دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
21 مرداد 1394 - 11:56
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا در گفت‌و‌گو با آنا:

ادعای دسترسی آسان به مواد مخدر در مدارس صحت ندارد

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا با بیان اینکه استفاده از مواد مخدر آنطور که برخی از افراد مدعی‌اند، در مدارس به راحتی صورت نمی‌گیرد، گفت: چه بسا در برخی از مدارس هم استفاده از مواد مخدر اتفاق بیفتد اما اینکه گفته می‌شود مواد مخدر به سهولت در دسترس دانش‌آموزان قرار دارد را تکذیب می‌کنم.
کد خبر : 32779

سردار علی مویدی رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا در گفت‌‌‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری آنا افزود: معلمان و مدیران مدرسه‌ها در رابطه با احتمال شیوع توزیع و مصرف مواد مخدر، نگرانی و البته دقت نظر دارند و به هیچ وجه به دانش‌آموزان اجازه نمی‌دهند که در مدرسه مواد مخدر رد و بدل و یا استفاده کنند.


سردار مویدی با بیان اینکه دلسوزان حوزه آموزش با دقت مدارس را در این مورد رصد می‌کنند، عنوان کرد: پلیس هم در این خصوص با وزارت آموزش و پرورش رابطه تنگاتنگی دارد.


رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا ادامه داد: چه بسا در برخی از مدارس هم استفاده از مواد مخدر اتفاق بیفتد اما اینکه گفته می‌شود مواد مخدر به راحتی در دسترس دانش‌آموزان قرار دارد را تکذیب می‌کنم.


به گزارش آنا، پیشتر نیز وزیر آموزش و پرورش به این مسئله واکنش نشان داده بود. علی اصغر فانی چند روز قبل در حاشیه گردهمایی شورای هماهنگی تشکل‌های دانش آموزی سراسر کشور در جمع خبرنگاران در پاسخ به پرسشی درباره اعلام ستاد مبارزه با مواد مخدر مبنی بر افزایش آمار استفاده از مواد مخدر در بین دانش آموزان، گفته بود: دیشب تلویزیون را نگاه می‌کردم. آنها باید خود پاسخگوی این گزارش‌ها باشند.


وی تاکید کرد: ما با همه نهادهایی که به نحوی با آموزش و پرورش در ارتباط هستند همکاری می‌کنیم و یکی از سیاست‌های آموزش و پرورش توسعه مشارکت با همه دستگاه‌هایی است که می‌توانند به نحوی به ما کمک کنند و ما از این موضوع استقبال می‌کنیم اما آمارها را آنطور که اعلام می‌شود قبول ندارم و امیدوارم با تعاملات بیشتر نارسایی در ارائه اطلاعات به پایان برسد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته