دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
09 خرداد 1394 - 14:34

گابریل و اومانیا از پرسپولیس جدا شدند/ خداحافظی 8 بازیکن با پیراهن سرخ

لیست بازیکنان مازاد پرسپولیس در پایان لیگ چهاردهم از سوی برانکو ایوانکوویچ مشخص شد و در اختیار باشگاه قرار گرفت.
کد خبر : 20780

محمود خوردبین، سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا درباره واگذاری باشگاه پرسپولیس به اداره کل ورزش و جوانان استان تهران گفت: «با توجه به شناختی که از مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران دارم، وی می تواند به پرسپولیس کمک کند.»


وی افزود:«گرشاسبی با ورزش بیگانه نیست و در صورتی که پرسپولیس به اداره ورزش تهران واگذار شود می توان انتظار داشت که بسیاری از مشکلات این تیم حل شود.»


خوردبین درباره شکست پرسپولیس مقابل الهلال عنوان داشت:«تمام اتفاقات این بازی به ضرر ما بود. ما باید زودتر به عربستان می رفتیم تا بازیکنان با آب و هوای آنجا خو بگیرند. ضمن اینکه اتفاقات و حواشی ایجاد شده در فرودگاه جده هم مزید بر علت شد تا بازیکنان شادابی همیشگی را نداشته باشند.در بازی مقابل الهلال هم بازیکنان ما نتوانستند فرصت هایشان را به گل تبدیل کنند. ضمن این که دو گل از گل های الهلال روی اشتباهات فردی بازیکنان پرسپولیس به ثمر رسید.»


سرپرست پرسپولیس در پاسخ به این سوال که آیا جدایی گابریل از پرسپولیس حقیقت دارد؟اظهار داشت:« وی قصد ماندن در پرسپولیس ندارد. ضمن اینکه قرارداد اومانیا به پایان رسیده و او هم از پرسپولیس می‌رود.»


وی تعداد بازیکنان خروجی پرسپولیس را در فصل نقل و انتقالات 7 یا 8 بازیکن عنوان کرد و افزود:«اطلاع دقیقی از اسامی بازیکنان خروجی ندارم. اما به طور حتم بین 7 یا 8 بازیکن از پرسپولیس جدا خواهند شد.»


خوردبین درباره مشکلات مالی پرسپولیس اظهار داشت:«امیدوارم هر چه زودتر پول به باشگاه تزریق شود تا برانکو بتواند بازیکنان مورد نیاز خود را جذب کند. با این شرایط برای فصل آینده هم با مشکل روبرو هستیم. »




انتهای پیام/

برچسب ها: خوردبین پرسپولیس
ارسال نظر
هلدینگ شایسته