دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

ارسال 80 اثر قرآنی دانشگاه آزاد استان چهارمحال و بختیاری به جشنواره هنر و ادبیات دینی

دبیر شورای قرآن و عترت(ع) استان چهارمحال و بختیاری گفت: با توجه به رویکرد دانشگاه آزاد اسلامی، یکی از اهداف معاونت فرهنگی و اجتماعی، تولید علم و فنآوری و بارور ساختن ارزش های اسلامی و فرهنگی و هموار کردن مسیر رشد استادان، کارکنان و دانشجویان است.
کد خبر : 20700

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، نسرین کثیری افزود: مسابقات قرآن و عترت (ع) یکی از راه های کشف استعدادها درهمه زمینه ها است و بخش های مسابقات بدلیل تنوع زیاد، بستر مناسبی را در این خصوص ایجاد کرده است. بنابراین بر ماست تا با عنایت به بیانات بزرگان دین با اخلاص وارد این عرصه شویم.


وی در مورد برگزاری بیستمین دوره جشنواره هنر و ادبیات دینی و پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی در سال جاری خاطر نشان کرد: پس از فراخوان اداره کل فعالیت های قرآن و عترت (ع) معاونت فرهنگی و اجتماعی، بیش از 80 اثر در زمینه های گوناگون پایان نامه قرآنی،مقالات قرآنی، شعر، داستان، نمایشنامه نویسی، فیلم کوتاه، عکس، مشبک و معرق، قالی بافی، خوشنویسی و طراحی در سه بخش استادان، کارکنان و دانشجویان از واحد های استان جمع آوری شد و به دبیرخانه این جشنواره در استان آذربایجان شرقی ارسال شدند که پس از داوری آثار نتایج از طرف معاونت فرهنگی و اجتماعی به واحدهای دانشگاه اعلام خواهد شد.


دبیر شورای قرآن و عترت (ع) استان چهار محال و بختیاری همچنین از همه همکاران ساعی برای نشر معارف قرآن و اهل بیت (ع) و نیز از حمایت های دکتر علی کاظمی باباحیدری معاون هماهنگی استان قدردانی کرد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته