دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

بی‌ام‌ دبلیو 2/8 میلیارد تومانی به فروش می‌رسد!

بازار خودرو که گفته می‌شود با راه‌اندازی کمپین‌های تحریمی به رکود فرو رفته است، شاهد آگهی شدن خودروهایی با قیمت بیش از دو میلیارد تومان است.
کد خبر : 35415

به گزارش خبرنگار گروه اقتصادی آنا، قرار دادن محدودیت برای واردات خودروهای بالای 2500 سی‌سی باعث شده است که خودروهای لوکس با افزایش قیمت قابل توجهی در بازار رو به رو شوند.


امروز در بازار تهران دو خودرو بیش از دو میلیارد تومان قیمت دارند و بی‌ام‌ دبلیو i8 یکی از آنهاست. این خودرو مدل 2016، دنده اتوماتیک و سفید رنگ است. چراغ لیزر فابریک با برد 800 متر، روکش چرم طبیعی، استفاده از سوخت بنزین و برق با قابلیت شارژ خودرو به وسیله برق شهری، بدنه کربن، پکیج حفاظت از پوست بیرونی خودرو، پکیج نسخه آب هوای گرم، سیستم ناوبری، شیشه‌های عایق صوتی، فرمان چند منظوره، کنترل از راه دور، گرم کن صندلی، کروز کنترل، رادار و دنده پشت فرمان از جمله امکانات این خودرو است.


قیمت این خودرو 2 میلیارد و 800 میلیون تومان عنوان شده است. یک مدل دیگر از این خودرو با رنگ آبی 2 میلیارد و 400 میلیون تومان قیمت گذاری شده است.


همچنین یک دستگاه مازراتی با 4 هزار کیلومتر کارکرد 2 میلیارد و 200 میلیون تومان قیمت خورده است. این خودرو سربی رنگ و بنزین سوز است.



انتهای پیام/

برچسب ها: واردات خودرو
ارسال نظر
هلدینگ شایسته