دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
25 آبان 1394 - 08:54

شرکت 100 دانشجو در مسابقات قهرمانی شطرنج و تنیس روی میز دانشگاه آزاد اسلامی فارس

مسابقات شطرنج و تنیس روی میز دانشجویان پسر دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس با حضور 100 دانشجو در واحد لارستان در حال برگزاری است.
کد خبر : 49881

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، مدیرکل ورزش دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس در حاشیه برگزاری این مسابقات گفت: بعد از تغییراتی که در مدیریت ورزش و معاونت ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی اتفاق افتاد، توجه خاصی به امور ورزشی دانشجویان صورت گرفته است.


دکتر محمدعلی میرحسینی ادامه داد: افزایش سرانه ورزشی، توجه به ورزش همگانی و جشنواره‌ها و همایش‌های ورزشی در واحدهای مختلف برنامه‌ریزی شده و اجرایی خواهد شد.


میرحسینی با بیان این نکته که در آینده‌ای نزدیک مسابقات قهرمانی دانشجویان طبق روال گذشته در واحدهای دانشگاهی منطقه و استان فارس آغاز می‌شود، اظهار کرد: شروع این مسابقات به همت مسئولان واحد لارستان و دکتر مهدی زاده سرپرست دانشگاه در دو رشته تنیس با حضور 5 تیم و شطرنج باحضور 6 تیم در حال برگزاری است.


مدیرکل ورزش استان کیفیت برگزاری این دوره از مسابقات را خوب ارزیابی کزد و افزود: این مسابقات در مدت دو روز ادامه خواهد داشت و هدف ما در نهایت ارتقای سطح کیفی این دوره خواهد بود تا ان‌شاءالله بتوانیم نمایندگانی شایسته برای استان فارس انتخاب و راهی مسابقات کشوری کنیم.


وی از توجه و همت مسئولان واحد لارستان به ویژه سرپرست دانشگاه قدردانی و تشکر کرد و گفت: استان فارس همیشه در مسابقات کشوری نمایندگانی نخبه داشته است که در اکثر رشته‌های ورزشی مدال‌آور بوده‌اند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته