دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
22 شهريور 1394 - 09:42
در گفت‌وگو با آنا

مرتضی اسدی: به شکست استقلال می‌اندیشیم/ گسترش فولاد لیاقت ایستادن در رده‌های بالایی جدول را دارد

کاپیتان گسترش فولاد پیش از بازی تیمش مقابل استقلال تهران گفت: دوره این حرف‌ها گذشته که تیم‌های کم نام و نشان اسیر نام تیم‌های پرآوازه شوند.
کد خبر : 38265

مرتضی اسدی در گفتگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا، در مورد میزبانی این هفته تیمش ار استقلال بیان داشت: «بازی سخت و دشواری پیش رو داریم. استقلال یکی از مدعیان قهرمانی لیگ است و مسلما برای پیروزی در این دیدار به تبریز می‌آید. ما هم شرایط مناسبی داریم و تمرینات خوبی را در تعطیلی لیگ برگزار کردیم. فکر می‌کنم بازی تماشایی را دو تیم برگزار کنند و تماشاگران از دیدن این بازی لذت ببرند.»


وی در پاسخ به این سوال که با وجود ملی‌پوشانی که استقلال دارد، پیروزی برای گسترش فولاد سخت نیست؟ اظهار کرد: «اتفاقا این موضوع به سود ماست. استقلال در این مدت که لیگ تعطیل بوده نتوانسته با تیم کامل تمرین کند و در مقایسه با تیم ما که تمامی نفرات در کنار هم بوده‌اند، مشکلات بیشتری دارد. نتایج خوبی که تا اینجای فصل گرفتیم بیانگر هماهنگی و انسجام تیمی ماست که هفته به هفته درصد آن بیشتر می‌شود.»


مدافع تراکتور ادامه داد: «دیگر دوره این حرف‌ها گذشته که تیم‌های کم نام و نشان اسیر نام تیم‌های پرآوازه شوند. می‌دانیم که استقلال بازیکنان باتجربه و توانمندی دارد و از کادر فنی قوی بهره می‌برد اما مطمئن باشید گسترش یکی از بهترین بازی‌های خود را برابر استقلال به نمایش خواهد گذاشت و 3 امتیاز این دیدار حساس را کسب می‌کند تا ضمن گرفتن جای این تیم در جدول رده‌بندی، دیدارهای بعدی را امیدوارانه‌تر برگزار کنیم.»


اسدی درباره اینکه چه عواملی باعث شده تا گسترش فولاد در رده چهارم جدول رده‌بندی قرار بگیرد، عنوان کرد: «اسکلت اصلی تیم حفظ شد و بازیکنانی که به تیم اضافه شدند هم به خوبی نقاط ضعف را پوشش داده‌اند. البته نباید نتایج پنج هفته اول را ملاک قرار دهیم و فکر کنیم به راحتی می‌توانیم در این رده باقی بمانیم. قطعا در هفته‌های بعد بازی‌ها سخت‌تر می‌شود و تیم‌های مدعی به کورس قهرمانی نزدیک می‌شوند. باید تلاش مضاعفی داشته باشیم تا در ادامه اسیر روزمرگی نشویم تا روند خوب‌مان متوقف نشود.»


وی افزود: «هدف‌مان این است که در رقابت‌های این فصل به گونه‌ای نتیجه بگیریم که در هفته‌های پایانی به جای اینکه نگران سقوط به لیگ آزادگان باشیم امیدوار به ایستادن در نیمه بالایی جدول رده‌بندی باشیم. این اتفاق را می‌توان رقم زد به شرطی که این باور در وجود تک تک بازیکنان ما ایجاد شود که لیاقت ایستادن در رده‌های بالایی جدول را دارند.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته