گزارش خبرنگار فرهنگی آنا، کتاب «عکاسی از محصول برای تبلیغات» با تأکید بر تجارت الکترونیک و کاربرد عکس در سایت های اینترنتی، کلکسیونی از عکس‌هایی را گرد آوری کرده است که روی سایت ها به دلایل گوناگون قرار می گیرند.

عکس ها به جز نمایش دادن، وظیفه انگیختن هیجان و افزایش تمایل به بازدید و خرید و یا ماندن در سایت را بر دوش می کشند. در عکاسی تجاری انتقال پیام تولید کننده و یا ارائه کننده بسیار مهم است و برانگیختن شوق خریدار و نیز کشش به سمت «برند» یا مارک تجاری که آهنگ مطرح کردن آنرا داریم، مهم و از وظایف عکس و عکاس است.

«عکاسی از محصول برای تبلیغات» را با موضوع عکاسی تبلیغاتی و عکاسی بازرگانی الکترونیکی نشر فرشید پرس به صورت الکترونیکی منتشر کرده و نسخه الکترونیکی کتاب روی سایت آمازون در دسترس است.

نظرات (0 عدد)
  1. 1- لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  2. 2- نظرات حاوی مطالب توهین‌آمیز یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران و مغایر با قوانین کشور منتشر نمی‌شود.
  3. 3- نظرات پس از تایید منتشر می‌شود.