دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
13 شهريور 1396 - 12:30
مهدی پاشازاده درگفت‌وگو با آنا؛

تبانی درشخصیت کی‌روش و ملی‌پوشان نیست/ به منصوریان کمک می‌کنم تا استقلال را سرو سامان دهد

سرمربی تیم نساجی قائمشهر گفت: تیم ملی با قدرت و بهتر از همیشه مقابل سوریه بازی خواهد کرد تا با پیروزی مقابل تمامی هم‌گروه‌های خود به جام جهانی برود.
کد خبر : 209162

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، مهدی پاشازاده درباره اینکه پیروزی در دربی مازندران می‌تواند سکوی پرتابی برای صعود نساجی قائمشهر به لیگ برتر باشد،‌ گفت: «پیروزی برابر تیم خوب خونه به خونه بیش از 3 امتیاز نداشت ولی از لحاظ روحی کمک زیادی به تیم‌مان کرد تا بتوانیم در بازی‌های بعدی هم برابر حریفان نتایج خوبی بگیریم. البته هیچ وقت نمی‌توان با گذشت 4 هفته حرف از صعود زد.»


او ادامه داد: «تیم ما در 4 بازی که انجام داده 9 امتیاز گرفته و تنها در یک بازی نتیجه را واگذار کرد. ما تنها یک گل خوردیم که همان گل باعث شد تا 3 امتیاز از دست بدهیم. گلی که در ضد حمله مقابل گل‌گهر خوردیم و در خانه 3 امتیاز را از دست دادیم. این باخت در هفته دوم ما را هوشیار کرد و باعث شد در دو بازی بعدی با هوشیاری بیشتری بازی کنیم و خوشبختانه به نتیجه هم رسیدیم.»


سرمربی تیم نساجی قائمشهر افزود: «برای صعود به لیگ برتر باید بتوانیم در نیم‌فصل دوم موفق باشیم و امتیازات را در بازی‌های دور برگشت از دست ندهیم. در بازی‌های دور برگشت باید آماده‌تر باشیم و امتیازات لازم را کسب کنیم تا از بالای جدول و منطقه صعود بیرون نیاییم. در لیگ‌هایی که تیم‌ها برای صعود به لیگ بالاتر تلاش می‌کنند آن تیمی موفق‌تر است که همچون دوندگان خط جلوی دو ماراتن تا لحظه آخر با تمام وجود بدود تا زودتر از سایرین به خط پایان برسد. ما هم باید به گونه‌ای جلو برویم که در هفته‌های پایانی نتایج‌مان دچار لغزش نشود و امتیاز از دست ندهیم.»


وی با اشاره به اینکه پیروزی برابر خونه‌ به خونه کار سختی بود، تصریح کرد: «بازی در دربی شرایط خاص خودش را دارد. ما این هفته مقابل حریفی نتیجه گرفتیم که امکانات خوبی دارد و برای رسیدن به اهدافش با برنامه است. با این حال به خوبی برنامه‌‌هایی که داشتیم را در زمین پیاده کردیم و توانستیم در نیمه اول به گل برتری برسیم و در نیمه دوم هم به خوبی بازی را مدیریت کنیم تا به 3 امتیاز با ارزش برسیم. از اینجا به بعد هم باید بدون توجه به حواشی به دیدار حریفان خود برویم. بازیکنان ما مغرور نمی‌شوند چون به خوبی برای‌شان جا افتاده که هیچ دیداری در این فصل آسان نیست.»


پاشازاده در ادامه گفت‌گو با خبرگزاری آنا، درباره اینکه منصوریان می‌تواند در دو بازی که از سوی هیات مدیره باشگاه استقلال به او فرصت داده شده، موفق شود یا نه، اظهارداشت: «به نظرم دادن فرصت دو بازی به منصوریان فقط بار مسئولیت‌های او را بالا می‌برد و فشار را بر روی او بیشتر می‌کند. باید با قدرت از منصوریان حمایت شود تا همچون فصل گذشته بتواند استقلال را به رده‌های بالای جدول بازگرداند. منصوریان فصل گذشته با حمایتی که دید موفق شد استقلال را نایب‌قهرمان لیگ کند.»


او تاکید کرد: «در این فصل استقلال با دو پیروزی متوالی به روزهای خوبش بر می‌گردد. البته باید این نکته را هم درنظر گرفت که مصدومیت برخی بازیکنان کلیدی را بازیکنان ذخیره نمی‌توانند پر کنند. من هر کمکی که بتوانم به منصوریان خواهم کرد تا او بتواند در جام حذفی و لیگ برتر موفق باشد و به وضعیت استقلال سر وسامان دهد و استقلال را تبدیل به تیمی کند که هواداران از او انتظار دارند.»


ملی‌پوش سابق تیم ملی درباره دیدار ایران برابر سوریه و احتمال تبانی که رسانه‌های کره‌ای مطرح کرده‌اند، نیز بیان داشت: «اصلا در شخصیت کی‌روش و ملی‌پوشان فوتبال ایران نیست که بخواهند برابر سوریه نمایش ضعیفی داشته باشند. تیم ملی تا اینجا نمایش بسیار خوبی داشته و با اقتدار به جام جهانی صعود کرده است. بدون شک در این بازی هم با قدرت و بهتر از همیشه بازی خواهد کرد تا با پیروزی برابر سوریه مقابل تمامی تیم‌های گروه برنده شود.»


پاشازاده خاطرنشان کرد: «البته سوریه حریف دست و پا بسته‌ای نیست و اینکه توانسته 12 امتیاز تا اینجای کار جمع کند و به رده سوم جدول برسد نشان‌دهنده آن است که مقابل ما بهترین بازی خود را ارائه خواهد کرد تا حداقل شانسی که برای صعود به جام جهانی دارد را حفظ کند. آنها در بازی رفت هم نمایش خوبی را ارئه کردند و فرصت گلزنی هم داشتند. فردا هم با تمام وجود بازی خواهند کرد تا به نتیجه دلخواه‌شان برسند هر چند آنها توانایی‌های‌شان از ملی‌پوشان ما کمتر است.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته