دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

مرگ فجیع ورزشکار ستاره ام‌تی‌وی در حادثه سقوط + تصاویر و ویدئو

اریک رانر، ورزشکار ستاره یکی از برنامه‌های شبکه تلویزیونی ام‌تی‌وی در حادثه‌ای که هنگام سقوط آزاد برای او اتفاق افتاد، جان خود را از دست داد.
کد خبر : 41162

به گزارش خبرنگار فرهنگی آنا، اریک لارس رانر 39 ساله هنگام اجرای یک برنامه خیریه کشته شد. وی ستاره برنامه Nitro Circus تلویزیون ام‌تی‌وی و یکی از حرفه‌ای‌های عملیات پرش و سقوط آزاد و همچنین ورزش اسکی بود.



به گزارش لس‌آنجلس تایمز حادثه منجر به مرگ اریک رانر صبح روز دوشنبه در شهر تاهو کالیفرنیا رخ داد؛ هنگامی که وی به همراه چند تن از همکارنش از برنامه Nitro Circus در یک برنامه خیریه در یک تورنمنت گلف در دره المپیک به نفع مؤسسه Squaw Valley شرکت کرده بود. پس از سقوط آزاد همراهان لارس رانر سالم با چتر نجات به زمین رسیدند اما وی محکم به تنه درختی برخورد کرد و داخل طناب‌های چتر خود گیر افتاد. نیروهای امداد نتوانستند در دقایق اولیه او را از ارتفاع زیادی که در آن آویخته بود، پایین بیاورند.


کلانتر پلِیسر کانتی کالیفرنیا اعلام کرد که اریک رانر بلافاصله در صحنه حادثه جان خود را از دست داده است، اما مقامات پلیس از علت دقیق مرگ وی سخنی به میان نیاوردند.



نمونه‌ای از کارهای اریک رانر در ورزش «اسکی بیس جامپینگ» در قله کودی برفراز دره جکسون هول ایالت وایومینگ آمریکا را در این فیلم با فرمت MP4 و حجم 11.3 مگابایت می توانید ببینید.






اریک رانر متولد تاهو سیتی کالیفرنیا فارغ‌التحصیل رشته طراحی گرافیک از دانشگاه برایهام، ورزشکار اسکی‌باز و متخصص پرش با چتر از هواپیما و یکی از پیشگامان ورزش اسکی بیس جامپینگ بود؛ ورزشی که در آن از وسایل اسکی برای پرش از صخره‌ها همراه با چتر نجات استفاده می‌شود.


گزارش از: ساسان گلفر


انتهای پیام/

برچسب ها: سقوط آزاد
ارسال نظر
هلدینگ شایسته