دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
03 مهر 1394 - 14:09
رئیس قوه قضاییه:

دولت سعودی مسئولیت مدیریت غلط خود را در بروز فاجعه منا بپذیرد

رئیس قوه قضاییه در پیامی به مناسبت وقوع حادثه منا و کشته و زخمی شدن تعداد زیادی از زایران بیت الله الحرام تاکید کرد: دولت سعودی باید مسئولیت مدیریت غلط خود را که موجب بروز این فاجعه شد بپذیرد و پاسخگوی آن باشد.
کد خبر : 40401

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا به نقل از روابط عمومی قوه قضاییه، در پیام روز جمعه آیت الله صادق آملی لاریجانی آمده است: اندوه مصیبت منا که موجب جان باختن بسیاری از مومنان و ضیوف الرحمن در سرزمین وحی شد موجب تاسف و تاثر شد.
در این پیام افزوده شده است: اینجانب این فاجعه بزرگ را به محضر حضرت بقیة الله الاعظم(عج)، مقام معظم رهبری مدظله العالی و خانواده‌های این عزیزان تسلیت عرض کرده و ضمن همدردی از مسئولان مربوطه می‌خواهم تا با ادامه پیگیری‌ها واقدامات خود در شناسایی و انتقال پیکرها و همچنین رسیدگی به امور مجروحان اقدام شایسته معمول دارند.


رئیس دستگاه قضا با تاکید بر این که دولت سعودی باید مسئولیت مدیریت غلط خود را که موجب بروز این فاجعه شد را بپذیرد و پاسخگوی آن باشد، اظهار کرده است: بار دیگر ضمن تسلیت این فاجعه مصیبت بار، از درگاه احدیت برای درگذشتگان آرزوی لطف و مرحمت داشته و شفای عاجل مجروحان و مصدومان را نیز مسالت دارم.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته