دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
08 مهر 1394 - 09:45

اعتراض نماینده دلواپس به دست دادن ظریف با اوباما

عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس در نشست علنی امروز خانه ملت، در اعتراض به دست دادن محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه ایران با باراک اوباما رئیس‌جمهوری آمریکا، در برخورد اتفاقی آنها در حاشیه نشست مجمع عمومی سازمان ملل متحد شعار «مرگ بر آمریکا» سرداد و برخی از نمایندگان نیز وی را همراهی کردند.
کد خبر : 41350

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری آنا، بهرام بیرانوند، نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی، در ابتدای جلسه علنی امروز (چهارشنبه)، خواهان بیان تذکر بود ولی به دلیل وارد شدن نمایندگان به دستور کار، حجت‌الاسلام محمدحسن ابوترابی‌فرد رئیس جلسه با تذکر وی موافقت نکرد.


وی پس از این با صدای بلند شروع به فریاد زدن کرد و گفت: ظریف با اجازه چه کسی با رئیس‌جمهوری آمریکا دست داد این مسئله خیلی مهم است.


در این هنگام برخی از نمایندگان فریاد دو ـ دو (مخالفت با بیرانوند) و برخی دیگر فریاد چهار ـ چهار (موافقت) سردادند. نماینده بروجرد نیز فریاد زد «مرگ بر آمریکا» که شماری از نمایندگان نیز با صدای بلند با شعار مرگ بر آمریکا وی را همراهی کردند.


به گزارش آنا، پس از پایان سخنرانی رئیس‌جمهوری در هفتادمین نشست مجمع عمومی سازمان ملل در نیویورک، محمد‌جواد ظریف وزیر امور خارجه در حال خروج از سالن مجمع عمومی بود که به طور اتفاقی با باراک اوباما رئیس‌جمهوری و جان کری وزیر خارجه آمریکا روبه‌رو شد که دو طرف سلام و احوالپرسی کردند و دست دادند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته