دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
05 مرداد 1394 - 08:46
همراه با مسابقات تیمی دانشگاه آزاد اسلامی/ 10

بوشهر، خراسان رضوی و تهران، فاتحان سه دیدار روز اول مسابقات والیبال دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی

تیم دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی استان‌های بوشهر، خراسان رضوی و تهران در سه دیدار روز اول مسابقات والیبال دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی بر حریفان خود چیره شدند. تیم کرمانشاه نیز در بازی افتتاحیه برابر مازندران به پیروزی رسید.
کد خبر : 29859

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از فیروزکوه، عصر دیروز و از ساعت 16 با حضور پرشور ده‌ها نفر از ورزشکاران و علاقه‌مندان به ورزش پرهیجان والیبال، دیدار دوم مسابقات والیبال دانشجویان سراسر کشور دانشگاه آزاد اسلامی بین دو تیم قدرتمند بوشهر با لباس سفید و خراسان جنوبی با لباس سبز در سالن حضرت ولیعصر (عج) دانشگاه آزاد اسلامی واحد فیروزکوه برگزار شد.


در ست نخست تیم بوشهر با قدرت هرچه تمام‌تر تیم خراسان جنوبی را با نتیجه 27 بر 25 درهم کوبید. در ست دوم به‌رغم تلاش تیم خراسان جنوبی باز هم این بوشهری‌ها بودند که توانستند 25 بر 21 تیم قدرتمند خراسان جنوبی را به زانو درآورند و در نهایت این دیدار با نتیجه 2 بر صفر به سود تیم دانشجویان دانشگاه بوشهر به پایان رسید.


مهندس مرتضی ابراهیم‌زاده مدیر تربیت بدنی واحد فیروزکوه گفت: تیم خراسان جنوبی تیم بسیار خوبی است ولی کم‌تجربگی باعث شد که تیم بوشهر قاطعانه پیروز میدان باشد؛ استعدادهای بسیار درخشانی در هر دو تیم وجود دارند که می‌توانند روزهای بسیار خوبی را برای هر دو تیم رقم بزنند.


دانشجویان خراسان رضوی برنده سومین دیدار روز نخست



به گزارش خبرنگار آنا، در سومین دیدار از لیگ دسته اول مسابقات والیبال سراسری دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی هم از ساعت 19 در حضور پرشور ده‌ها نفر از ورزشکاران و علاقه‌مندان به والیبال، تیم قدرتمند خراسان رضوی توانست از سد تیم دانشجویان استان کرمان عبور کند.


این مسابقه در ست نخست با نتیجه 25 بر 18 به نفع تیم خراسان رضوی پایان یافت و در ست دوم باز هم خراسان رضوی ولی این بار به سختی و با امتیاز 32 بر 30 توانست تیم کرمانی‌های خون‌گرم را ببرد تا همه امتیازات بازی را از آن خود کند.


ابراهیم‌زاده در خصوص این بازی اظهار کرد: تیم کرمانی در ست دوم بسیار تلاش کرد تا به بازی برگردد و انصافا هم خوب نتیجه گرفت. آنچه اتفاق افتاد از ارزش‌های تیم کرمان کم نمی‌کند.


وی تیم خراسان رضوی را نیز تیمی با تمرکز و دارای نظم تیمی دانست که در دقایق پایانی جنگ روانی را به نفع خود پایان داد.


برد قاطع دانشجویان تهرانی برابر مرکزی



به گزارش آنا، در چهارمین دیدار از لیگ دسته اول مسابقات والیبال سراسری دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی در واحد فیروزکوه از ساعت 20 تیم دانشجویان استان تهران توانست از سد تیم دانشجویان استان مرکزی عبور کند.


این مسابقه در گیم نخست با نتیجه 25 بر 23 به نفع تیم تهران پایان یافت و در گیم دوم باز هم تهران با امتیاز 25 بر17 توانست تیم مرکزی را ببرد تا همه امتیازات بازی را از آن خود کند.


مدیر تربیت بدنی واحد فیروزکوه در باره این بازی به آنا گفت تیم تهران و مرکزی بازی متعادلی را از خود به نمایش گذاشتند و توانستند بر موج بازی سوار شوند هرچند که این تیم تهرانی بود که توانست با زیرکی بازی را از آن خود کند. در ست دوم نیز در یک بازی نزدیک تیم تهرانی بر مرکزی غلبه کرد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته