دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
02 شهريور 1394 - 16:01
مهم‌ترین فعالیت‌های دفتر امور مشترک فدراسیون‌های ورزشی اعلام شد؛

تجلیل از 2560 قهرمان ورزشی و اعزام 32 هزار ورزشکار به مسابقات بین‌المللی

دفتر امور مشترک فدراسیون‌های ورزشی در آستانه فرا رسیدن هفته دولت، گزارش عملکرد بیست و دوماهه خود در دولت تدبیر و امید را ارائه کرد.
کد خبر : 35035

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا، برگزاری 23 مجمع انتخاباتی، برگزاری 22 مجمع عادی فدراسیون ها، 22 مورد ثبت نام از کاندیداهای فدراسیون ها و 400 مورد بررسی و اظهار نظر در خصوص اعضای هیات رئیسه فدراسیون ها و کاندیداها و استعلام از مراجع مربوطه بخشی از این گزارش است.


همچنین 140 مورد هماهنگی و نظارت بر انتخابات هیاتهای ورزشی استانها، 70 مورد رسیدگی به شکایات کاندیداهای فدراسیونها و هیاتهای ورزشی و 220 مورد بررسی صورت جلسات مجامع انتخاباتی هیاتهای ورزشی استانها نیز گزیدهای از عملکرد این دفتر است.


بر اساس این گزارش دو هزار و 560 مورد تجلیل از قهرمانان ورزشی کشور از آغاز دولت یازدهم، به چشم می خورد که تجلیل از قهرمانان و مدال آوران سال های 91 و 92، ‌تجلیل از مدال آوران مسابقات آسیایی اینچئون و تجلیل از قهرمانان موفق به کسب سهمیه بازی های المپیک 2016 ریو (کشتی و تکواندو) را شامل می‌شود. جمع آوری و بررسی اطلاعات ارسالی فدراسیون های ورزشی به منظور برگزاری مراسم تجلیل از قهرمانان و مدال آوران سال 93 و بازنگری آئین نامه تجلیل از قهرمانان نیز در میان این گزارش دیده می شود.


در ادامه این گزارش آمده است که دفتر امور مشترک فدراسیون های ورزشی موفق به برگزاری 54 جلسه شورای برون مرزی، صدور بیش از هزار و 500 مجوز در این شورا و اعزام بیش از 32 هزار نفر به خارج از کشور، شده است. همچنین در قسمت دیگر این گزارش به هزار و 700 مورد در خصوص امور مسافرت ها، نظیر صدور گذرنامه افراد معاف از خدمت، صدور گذرنامه افراد مشمول ( محصلین و دانشجویان) و... مکاتبات متعدد با اداره گذرنامه، فرودگاه های بین المللی و فدراسیون های ورزشی اشاره شده است.در این راستا 25 مورد مکاتبه، هماهنگی و دریافت مجوز برای اعزام ها و ماموریت مسئولین و همکاران وزارت خانه نیز انجام شده است.


در پایان این گزارش، رسیدگی به 370 مورد امور ارزی، 180 مورد کمیته انظباطی، صد مورد حمایت از قهرمانان، 195 مورد رسیدگی به امور اداری و هزار و 700 مورد رسیدگی به امور فدراسیون ها در بخش های مختلف آورده شده است.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته