دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

دانشجوی واحد اندیمشک، طلای کیوکوشین کاراته مسابقات بین‌المللی ترکیه را به گردن آویخت

روح الله عبدالوند دانشجوی رشته برق دانشگاه آزاد اسلامی واحد اندیمشک که در رقابت‌های بین‌‌المللی کیوکوشین کاراته جام بزرگ صلح و دوستی در کشور ترکیه شرکت کرده بود، در وزن ۸۰ کیلوگرم این مسابقات به مقام قهرمانی دست یافت.
کد خبر : 32695

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، این دوره از مسابقات که به مدت دو روز در شهر استانبول ترکیه برگزار شد و کاراته‌کاران شاخص کشورهای ایران، لبنان، اسپانیا، روسیه، اکراین، فرانسه، ترکیه، کویت، ارمنستان، آذربایجان، مجارستان و انگلیس در این مسابقات حضور داشتند، در پایان تیم ملی جمهوری اسلامی ایران توانست به مقام قهرمانی این جام دست یابد.


در این مسابقات روح‌الله عبدالوند، کاراته‌کار اندیمشکی تیم ملی ایران در دور اول توانست حریف روس خود را شکست دهد و در دور دوم حریف قدرتمندی از کشور میزبان را پیش رو داشت.


عبدالوند در حالی گام به تاتامی مبارزه با حریف ترکیه‌ای گذاشت که در برابر کاراته‌کای میزبان نیز با توجه به حمایت تماشاگران و داوران، توانست از سد این حریف ترک هم بگذرد و در ادامه حریف اسپانیایی خود را نیز شکست دهد.


وی در یک چهارم نهایی حریفی قدرتمند دیگری از روس را هم مغلوب کرد و پا به مسابقه فینال این رقابتها گذاشت و با توجه به اینکه به صلاحدید مربیان، عبدالوند در وزن اپن این مسابقات شرکت کرده بود در مسابقه فینال با حریف ۱۲۰ کیلو گرمی به مسابقه پرداخت که در این مسابقه سخت و نفس گیر که با تشویق‌های بی‌امان تماشاگران ایرانی حاضر در سالن همراه بود ، توانست از سد این حریف قدرتمند بگذرد و به مدال ارزشمند طلای این مسابقات دست یابد.


عبدالوند ورزشکار خوش اخلاق و محبوب اندیمشکی دارای کمربند مشکی دان پنج از فدراسیون کاراته کشور، نایب رئیس کیوکوشین کاراته ماتسویی استان خوزستان و نماینده کیوکوشین کاراته ماتسویی شهرستان اندیمشک است.


انتهای پیام/

برچسب ها: واحد اندیمشک
ارسال نظر
هلدینگ شایسته