دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

زن ماساژور در دام شیطانی مرد جوان

زن ماساژور وقتی در دام مرد شیطان‌صفت قرار گرفت، با گلدان شیشه‌ای مرد جوان را مجروح کرد و از آپارتمانش گریخت.
کد خبر : 36147

به گزارش گروه رسانه های دیگر خبرگزاری آنا به نقل از جام‌جم، ساعت 2 بامداد روز گذشته زن جوانی هراسان وارد کلانتری کن شد و راز این جنایت سیاه را فاش کرد. این زن که از ناحیه صورت مجروح شده بود، با حالتی آشفته به ماموران گفت: چندسال قبل در کشورهای جنوب شرق آسیا دوره‌های آموزشی ماساژ را گذراندم و پس از بازگشت به ایران به‌عنوان ماساژور زنان مشغول کار شدم. از چندی قبل برای درآمد بیشتر، کارم را در اینترنت و شبکه‌های اجتماعی تبلیغ کردم که مشتریانم چند برابر شد و با سفارش تلفنی به خانه زنان می‌رفتم. ساعتی قبل مردی جوان با من تماس گرفت و تقاضای ماساژ کرد. وقتی گفتم کار من فقط برای بانوان است، مدعی شد همسرش دچار مشکل حرکتی شده و طبق تجویز پزشکان باید ماساژ درمانی شود.


با توجه به این‌که وقتم خالی بود و مرد جوان اجرت قابل‌توجهی پیشنهاد داد، ساعت 11 شب به خانه او در حوالی کن رفتم.


وی ادامه داد: مرد جوان در را باز کرد و ادعا کرد همسرش در اتاق خواب است. وقتی به سمت اتاق رفتم او در آپارتمان را قفل کرد و به سمت من حمله‌ور شد.


آن موقع فهمیدم در دام نقشه سیاه او گرفتار شده‌ام. مرد قوی هیکل با زور و تهدید مرا مورد آزار و اذیت قرار داد و هر کاری کردم نتوانستم از دست او فرار کنم. او تمام صورتم را با کتک زخمی کرد. وقتی راه فراری نداشتم متوجه گلدانی روی میز شدم. یک لحظه از غفلت مرد جوان استفاده کردم و با گلدان ضربه‌ای به سرش زدم. مرد شیطان صفت غرق در خون روی زمین افتاد و من توانستم فرار کنم. فکر می‌کنم بلایی سر او آمده باشد.


با شکایت زن ماساژور ماموران کلانتری موضوع را با احمد بستان‌زاده، بازپرس جنایی در میان گذاشته و او دستور ورود به منزل را صادر کرد.


با راهنمایی شاکی، ماموران به آپارتمان متهم در طبقه سوم ساختمانی در حوالی کن رفته و پس از ورود به خانه متوجه به‌هم‌ریختگی آنجا و فرار مرد جوان شدند.


تحقیقات از اهالی ساختمان نشان داد مرد 30 ساله به نام مجتبی مالک تمام ساختمان است و به تنهایی در طبقه سوم زندگی می‌کرد. با شناسایی هویت متهم به دستور بازپرس جنایی تحقیقات ماموران برای شناسایی مخفیگاه و دستگیری او آغاز شد.


انتهای پیام/

برچسب ها: آپارتمان
ارسال نظر
هلدینگ شایسته