دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در گفت و گو با آنا

رضا صادقپور: باشگاه راه‌آهن در حال رشد است/ به حضور در آسیا فکر می‌کنیم

عضو هیات‌ مدیره باشگاه راه‌آهن گفت: قهرمانی در جام حذفی دور از دسترس نیست و برای رسیدن به آن باید با دقت زیادی در این رقابت‌ها به مصاف حریفان برویم.
کد خبر : 45589

رضا صادقپور، نایب رییس سابق هیات مدیره و رییس کنونی آکادمی باشگاه استقلال که امسال به عنوان یکی از اعضای هیات مدیره باشگاه راه آهن یزدان فعالیت می‌کند در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا، در خصوص اینکه امسال این باشگاه چه برنامه‌هایی دارد و چه کارهایی تا به امروز انجام داده، گفت:« انشاءالله که باشگاه فرهنگی ورزشی راه‌آهن بتواند در بخش خصوصی یک نماد سرمایه گذاری باشد . برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی و جامعه شناختی در حال تدوین است و امیدوارم با حضور اعضای هیات مدیره که خودشان از باب فرهنگ و رسانه و جز اصحاب این موضوع هستند بتوانیم این برنامه‌های در حال تدوین را در بخش خصوصی طراحی و تولید کنیم. امیدوارم در موضوع فرهنگ‌سازی باشگاه راه‌آهن بتواند نماد و پرچم بخش خصوصی در این مورد را به اهتزاز در بیاورد.»


وی در ادامه در مورد شکست هفته گذشته راه‌آهن به نفت تهران در هفته نهم رقابت‌های لیگ برتر بیان داشت: «نباید با یک شکست ناامید شد. باشگاه راه‌آهن در بخش خصوصی جوانه‌ای است که نیاز به پرورش دارد که با درایت مدیرعامل باشگاه و سرمربی تیم این فرآیند در حال شکل‌گیری است. ما باید بتوانیم در هفته‌‌های آتی به مراتب بهتر شویم و در بحث نتیجه‌گیری موفق‌تر عمل کنیم. در هر صورت باشگاه راه‌آهن یک نماد قدیمی در پایتخت تهران و یک برند بزرگ در بحث سازندگی در تیم‌های پایه است. بازیکنان بزرگی در گذشته از این باشگاه به تیم ملی و باشگاه‌های پرطرفدار رسیده‌اند و هدف ما هم این است که راه قدیمی‌های راه‌آهن را ادامه دهیم.»


عضو هیات‌ مدیره باشگاه راه‌آهن در مورد اینکه به نظرش راه‌آهن چه رتبه‌ای را در پایان فصل کسب می‌کند، خاطرنشان کرد: «تمام تمرکز مدیرعامل و هیات مدیره و مالک باشگاه در این است که بتوانیم امسال در لیگ برتر بمانیم و در سال‌های آتی با برنامه‌ریزی و سازماندهی بهتر و البته با گذاشتن زمان بیشتر در بخش خصوصی فعال‌تر و با کیفیت‌تر عمل کنیم و یکی از تیم‌های صعود کننده به بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا باشیم.»


صادقپور درباره رقابت‌های جام حذفی و اینکه راه‌‌آهن با قهرمانی در این جام می‌تواند آسیایی شود؟ تصریح کرد: «راه‌آهن می‌تواند در صورت پیروزی در مرحله یک چهارم نهایی و همچنین با پیروزی در دیدار نیمه‌نهایی یکی از فینالیست‌های جام حذفی باشد . امیدوارم با توجه به هدف گذاری که هست در شرایطی قرار بگیریم که قهرمانی در جام حذفی را کسب کنیم. عنوانی که نمی‌تواند دور از دسترس باشگاه راه آهن یزدان باشد.»


انتهای پیام/

برچسب ها: استقلال
ارسال نظر
هلدینگ شایسته