دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
17 فروردين 1397 - 12:33
داود گودرزی*

تکرار سخنان ناامید کننده دشمن و حمایت از منحرفین

اگر کسی درد مردم و انقلاب را دارد راهش نامه نوشتن به امام و تکرار سخنان ناامید کننده دشمن نیست، شرط عدم انحراف از مسیر انقلاب و نجات کشور از خطرات، چالش‌ها و دشمنی‌ها پشتیبانی از ولی فقیه است.
کد خبر : 270872

برای چندمین بار است که عده‌ای با عنوان عضو یا مسئول سابق بسیج دانشجویی فلان دانشگاه در حمایت از دله‌دزدهای انحرافی نامه‌نگاری و جمع آوری امضا می‌کنند. در این خصوص چند نکته قابل تامل وجود دارد:


تفکر و گفتمان بسیجی چارچوب و اصولی دارد که محور اساسی آن اعتقاد و التزام عملی به ولایت فقیه است. بدین معنا که از سویی نظریه حضرت امام در خصوص ولایت فقیه را با همه وجود بدون کم و کاست قبول داشته و از سوی دیگر مصداق کنونی آن یعنی امام خامنه‌ای(حفظه الله) را ولی، امام و نائب امام زمان(عج) دانسته و بدون هیچ گونه چون و چرایی تبیعیت از ایشان را واجب شرعی بدانند.


برای بسیجی، ولایت مطلقه فقیه خط قرمز است و بدین منظور اگر فردی، با هر سابقه انقلابی، در مقابل ایشان بایستد و حرمت شکنی کند و یا دستورات شفاهی و کتبی امام جامعه را اجرا نکند بلافاصله با وی فاصله و مرز خود را شفاف کرده و اجازه عرض اندام به احدی را نخواهد داد.


بسیج مولود انقلاب اسلامی بوده و بنیانگذار کبیر آن حضرت روح الله است و لذا به هیچ طریق قابل مصادره و تفسیر به رای توسط هیچ فردی نخواهد بود اگر کسی عنوان مسئول بسیج را برای خود انتخاب کند لاجرم باید رفتاری اینگونه داشته باشد. حال این نامه نگاری‌ها و حمایت‌ها از کسانی که چنگ به صورت امام المسلمین انداخته‌اند چه نسبتی با بسیج و بسیجی بودن دارد؟!


این بی‌حرمتی به امام جامعه و رفتارهای دشمن شاد کن (ذوق زدگی bbc در انتشار این خبر کاملا مشهود است) با سو استفاده از عنوان بسیج همانقدر مضحک است که خوارج با پیشانی‌های مجروح و دست‌های پینه بسته از شدت سجود هم داعیه دفاع از اسلام را داشتند و هم بر جانشین پیامبر اسلام و امام معصوم شمشیر کشیدند.


برگ برگ تاریخ اسلام یک نکته مهم را مکررا فریاد می‌کند:
"هروقت امت اسلامی از رهبر دینی خود حمایت قاطع و تبعیت محض کرد آن رهبر و امت پیروز شدند و هروقت عده‌ای خود را عاقل‌تر، فهمیده‌تر و مشرف‌تر از امام دانستند و در انجام امور یا از او پیش افتاده یا عقب ماندند شکست سرنوشت حتمی آن جامعه و امام بوده است."


اگر کسی درد مردم و انقلاب را دارد راهش نامه نوشتن به امام و تکرار سخنان ناامید کننده دشمن نیست بلکه خودش را به عنوان یک مجاهد انقلابی تربیت می‌کند و می‌داند که انقلاب به نقطه پایان نرسیده و هنوز در نیمه راه است و محکم و استوار پشت سر ولی خود برای تحقق همه آرمان‌های انقلاب مبارزه می‌کند خصوصا اکنون که فرمان آتش به اختیار از طرف فرمانده نیز صادر شده معطل کسی نمانده و با بصیرت و مجاهدت انقلاب را به پیش می‌برد و این نکته را هرگز فراموش نمی‌کند که شرط عدم انحراف از مسیر انقلاب و نجات کشور از خطرات، چالش‌ها و دشمنی‌ها پشتیبانی از ولی فقیه است.


و در آخر این نکته مهم ولی تکراری را به نقل از امضا کنندگان نامه مذکور که در ایام فتنه 88 در مقابل شبهات فتنه گران و سران فتنه بارها و بارها بیان داشته‌اند، می‌آورم:
"عنوان، نسب، انتصاب و سابقه مجاهدت و مسئولیت در بسیج و... ایجاد حق نمی‌کند که اگر اینگونه بود اصحاب جمل و نهروان برحق بودند."


*رئیس سابق سازمان بسیج دانشجویی



انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب