دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در جلسه شورای اداری و مالی استان‌های کردستان و کرمانشاه

معاون اداری و مالی دانشگاه آزاد اسلامی خواستار حمایت از صندوق رفاه دانشجویان شد

معاون اداری و مالی دانشگاه آزاد اسلامی خواستار حمایت از صندوق رفاه دانشجویان شد و بیان کرد: تقویت و حمایت از صندوق رفاه در تمامی واحدها و مراکز دانشگاه آزاد اسلامی باید به عنوان یک اولویت اصلی مورد توجه قرار گیرد.
کد خبر : 39009

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، دکتر مرتضی احسانی در جلسه شورای اداری و مالی دانشگاه آزاد اسلامی ویژه استان‌های کردستان و کرمانشاه که به میزبانی واحد سنندج برگزار شد، با توجه به لزوم اصلاح ساختارهای اداری و مالی در واحدها و مراکز گفت: برگزاری این نشست‌ها با هدف تمرکززدایی و تفویض اختیارات به استان‌ها صورت می‌گیرد.


معاون اداری و مالی دانشگاه آزاد اسلامی ادامه داد: آماده‌سازی ساختارها در راستای حضور در عرصه دانشگاه‌های نسل چهار و کارآفرین و رفع مشکلات از دیگر اهداف برگزاری جلسات شورای اداری و مالی در استان‌های مختلف کشور است.


احسانی خطاب به تمامی روسای واحدها و مراکز دانشگاه آزاد اسلامی استان‌های کردستان و کرمانشاه درخصوص دو بخش عدم جذب نیرو و همچنین توجه به مدیریت هزینه‌ها تاکید کرد و گفت: هیچ‌گونه مجوز استخدامی برای جذب و به کارگیری نیرو صادر نمی‌شود و به همین دلیل لازم است که در این زمینه بخشنامه‌های دانشگاه به صورت جدی مورد توجه قرار گیرد.



در جریان برگزاری این نشست تمامی روسای واحدها و مراکز دانشگاه آزاد اسلامی استان‌های کردستان و کرمانشاه گزارشی از حوزه فعالیت نیروی انسانی، تعداد دانشجو، پرسنل، وضعیت مالی و اقدامات صندوق رفاه را ارائه کرده و دکتر احسانی به همراه مدیران مربوط این بخش‌ها ارزیابی‌های لازم را انجام داد.


دکتر محمدقربان کیانی دبیر هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی کردستان و دکتر قنبری دبیر هیات امنای استان کرمانشاه نیز گزارش‌هایی درباره وضعیت این دو استان ارائه کردند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته