دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
مدیر فرهنگی و اجتماعی واحد بندرعباس:

دانشجویان باید با تقویت قلم خود، نشریات دانشجویی را پرمحتوا کنند

مدیر فرهنگی و اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس با توجه به لزوم ترویج فعالیت های فرهنگی وتقویت نشریات دانشجویی در دانشگاه گفت:دانشجویان باید با فرا گرفتن اصول و فنون خبرنویسی و با تقویت قلم خود نشریات دانشجویی را پرمحتوا سازند.
کد خبر : 44403

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، حجت الاسلام حسن زارعی در کارگاه خبرنویسی که به همت حوزه معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس و با حضور اعضای کانون های فرهنگی و اجتماعی و نشریات دانشجویی این واحد دانشگاهی برگزار شد، هدف از برگزاری این کارگاه را تقویت نشریات دانشجویی و بالا بردن سطح آگاهی و آشنا نمودن دانشجویان با فنون خبر نویسی یاد کرد و گفت:کسب مهارت در زمینه خبرنگاری و خبرنویسی کمک می کند تا دانشجویان بهتر بتوانند فعالیت های خود را انعکاس دهند و با انتشارنشریات دانشجویی پرمحتوای خود، شایستگی خود را به نمایش بگذارند.


این مسئول برگزاری هر چه بیشتر کارگاه های آموزشی در دانشگاه خواستار شد و افزود: اهتمام مسئولان این واحد به فعالیت های فرهنگی مطلوب است و انتظار می رود تا دانشجویان با مشارکت بیشتردر فعالیت های فرهنگی ، پرچم داراین برنامه ها در دانشگاه باشند.


در ادامه این کارگاه ،خاتون رییسی مدرس کارگاه به آموزش نکات کلیدی در زمینه خبرنویسی پرداخت که با استقبال دانشجویان همراه بود.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته